ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصویری از پا برهنه شدن ستاره رئال مادرید به خاطر یک هوادار!



اخبار,اخبارورزشی, خامس رودریگز

خامس رودریگز دل هوادار رئال مادرید را شاد کرد. حتی به قیمت راه رفتن بدون کفش در خیابان های اسپانیا!

به گزارش خبر آنلاین؛ خامس رودریگز که هم اکنون به دلیل مصدومیت از چند بازی رئال دور است، در حرکتی جالب دل یک هوادار را شاد کرد. وقتی یک طرفدار کفش های خامس رودریگز را از او خواست، ستاره کلمبیایی رئال بدون هیچ نه گفتنی کفش های خود را به او هدیه داد و خود پا برهنه در خیابان راه رفت. این احترام رودریگز به هوادار رئال، بازتاب خوبی در رسانه های جهان داشته است.
 

اخبار,اخبارورزشی, خامس رودریگز

 اخبار ورزشی  -  خبر  انلاین 


ویدیو مرتبط :
تلاش چند هوادار رئال مادرید برای لگد زدن به ماشین بیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش عجیب مادر ستاره کلمبیا به خاطر سخنان پسرش در مورد حضور در رئال مادرید



اخبار,اخبار ورزشی, جام جهانی 2014 برزیل

 

اخبار ورزشی - واکنش عجیب مادر ستاره کلمبیا به خاطر سخنان پسرش در مورد حضور در رئال مادرید

مادر آقای گل جام جهانی 2014 برزیل (تا این لحظه از بازیها) به شدت از سخنان پسرش درباره آینده خود عصبانی شد و گفت: خدا تصمیم می گیرد تو کجا بازی کنی نه مدیرعامل رئال مادرید.

پیلار روبیو مادر خامس رودریگس زننده 5 گل در جام بیستم تصریح کرد: شنیده ام که پسر گفته بین رئال مادرید و بارسلونا اولی مهم تر است پس احتمال زیادی وجود دارد که سال آینده یک مادریدی باشم، اما به شما می گویم که او مرا ناامید کرد و متوجه شدم که در تربیت او کوتاهی کرده ام.


وی افزود: پسرم از این که قرار است ثروتمند شود از خود بیخود شده و این یعنی بدبختی انسان. پسر من در این چند روز خدا را فراموش کرده اما باید بداند که خدا تصمیم می گیرد او کجا بازی کند.


مادر خامس تاکید کرد: خواست خداوند بوده که او برای کشورش 5 گل به ثمر رسانده و اگر عاقل باشد تا پایان جام جهانی به چیزی جز کشورش فکر نمی کند.
اخبار ورزشی - نامه