ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تشکیل جلسه بحران برای رونالدو



اخبار,اخبار ورزشی ,کریستیانو رونالدو

 

 اخبار ورزشی - تشکیل جلسه بحران برای رونالدو

رئالی ها اگرچه توانسته اند جواز صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند و در لالیگا هم دوباره خود را بالاتر از بارسلونا قرار دهند ولی دلهره مهمی دارند؛ سلامتی کریستیانو رونالدو.

اگرچه این روزها تیم بارسلونا دوباره روزهای پرفراز و نشیبی را تجربه می کند ولی رقیب اصلی این تیم یعنی رئال مادرید هم روزهای مبهمی را سپری می کند.

رئالی ها اگرچه توانسته اند جواز صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند و در لالیگا هم دوباره خود را بالاتر از بارسلونا قرار دهند ولی دلهره مهمی دارند؛ سلامتی کریستیانو رونالدو. ستاره پرتغالی این تیم که ران پایش آسیب دیده است این روزها در ترکیب تیمش به میدان نمی رود و گفته می شود بازی برابر بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری را هم از دست داده است.

در واقع در تشخیص های اولیه این طور برآورد شده که رونالدو 15 روز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. این مدت زمان یعنی اینکه کریس دیدار ال کلاسیکو را از دست داده است. اما تازه ترین خبرها حاکی از این است که کریس نه دو هفته بلکه دوماه نمی تواند رئالی ها را همراهی کند؛ خبری بد برای مادریدی ها که باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم بایرن مونیخ به میدان بروند.

انتشار همین خبر کافی بوده تا سران مادریدی تصمیم بگیرند امروز ( دوشنبه ) در محل دفتر باشگاه جلسه بحران برگزار کنند؛ جلسه ای که پزشکان رئال، رونالدو و مسئولان رئال مادرید در آن حاضر خواهند بود تا درباره آینده این بازیکن به صورت دقیق تر تصمیم گیری شود.

به گزارش تدبیر و به نقل از « فوتبال کلوب » رونالدو به یکی از نزدیکانش گفته هیچ وقت در زندگی اش این قدر نگران مصدومیتش نبوده است. اگر این خبر صحت داشته باشد و رونالدو قادر به بازی برای رئال مادرید نباشد این بازیکن درست در آستانه جام جهانی مهیای بازی می شود که این مورد برای پرتغالی ها هم می تواند ناخوشایند باشد چرا که به احتمال فراوان در یکی دو بازی اول در جام جهانی ستاره شان 100 درصد آماده نیست.
اخبار ورزشی - تدبیر

 


ویدیو مرتبط :
پارلمان عراق؛ ناتوان در تشکیل جلسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ستاد بحران به خاطر ایلام تشکیل جلسه داد


معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از تشکیل جلسه ستاد بحران درپی وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های ایلام خبر داد.

ایسنا: مهندس مرتضی اکبرپور درباره آخرین وضعیت آتش‌سوزی جنگل‌های شلم دراستان ایلام گفت: در این خصوص سازمان جنگل‌ها و وزارت جهاد کشاورزی مسئولیت دارند و متولی اصلی هستند . سازمان مدیریت بحران نیز اقداماتی را در این خصوص انجام داده و بارها هشدارهایی را در این خصوص به متولیان امر داده بودیم.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه سازمان جنگل‌ها اقدام جدی در این خصوص نداشته و علیرغم اینکه بودجه و امکانات تا حدی در اختیار آنان قرار گرفته اما به خوبی از آن استفاده نشده است.

اکبرپور در ادامه از تشکیل جلسه ستاد بحران در استان ایلام خبر داد و گفت: استاندار ایلام نیز پیگیر این موضوع بوده و چندین بار تماس‌هایی با ریاست سازمان مدیریت بحران و دیگر دستگاه‌ها به ویژه سازمان جنگل‌ها و وزارت جهاد کشاورزی داشته اند.

به گفته معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور برابر آخرین اخبار همچنان عملیات اطفای حریق در جنگل‌های ایلام ادامه دارد و سازمان مدیریت بحران نیز وظیفه هماهنگی میان دستگاه‌ها را بر عهده دارد.