ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال فرانسه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فدراسیون فوتبال فرانسه علاوه بر لغو کردن دیدار دوستانه این تیم با انگلیس اجازه نداد بازیکنان با خانواده‌هایشان تماسی داشته باشند.

سه روز پس از حملات تروریستی در پاریس که منجر به کشته شدن 32 نفر شده تیم ملی فرانسه امروز به لندن می‌رود تا خود را برای دیدار دوستانه فردا (سه‌شنبه) برابر انگلستان آماده کند. تمام بازیکنان دعوت شده توسط دیدیه دشان در ومبلی حضور خواهند داشت ولی خیلی از این بازیکنان علت تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه را از برگزاری این دیدار نمی‌فهمند.

روزنامه لوپاریسین نوشت: آبی‌های فرانسه ترجیح می‌دهند در ابتدا توسط نوئل لوگرائت رییس فدراسیون فرانسه توجیه بشوند. بعضی از بازیکنان فکر بازی را در سر ندارند و نسبت به بازی سه روز پس از اتفاقات پاریس بی‌اعتنا هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، همچنین یکی از دوستان بازیکنان تیم ملی تاکید کرد که برخی از بازیکنان ملی‌پوش فرانسه تصمیم فدراسیون مبنی بر دو روز تمرین پشت‌ درهای بسته و نداشتن هیچ گونه ارتباطی با خانواده‌هایشان را درک نمی‌کنند. دوست این بازیکن در گفت‌وگو با این روزنامه گفت: تمام جهان تحت تاثیر این اتفاق بودند و در این لحظات در کنار خانواده حضور داشتن باعث می‌شود احساس بهتری داشت. بهتر بود که پس از 24 ساعت به آن‌ها اجازه حضور در کنار خانواده‌ها داده می‌شد.

باید یادآوری کرد که بیشتر این بازیکنان به صورت مستقیم درگیر این حادثه بودند. لاسانا دیارا دختر خاله خود را در یکی از مناطق مورد حمله تروریست‌ها از دست داد. خواهر گریزمان که در سالن کنسرت باتکلان بود توانست زنده از این محل خارج شود. نزدیک به 70 نفر در این سالن کشته شدند. با این وجود هر دو بازیکن در کنار تیم ملی خود ماندند.

رییس فدراسیون فوتبال فرانسه حتی یک لحظه به لغو دیدار دوستانه این تیم برابر انگلستان فکر نمی‌کند. گرائت در این باره گفت: «مشکلی در برگزاری آن نیست. از نظر من می‌بایست آن بازی انجام شود. مهم است که نشان دهیم زندگی جریان دارد و این پیراهن نشان دهنده آن است که فرانسه سرپا است و ورزشکاران با افتخار و غرور آن را بر تن می‌کنند.» طبق گفته گرائت همه با این تصمیم موافق هستند.

او در ادامه افزود: احساس هر یک از آن‌ها را درک می‌کنم ولی هیچ یک از آنان از این تصمیم ناراحت نیستند. این ایده از طرف همه پذیرفته شده است.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
آمار عجیب سفر خارجی کارکنان فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال در ارسال نمابرها



 

 

اشتباه عجیب فدراسیون فوتبال در ارسال نمابرها

 

نمابرهای هیأت کهگیلویه و بویراحمد به دفتر مشاور املاک در بندرعباس می‌رود!

پس از آنکه طی ماه های گذشته، فدراسیون فوتبال به جای آنکه با یک لوله کش تماس بگیرد و مشکل ساختمان خود را از طریق وی حل کند، اشتباهأ با محمد خاکپور- سرمربی تیم استیل آذین- تماس گرفت، این بار نوبت به اشتباه گرفتن در شماره نمابر دفتر هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویر احمد با یک دفتر فروش املاک در شهر بندرعباس رسیده است.

مدیر این دفتر املاک منطقه خلیج فارس، گفت: نزدیک به چند ماهی است که از دفتر فدراسیون فوتبال نمابرهایی برای اطلاع رسانی به هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویر احمد به دفتر بنده ارسال می شود که بارها این مورد را به دفتر فدراسیون اطلاع داده ام، اما بازهم این نمابرها به دفتر بنده ارسال می شود.

نقوی با بیان اینکه دیگر از این اوضاع خسته شده ام، اظهار کرد: روزی بالغ بر 5 تا 6 نمابر از دفتر فدراسیون به دفترم ارسال می شود که این موضوع باعث کلافگی‌ام شده و مشخص نیست مسوولان فدراسیون فوتبال با این همه تشکیلات هنوز در دفتر تلفن خود شماره های هیأت های استانی را ندارند که دست به این اشتباهات می زنند. واقعأ برای ورزشی با این همه طرفدار جای تأسف دارد.

در آخرین نمابر ارسال شده خطاب به مسوولان هیأت فوتبال کهگیلویه و بویر احمد، اسامی داوران و ناظرینی از این استان جهت قضاوت بازی دو تیم سپاهان نوین اصفهان و آبفا تهران از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور در تاریخ 22 آذرماه سال جاری دیده می شود که به امضای مسعود عنایت - رییس کمیته داوران- و مهدی محمد نبی- دبیرکل فدراسیون فوتبال- رسیده است و به صورت اشتباه به دفتر املاکی واقع درشهرستان بندرعباس ارسال شده است.