ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصویری از حلقه اتحاد استقلالی ها/ شاگردان قلعه نویی برای قهرمانی هم قسم شدند



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - تصویری از حلقه اتحاد استقلالی ها/ شاگردان قلعه نویی برای قهرمانی هم قسم شدند

بازیکنان استقلال در تمرین عصر امروز خود حلقه اتحاد تشکیل دادند.

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال که در هفته دهم لیگ برتر چهارمین باخت این فصل را تجربه کرد، امروز تمرینات آماده سازی خود را از سر گرفت. در حاشیه تمرین امروز، امیر قلعه نویی برای بازیکنان خود صحبت کرد و پس از حرف های او، بازیکنان حلقه اتحاد تشکیل دادند و برای رسیدن به عنوان قهرمانی، هم قسم شدند. سایت باشگاه استقلال تصویر این حلقه اتحاد را منتشر کرده است.

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 
یکی از نکات مهم تمرین امروز استقلال، بازگشت حنیف عمران زاده بود. او که مدتی مشغول درمان پای مصدوم خود بود، به تمرین بازگشت. یعقوب کریمی هم با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود، به تمرینات آبی پوشان بازگشت.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
نظر جالب پسر استقلالی در مورد قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: نه قول قهرمانی داده‌ام نه آسیایی شدن



 

 

قلعه‌نویی: نه قول قهرمانی داده‌ام نه آسیایی شدن

 

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی پس از مدت‌ها در تشریح آخرین وضعیت آماده‌سازی تیمش و موضوعات دیگری چون احضارش به سازمان لیگ، انتقاد بازیکنان فصل گذشته سپاهان، عملکرد تیم ملی با هدایت کی‌روش و... صحبت کرد.

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: به هر حال ما تیمی را تحویل گرفتیم که از چندین جنبه باید به آن نگاه کرد، اول آن که مردم تبریز و طرفداران تراکتورسازی در سراسر کشور عشق و علاقه زیادی به این تیم دارند و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

** علاقه هواداران به تراکتور سرمایه معنوی این تیم است

سرمربی تراکتورسازی افزود: علاقه‌ای که در تراکتورسازی به این تیم وجود دارد شاید با همه تیم‌های دنیا متفاوت باشد. در مدت زمانی که در تبریز بودم، این عشق و علاقه را از نزدیک می‌بینم و مردم به شدت تیمشان را دوست دارند و این سرمایه معنوی تراکتورسازی است.

** تراکتورسازی برای بهتر شدن زمان می‌خواهد


وی ادامه داد: اما از نظر فنی ما یکسری تغییرات در این تیم ایجاد کردیم که رسیدن به وضعیت ایده آل و نتایج هر چه مطلوب‌تر نیازمند زمان است. ما دو هافبک کلیدی تراکتورسازی یعنی جاسم کرار و آندرانیک تیموریان را از دست داده‌ایم. حضور این دو بازیکن می‌توانست کمک زیادی به ما کند. اما تقریبا با حفظ سایر نفرات 6 بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن برزیلی هم جذب کردیم که کیفیت خوبی دارد. اما هماهنگ کردن و رساندن تیم به شرایط آرمانی زمان می‌خواهد.

** عده‌ای حاشیه‌ساز به تیم ما فشار می‌آورند!

قلعه نویی با انتقاد از حاشیه سازان تراکتورسازی گفت: متاسفانه عده‌ای با حرکت‌های برنامه‌ریزی شده قصد دارند روی تراکتورسازی فشار وارد کنند. آن‌ها با مطرح کردن بحث‌هایی همچون لزوم قهرمانی تراکتورسازی در لیگ یا حداقل آسیایی شدن این تیم در رقابت‌های فصل آینده می‌خواهند مشکلاتی را برای ما به وجود آورند. این افراد قابلیت‌های تیم را به طور دقیق درک نمی‌کنند و متوجه نیستند که فوتبال چه ویژگی‌هایی دارد. این ورزش قواعد خاص خودش را دارد، مگر ندیدیم در کوپا آمریکا تیم‌های مدعی چون برزیل و آرژانتین حذف شدند و تیم‌هایی فینالیست شدند که کسی فکرش را نمی‌کرد. فوتبال همین است و برای رسیدن به موفقیت فقط باید امیدوار بود و تلاش کرد.

** لیاقت مردم تبریز قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر است

وی تاکید کرد: من هیچ قولی برای قهرمانی یا کسب هر عنوان دیگری برای تراکتورسازی امسال نداده‌ام و تنها به دنبال این هستم تا تراکتورسازی فوتبال با کیفیتی را ارائه دهد. نتیجه‌ هم که دست خدا است. ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا طوری بازی کنیم که مردم خوشحال شوند. بی‌تردید لیاقت مردم تبریز، قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر است. اما این افراد نباید با فشارهایی که از بیرون به تیم می‌آورند، این مساله را از پیش تعیین شده تلقی کنند.

** در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست

سرمربی تراکتورسازی خطاب به هواداران این تیم گفت: مردم و طرفداران تراکتورسازی بدانند که یکسری فشار بر روی تیم است که نمی‌خواهند تراکتورسازی حتی قهرمان لیگ برتر شده و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کنند. آن‌ها باید با هوش و درایت خود به حاشیه سازان اجازه سوء استفاده ندهند. ما تلاش می‌کنیم تا موفق شویم اما در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

** در ترکیه چیزی دیدم که تاکنون درفوتبال ندیده بودم

وی در پاسخ به این سوال که آیا این حاشیه سازان از اشخاص درون شهر تبریز بوده یا از افراد دیگر تیم‌های لیگ برتری هستند، اظهار کرد: هستند دوستانی که این کار را انجام می‌دهند اما ما به همراه همه بازیکنان هم قسم شدیم که تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم به کار ببندیم. ما در اردوی ترکیه تمرینات با برنامه، منسجم و موفقی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان با عشق و علاقه کار می‌کردند. حتی در آنجا چیزی دیدم که تاکنون در فوتبال ندیده‌ بودم و آن هم تلاش بازیکنان مصدوم برای رسیدن به بهبودی هر چه سریع‌تر و حضورشان در تمرینات بود. ما در حالی که پنج، شش بازیکن مصدوم داشتیم و پزشک تیم به آن‌ها استراحت داده بود، اما این بازیکنان تلاش می‌کردند به جمع سایر بازیکنان اضافه شوند.

** خواسته‌های من در فصل نقل و انتقالات برآورده شد

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتورسازی امسال در فصل نقل و انتقالات با توجه به خواسته‌های شما عمل کرد و از تیمی که بسته شده، راضی هستید؟ گفت: 100 درصد همین طور است. ما نفرات خوبی را از پارسال حفظ کردیم. فراز کمالوند سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی هم در جمع این نفرات زحمات زیادی کشیده بود. باشگاه تلاش کرد خواسته‌های من برای جذب بازیکنان جدید هم به طور کامل برآورده کند. فکر می‌کنم تیم خوبی برای فصل آینده خواهیم داشت.

** ممکن است این تیم من هم در ابتدای لیگ افت بدنی داشته باشد

وی در پاسخ به این سوال که تیم‌های شما معمولا در شروع رقابت‌های لیگ نتایج چندان خوبی نمی‌گیرند و سیر صعودی‌شان پس از هفته‌ها آغاز می‌شود، حال با توجه به تمرینات و بازی‌های تدارکاتی که پشت سر گذاشتید، آیا این قاعده درباره تراکتورسازی هم صدق می‌کند، گفت: معمولا اینطور بوده و به دلیل این که ما فشار زیادی را پیش از فصل در تمرینات بدنسازی به بازیکنان وارد می‌کردیم، آن‌ها در بازی‌های ابتدایی لیگ با کمی افت بدنی مواجه می‌شدند. شاید تراکتورسازی هم از این قاعده مستثنی نباشد. ما روز گذشته (یکشنبه) بازی تدارکاتی برابر ملوان برگزار کردیم که باید از مسئولان این تیم تشکر کنم که به عنوان حریفی تدارکاتی برابر ما قرار گرفتند. در آن مسابقه ملوان در بحث مالکیت توپ و برخی ساختارهای فنی به مراتب بهتر از ما کار کرد و بازیکنان تراکتورسازی به دلیل این که از زیر تمرینات پرفشاری بیرون آمده بودند، با افت بدنی محسوسی مواجه بودند. برخی از این بازیکنان به این شرایط عادت نداشتند، اما تیم ما قطعا در آینده بهتر خواهد بود.

** در بحث قانون سقف قراردادها به کسی تعهد نمی‌دهم!

قلعه نویی در واکنش به احضار او به سازمان لیگ برای دادن تعهدی درباره رعایت قانون سقف قرار دادها به ایسنا گفت: من به هیچ کس تعهدی نمی‌دهم، چرا که سالم کار می‌کنم. من نیازی نمی‌بینم جایی رفته و به کسی تعهدی بدهم و مسئولان هر حرفی دارند به باشگاه بزنند. قانون سقف قرار دادها در هیچ جای دنیا وجود ندارد و متاسفانه دوستان به جای این که مشکلات فوتبال را حل کنند، صورت مساله را پاک می‌کنند.

** نه دروغ می‌گویم نه به جایی گرایش خاصی دارم

وی تاکید کرد: من نه دروغ می‌گویم، نه تعهدی می‌دهم و نه گرایش خاصی به جایی دارم. می دانم که برخی از مسئولان با اجرای این قانون می‌خواهند اوضاع فوتبال را درست کنند . اما این قاعده ممکن است در مورد کسانی صدق کند که کارهای نادرست انجام دهند، اما بنده همیشه سالم، شفاف و پاک کار کرده‌ام.

** با رقم نجومی به تراکتورسازی نیامدم

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که این موضع‌گیری شما برخی شایعاتی مبنی بر این که قلعه نویی با مبلغ هنگفت جذب تراکتورسازی شده را قوت نمی‌بخشد؟ اظهار کرد: من با رقم نجومی به تراکتورسازی نیامدم. شایعه سازان می‌توانند به محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه سپاهان مراجعه کنند و بپرسند قرار داد من با آن‌ها در دو سال گذشته چه مبالغی بوده است.

** به ملی‌پوشان پیشین سپاهان گفتم علیه تیم سابق‌تان حرف نزنید

وی در واکنش به این که اما برخی از بازیکنان سپاهان در فصل گذشته از جمله جواد کاظمیان موضع گیری متفاوتی داشت و مدعی بودند اکثر بازیکنان این تیم در فصل گذشته قانون سقف قرار دادها را رعایت نکردند، تصریح کرد: همین یکی، دو روز پیش چند بازیکن سابق من که اکنون در تیم ملی هستند، به دیدنم آمدند. من به آن‌ها توصیه کردم که هیچ وقت درباره باشگاه، مدیر و مربی گذشته‌تان حرفی نزنید؛ به هر حال هرچی بوده تمام شده و ما سال‌های خوبی با هم داشتیم. خدا کمک کرد و تیم هم قهرمان شد.

** کاظمیان و حیدری اشتباه کردند علیه ساکت حرف زدند

وی گفت: کاظمیان اگر از باشگاه طلبکار است بهتر است فقط درباره طلبش صحبت کند. مگر ما از سپاهان طلبکار نیستیم. بنده و بعضی از بازیکنان هنوز از این تیم طلب داریم اما کسی صحبتی نکرده است و مطمئن هستیم ساکت ترتیبی می‌دهد تا این طلب‌ها تسویه شود. به خسرو حیدری هم گفتم اشتباه کردی آن حرف‌های انتقادآمیز را زدی! وقتی یکسال در آن تیم بودی و روزهای خوبی را با هم گذراندیم باید سعی کنی قداست کارت را حفظ کنی. حالا هرچی در گذشته بوده خوب یا بد تمام شده است. من الان هم می‌خواهم باز هم از مسوولان سپاهان از جمله ساکت، سمیعی‌نژاد، حسینی و... تشکر کنم. هنوز هم از هواداران و مردم اصفهان ممنونم که 40 کیلومتر مسافت را طی کرده و برای تشویق تیم‌شان به فولادشهر می‌آمدند. ما خاطرات خوبی با هم داشتیم. ما توانستیم در آن زمان تیم‌های قدرتمندی چون بنیادکار ازبکستان، الغرافه قطر، الهلال عربستان و... را پشت سر بگذاریم که همه مجموعه تیم در آن موفقیت‌ها سهیم هستند.

** تنها می‌توانم برای سپاهان در آسیا آرزوی موفقیت کنم

وی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان در فصل آینده و ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا، می‌تواند همچنان مسیر قبلی را طی کند، گفت: من هر وقت به تیمی رفتم، درباره تیم سابقم حرفی نزدم. الان هم فقط می‌توانم برای سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کنم.

** کی‌روش هنوز اول راه است

قلعه‌نویی درباره عملکرد تیم ملی در بازی با مالدیو و تاثیری که کی‌روش تاکنون توانسته بر این تیم بگذارد، اظهار کرد: بازی تیم ملی برابر مالدیو را دیدم. هرچند سکوهای خالی استادیوم آزادی نشانه آن است که مردم از شرایط کنونی فوتبال ملی‌شان رضایت ندارند اما کی‌روش هنوز اول راه است و باید زمان بیشتری برای قضاوت عملکردش به او بدهند و البته این دیدگاه نسبت به تیم ملی در حالت کلی صدق می‌کند.

** هنوز تغییری در تیم ملی ندیدم!

وی افزود: اما در بعد فنی و عملکردی که تیم در بازی‌های گذشته داشت، فکر می‌کنم تیمی که مدنظر توقع مردم بود را از تیم کی‌روش ندیدیم. من واقعا تغییری در نوع بازی تیم ملی ندیدم. خیلی ایرادات فنی وجود داشت اما چون این تیم با سرمربی جدید در ابتدای کار است می‌توان امید به موفقیت داشت. البته اینکه گفته می‌شود مالدیو حرفی برای گفتن یا برنامه تاکتیکی نداشت شاید به این دلیل باشد که قدرت تاکتیکی تیم ایران اجازه اجرای برنامه‌ را به حریف نداد.