ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصمیم نهایی کی روش درباره کریمی چیست؟



اخبار,اخبار ورزشی, کارلوس کی روش

 

اخبار ورزشی - تصمیم نهایی کی روش درباره کریمی چیست؟
همه در انتظار بازگشت جادوگر به تیم ملی

 علی کریمی بازیکن باسابقه فوتبال ایران علیرغم پیش بینی هایی که در رابطه با دعوتش به تیم ملی شده بود در لیست جدید کارلوس کی روش قرار نگرفت.

کریمی در لیگ برتر و جام حذفی و جام باشگاههای آسیا بازی های بسیار خوبی را با تیم تراکتور سازی تبریز به نمایش گذاشت و در قهرمانی این تیم در جام حذفی نیز نقش عمده ای را ایفا کرد.


علی کریمی با تجربه زیادی که در عرصه فوتبال دارد قطعاً می تواند برای تیم کشورمان در جام جهانی مفید واقع شود و بدون شک جای بازیساز توانا و با تکنیکی مثل علی کریمی در تیم ملی خالی است.در مدت اخیر علی کریمی از معدود افرادی بود که از کارلوس کروش و سیاست هایش در تیم ملی حمایت کرد و حتی در رابطه به عدم دعوتش به تیم ملی گفت که به تصمیم کارلوس کی روش احترام می گذارد و از تیم ملی حمایت می کند.

 

اما تازه ترین اخبار حکایت از این دارد که کناره گیری مجتبی جباری از تیم ملی فرصت مناسبی را برای علی کریمی بوجود آورده و کی‌روش در تماسی تلفنی از او خواسته تا خود را برای اردوی بعدی آماده سازی جام جهانی برزیل آماده نگه دارد.  تیم ملی فوتبال ایران که اردوی آفریقای جنوبی را در پیش دارد، ابتدای هفته 28 بازیکن خود را شناخت که نام علی کریمی در بین دعوت شدگان نبود. اما کی‌روش ظاهرا خلاء بزرگ یک هافبک خلاق در میانه میدان را در غیبت جباری درک کرده و در تماسی تلفنی از علی کریمی خواسته تا خود را برای اردوی اتریش آماده کند.


حسن آذرنیا در این‌باره گفته است: «همه ما از عدم دعوت کریمی متعجب بودیم. کریمی با توجه به عملکردش باید در فهرست تیم‌ملی حضور پیدا می‌کرد و به همین خاطر همه ناراحت شدیم اما شنبه‌شب علی کریمی با من تماس گرفت و اعلام کرد با کی‌روش صحبت کرده و او گفته در اردوی اتریش حضور خواهد داشت.»  آذرنیا در خصوص علت دعوت نشدن کریمی به اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: «دوستی نزدیکی میان تونی (سرمربی تراکتورسازی تبریز) و کی‌روش است.

 

گویا این 2 مربی با هم صحبت کردند و قرار شده انصاری‌فرد و لک در اردوی پیش رو به تیم‌ملی بروند و با توجه به نیاز تراکتور به کریمی در بازی‌های لیگ قهرمانان و این‌که کریمی نیازی به کسب تجربه در اردوی آفریقای‌جنوبی ندارد، او از اردوی بعدی تیم‌ملی را همراهی کند. قطعا کریمی می‌تواند کمک شایانی به تیم ما کند و از این جهت خوشحالیم.» اسفند ماه سال گذشته فدراسیون فوتبال پاسپورت علی کریمی را گرفت و به همین خاطر نشریات مختلف ورزشی احتمال دعوت مجدد کریمی به تیم ملی را محتمل دانستند.

 

مخصوصا این روزها که با اعلام انصراف مجتبی جباری از حضور در تیم ملی، کی‌روش به شدت نیاز به یک هافبک بازیساز و خلاق دارد.  اگر جباری انصراف نمی‌داد، شاید جادوگر همچنان مورد قهر سرمربی پرتغالی قرار می‌گرفت اما این روزها ظاهرا بخت به علی کریمی روی آورده که برای دومین بار در جام جهانی حضور داشته باشد.  

اخبار ورزشی - آریا


ویدیو مرتبط :
برنامه ریزی و عملیات شبکه ها فروش بیمه تکنیک تصمیم گیری چندشاخصه روش تصمیم گیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصمیم نهایی كرش بعد از بازی ایران و روسیه



 

تصمیم نهایی كرش بعد از بازی ایران و روسیه

 

 

کارلوس کرش برای تماشای دیدار دوستانه ی دو تیم ایران و روسیه به ابوظبی سفر کرده که بعد از اتمام این بازی، تصمیمات نهایی در مورد نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران را اتخاذ کند. قرار داد توافقی بین فدراسیون فوتبال و کارلوس کرش سالی یک و نیم میلیون یورو است.

 

در حالی که گفته میشود مانعی بر سر این قرارداد نباشد ولی یک بند از این قرار داد که شامل ۱۰% از کلیه پاداش های صعود تیم ملی در تورنومنت های مختلف به مراحل بالاتر میباشد،محل اختلاف بین کرش و فدراسیون فوتبال است .

لازم به ذکر است که تمام تیم های جهان پس از صعود به جام جهانی و یا مراحل بالاتر، مبلغی را به عنوان پاداش از جانب ای اف سی و یا فیفا جهت بسط و توسعه ی فوتبال دریافت میکنند. یا خیر.

کارلوس کرش ۱۰% از این پاداش ها را درخواست کرده است ولی فدراسیون فوتبال مقاومت میکند و نمیخواهد پروژه ی بدهی ۴۵۰۰ دلار به برانکو تکرار شود. حال باید دید پس از اتمام دیدار دو تیم ایران و روسیه این قرار داد نهایی میشود.../فوتبال سه