ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصاویری از خوش یمنی مولتی میلیاردر ایرانی برای تیم انگلیسی اش



فرهاد مشیری در اولین هفته تیمداری در لیگ برتر خوش یمن بود و توانستند دو گل به چلسی بزنند.

چند روزی است كه پای یك ایرانی به یكی از معتبر ترین و جذاب ترین لیگ های اروپایی یعنی لیگ جزیره باز شده است. از وقتی فرهاد مشیری مالك باشگاه اورتون شد ، صحبت از ایران و ایرانی ها هم در انگلیس بالا گرفت.

 

از همان ابتدا كه شایعه های پیوستن سردار آزمون به اورتون به گوش رسید تا حضور پر رنگ كاربران ایرانی در صفحه اینستاگرام باشگاه انگلیسی و تعریف و تمجید از جوان اول تیم ملی ایران! همه این ها اتفاقاتی بود كه بعد ار حضور مشیری در اورتون رخ داد.

 

دیشب هم دوباره این مالك ایرانی روی صفحه اصلی بسیاری از خبرگزاری ها و سایت های خارجی رفت. مشیری با حضور در گودیسون پارك ، از نزدیك شاهد تقابل بازیكنان تیمش با چلسی در مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی بود.

 

این بازی كه با برد اورتون همراه بود باعث شد آنها به جمع ٤ تیم برتر جام حذفی انگلیس برسند و مشیری هم حسابی خوشحال شود. اورتون در این فصل پیش از حضور مشیری هم در برابر چلسی خوب كار كرده بود و یك برد ٣-١ و یك تساوی ٣-٣ بدست آورده بود. اما این برد ٢-٠ وصعود به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در زمان حضور مشیری شاید به پای او هم نوشته شود. اورتون در حال حاضر با ٣٨ امتیاز در رده دوازدهم لیگ انگلیس قرار دارد.

 

اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی,فرهاد مشیری

 

اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی,فرهاد مشیری

 

اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی,فرهاد مشیری

 

اخبار ورزشی - خبر آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
مولتی میلیاردر...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت علیه هووی انگلیسی و مرد میلیاردر ایرانی



شکایت علیه هووی انگلیسی و مرد میلیاردر ایرانی

ماجرای طلاق جنجالی میلیاردر ایرانی در انگلیس با فاش شدن 2 زنه بودن وی به دادگاه خانواده تهران كشیده شد.

به گزارش ایران این سناریو كه در لندن سر و صدای زیادی كرد و روزنامه‌ها به انتشار گسترده آن پرداختند روز 16 شهریورماه سال جاری در شوك روزنامه ایران ترجمه شده و به چاپ رسید. همسر ایرانی این میلیاردر 2 زنه وقتی دید در دادگاه انگلیس اعتنایی به طرح شكایت وی نمی‌كنند پس از 35 سال زندگی در غربت پای در ایران گذاشت و به شعبه 268 دادگاه خانواده ونك رفت. اطلاعات انتشار یافته نشان می‌دهد تاجر 56 ساله ایرانی به طور پنهانی با یك دختر 32 ساله انگلیسی ازدواج كرده و برای وی و دو بچه دورگه‌اش خانه‌ای گرانقیمت خریده و همسر ایرانی و 3 بچه‌‌اش را رها كرده و اعتنایی به آنان نداشته است. شكایت در ایران

اقدس 50 ساله همسر ایرانی هوشنگ صبح دیروز به شعبه 268 دادگاه خانواده ونك مراجعه كرد و با ارائه دادخواستی به قاضی حسن عموزادی گفت: مقیم انگلیس هستم 35 سال پیش به همراه شوهرم برای ادامه زندگی راهی این كشور شدیم و ثمره ازدواجمان سه بچه است. چند سال پیش از طریق دوستم فهمیدم شوهرم كه تاجر بوده و میلیاردر است با یك دختر انگلیسی ازدواج كرده و به صورت پنهانی با آنان زندگی می‌كند. ابتدا شوكه شده و باورم نمی‌شد كه هوشنگ به چنین كاری دست زده باشد.

وقتی مطمئن شدم كه شوهرم زن دوم گرفته است به دادگاه انگلیس مراجعه كردم. طبق قانون انگلیس یك مرد نمی‌تواند همزمان 2 زن داشته باشد. بنابراین ازدواج وی با كاترینا معروف به لیدی قانونی نیست اما برای وی آپارتمان لوكس و گرانبهایی در بریستول خریده و در آنجا زندگی می‌كنند و از این زن صاحب دو بچه نیز است.وی افزود: ماجرای این ازدواج‌ها آبرویم را در انگلیس و ایران برد اما شوهرم اعتنایی نداشت. این وضع برایم سخت و باور نكردنی بود و نمی‌توانم خیانت شوهرم را تحمل كنم و در طول این سال‌ها من و بچه‌هایم را رها كرده و نفقه‌مان را نمی‌پردازد.

سرانجام تصمیم گرفتم كه به ایران بیایم و دادخواست جدایی بدهم و نفقه و مهریه‌ام را از شوهرم بگیرم. چرا كه با وجود ثروت زیاد هوشنگ من و بچه‌هایم در خانه متوسطی با شرایط نه چندان مناسب این همه سال با وی زندگی كردیم و همسرم به هیچ یك از تعهدات مالی و اخلاقی خود عمل نكرده و پایبند نبوده است و از وقتی كه با این دختر انگلیسی زیر یك سقف رفته‌اند حتی خرج و مخارج زندگی‌مان را پرداخت نكرده است.

قاضی عموزادی رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده در این خصوص به خبرنگار شوك گفت: اقدس اصرار به جدایی دارد و می‌گوید دیگر حاضر نیست حتی برای یك ثانیه هم با شوهر میلیاردرش زندگی كند.

این در حالی است كه تاجر میلیاردر اصرار دارد كه با هر دو زن به زندگی‌اش ادامه دهد.حالا ماجرای اختلاف این زن و شوهر ایرانی مقیم انگلیس در دادگاه خانواده تهران تحت بررسی است و با توجه به اینكه در زمان ازدواج مهریه زن ایرانی یك میلیون و پانصد هزار تومان بود حالا به نرخ روز حدود 400 میلیون تومان شده است./ایران