ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تشکر سعید معروف از داورجنجالی ایران + عکس



اخبار ورزشی - تشکر سعید معروف از داورجنجالی ایران + عکس

دیدار لهستان و برزیل در مرحله گذشته جام جهانی والیبال یکی از جنجالی ترین مسابقات جام بود. مسابقه ای که درآن سرمربی برزیل کارت زرد گرفت و کاپیتان برزیل اخراج شد. همه این اتفاقات هم توسط داور مسابقه رقم خورد. داوری که سعید معروف از او تشکر کرده است.

سعید معروف داور ایرانی را به «فرهاد» تشبیه کرده. کاپیتان تیم ملی والیبال که از حاشیه های بازی برزیل و لهستان با خبرشده حسابی از کارویژه داور ایرانی به هیجان آمده است. دردیدار نهایی مرحله گروهی مسابقات والیبال وقتی که برزیل و روسیه دریک گروه برای صعود می جنگیدند حساسیت بازی سبب درگیری های لفظی فراوان و اعتراض های بی اندازه به داوری مسابقه شده. داور مسابقه هم کسی نبوده جز داور بین المللی ایرانی محمدشاهمیری .

 

او در این بازی تصمیمات جنجال برانگیزی گرفته که سبب افزایش اعتراض ها شده. اما نکته مهم اینجاست که همه ویدیوچلنج ها ثابت کرد تصمیمات داور درست بوده.همین سبب شده چند روز بعد از بازی سعید معروف نسبت به داوری فوق العاده شاهمیری عکس العمل نشان دهد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی والیبال

 اخبار ورزشی - عصر ایران

 


ویدیو مرتبط :
عکس های سعید معروف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سعید معروف در محاصره هوادارانش+عکس



 اخبار ورزشی - سعید معروف در محاصره هوادارانش+عکس

تیم ملی والیبال بامداد امروز با استقبال جالب مردم وارد ایران شد.

به گزارش جام جم ورزشی، بازگشت تیم ملی والیبال ایران از مسابقات لیگ جهانی که با استقبال مردم همراه بود، دردسرهایی هم برای ملی پوشان این رشته درست کرد. در این تصویر معروف در میان هوادارانش به سختی توان راه رفتن داشت!

 

اخبار,اخبارورزشی,سعید معروف

اخبار ورزشی - جام جم ورزشی