ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصویر؛ پیام جالب امید عالیشاه در اینستاگرام



اخبار,اخبار ورزشی , امید عالیشاه

امید عالیشاه پیام تازه‌ای را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

هافبک پرسپولیس نوشت: «آدمی اگر پیامبر هم باشد از زبان مردم آسوده نیست زیرا:اگر بخشش کند گویند افراط می‌کند، اگر جمع گرا باشد گویند بخیل است. اگر ساکت و خاموش باشد گویند لال است، اگر زبان آوری کند گویند وراج است. اگر روزه بدارد و شب‌ها نماز بخواند گویند ریاکار است و اگر انجام ندهد گویند کافر است و بی دین.»

اخبار,اخبار ورزشی , امید عالیشاه

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
واكنش جالب خوردبین به اخراج امید عالیشاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام جالب مهاجم پرسپولیس در اینستاگرام


کارلوس کی روش اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو جهت بازی های دوستانه با تیم های ملی سوئد و شیلی را اعلام کرد که اثری از مهاجم جوان و آینده دار سرخ پوشان پایتخت نیست.

طرفداری: کارلوس کی روش اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو جهت بازی های دوستانه با تیم های ملی سوئد و شیلی را اعلام کرد که اثری از مهاجم جوان و آینده دار سرخ پوشان پایتخت نیست.

مهدی طارمی مهاجم جوان آینده دار تیم پرسپولیس تهران بعد از اعلام شدن رسمی اسامی دعوت شده و نبودن وی در این اسامی در پیج اینستاگرام خود واکنش جالبی به دعوت نشدنش کرده و گفت: "آقای کارلوس کی روش با عدم دعوتم به تیم ملی به من انگیزه مضاعفی داد.او به من فهماند برای رسیدن به لباس مقدس تیم ملی باید بیشتر تلاش کنم.از او ممنونم و برای تیم کشورم بهترین ها را آرزو دارم."

پیام جالب مهاجم پرسپولیس در اینستاگرام