ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تشویق فرهاد مجیدی/قلعه‌نویی: نظر هواداران مهم است اما کار خودم را می‌کنم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بازیکنان از فتح‌الله‌زاده پول دستی می‌گیرند

قلعه‌نویی: نظر هواداران مهم است اما کار خودم را می‌کنم/آنها ما را عقب می‌اندازند

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال در واکنش به تشویق فرهاد مجیدی گفت: نظر هواداران مهم است اما من کار خودم را انجام می‌دهم.

امیر قلعه نویی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: باید به یاوری تبریک بگویم. او با بازیکنان بی ادعا یک تیم تاکتیکی را روانه لیگ برتر کرده است. نیمه اول خوب بودیم و نظم و ساختار دفاعی مان عالی بود اما باید در ساختار حمله بهتر شویم. نیمه دوم طبق آماری که به من داده اند، بهتر شدیم و نبض بازی را در دست گرفتیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم.

وی افزود: بازیکنان حریف خوب دویدند. هافبک های فجر هافبک های ما را مهار کردند اما با وجود اینکه بهترین خط حمله بودند ایجاد موقعیت نکردند چون نظم خط دفاعی مان عالی بود. باید سرعت تیم استقلال بهتر شود. هنوز خوب موقعیت خلق نمی کنیم و مهاجمان خوب تغذیه نمی شوند.

قلعه نویی در مورد وضعیت نکونام گفت: خوشبختانه جواد نکونام در حال بازگشت به روزهای اوج است. اگر بازی های بعدی این چند مشکل را برطرف کنیم نمایش روان تری خواهیم داشت. یک امتیاز برای آنها بهتر بود.

قلعه نویی در خصوص آرایش خط حمله استقلال در بازی امروز و اینکه چرا استقلال با یک مهاجم و سه هافبک دفاعی بازی کرد، گفت: توزی از ابتدا جلو بود و در بازی با راه آهن هم جلو بود. خواهش می کنم بازی ها را ببینید و بعد اظهار نظر کنید. در بازی با راه آهن آرش و توزی مهاجم بودند. ما با یک مهاجم بازی نمی کردیم و اشتباه نکنید. سیستم ما  4-4-2 لوزی بود. با یک هافبک دفاعی بازی کردیم. شاید هم شما از سیستم ما بیشتر اطلاع دارید!

وی در مورد تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران استقلال گفت: این نظر مردم است و نمی توانیم بگوییم چرا فلانی را تشویق می کنید. بنده تا روزی که هستم همان کاری که باید انجام دهم، می کنم. نظر مردم محترم است اما کار خودم را می کنم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه چرا از عمران زاده در خط حمله استفاده کرد، اظهار داشت: در بازی با پرسپولیس هم این تصمیم را گرفته بودم اما وقتی حنیف به خط حمله آمد ارسال از کناره ها کمتر شد و فقط هدفمان استفاده از توپ های بلند بود که این اتفاق هم نیفتاد.

قلعه نویی در پاسخ به این سؤال که چرا استقلال با وجود هزینه میلیاردی نمی تواند مثل فجر نتیجه بگیرد، گفت: بگذارید پولی به ما بدهند بعد در مورد آن حرف بزنید. هوادار و مردم حق دارند صحبت کنند. نمی توانیم بگوییم چرا این حرف را می زنید اما ما هنوز پولی نگرفتیم. یک بازی عقب افتاده داریم و اگر ببریم به بالای جدول می رسیم.

وی اضافه کرد: ما برای قهرمانی آمده ایم. یکسری مسائل فقط هدف را بهم می زند و خودزنی می کنیم. هاشم بیک زاده بهترین بازیکن سمت چپ ایران است ولی این قدر او را زدند که شرایط این طوری شده است. مطمئن باشید تیم ما اول می شود اما هواداران ما را عقب می اندازند و تا لحظه ای که هستم آنچه خودم بخواهم را انجام می دهم اما به حرف مردم هم گوش می دهم.

وی تصریح کرد: جباری به تمرینات بازگردد، مشکل ما در خط هافبک کمتر می شود. ما برای قهرمانی کار می کنیم.

قلعه نویی در خصوص اینکه بازیکنان فجر مقابل استقلال استرس نداشتند، اما بازیکنان استقلال استرس داشتند  و چرا از روانشناس استفاده نمی کند، گفت: زمانی که تیم ملی بودم دکتر منتظری را برای روانشناسی آوریم اما در برنامه های رادیویی ایراد گرفتند. استقلال استرس ندارد. پخش مستقیم انگیزه حریفان را بیشتر می کند.

وی گفت: کمی دغدغه داریم. باید به این بازیکنان پول بدهند. کار به جایی رسیده که برخی از بازیکنان از فتح الله زاده پول دستی می گیرند و این برای تیم بزرگی مثل استقلال خوب نیست.

قلعه نویی در پاسخ به این سؤال که دو مهاجم روی نیمکت داشتید اما از عمران زاده در این خط استفاده کردید گفت: در کنفرانس همه چیزهای عجیب و غریب می پرسند. همه بازیکنان ما خوب هستند. ما گفتیم با دو مهاجم بازی می کردیم و دوستان الان گفتند با سه هافبک دفاعی بازی کردیم. خدا را شکر همه چیز روشن شد.

قلعه نویی اضافه کرد: در دقایق آخر از سمت راست ارسال های خوبی داشتیم و گفتیم یک بلند زن بیاوریم اما منوچهری که بازیکن خوبی است هنوز به محیط پذیری اضافه نشده و میداودی در حال آماده شدن است و سایر بازیکنان هم خوب هستند اما در آن قسمت بازی تصمیم گرفتم از حنیف استفاده کنیم. کاری که در بازی با پرسپولیس هم انجام دادم.

وی گفت: ایراد کار این بود که بعد از حضور عمران زاده در خط حمله دیگر ارسال بلند نداشتیم. با این حال می توانستیم در نیمه دوم به گل برسیم. هافبک های ما به خوبی مهاجمان را تغذیه نمی کنند که این موضوع با آمدن جباری حل می شود./فارس

 


ویدیو مرتبط :
حمله شدیداللحن فرهاد مجیدی به امیر قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر قلعه‌نویی:نکونام بیاید کاپیتان استقلال است/ تجدید نظر در مورد بازگشت مجیدی



نکونام بیاید کاپیتان استقلال است/ تجدید نظر در مورد بازگشت مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه در حال حاضر رحمتی کاپیتان این تیم است، گفت: در صورتی که جواد نکونام به استقلال بیاید، او کاپیتان تیم ما برای فصل آینده خواهد بود

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز شنبه تیم استقلال در جمع خبرنگاران درباره مقایسه تیم فعلی استقلال با تیم سال قبل تصریح کرد: من نمی‌خواهم چنین مقایسه‌ای انجام بدهم، چراکه در این حد و اندازه‌ها نیستم. تیم استقلال همیشه خوب بوده است و امسال هم بازیکنان خوبی گرفته‌ایم.

وی درباره وضعیت جواد نکونام گفت: فکر می‌کنم امروز یا فردا تکلیف این بازیکن با استقلال مشخص شود.

 

قلعه نویی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مشخص شدن تکلیف فرهاد مجیدی و استقلال گفت: این موضوع به علی فتح الله زاده مربوط است و بهتر است از او سئوال کنید.

سرمربی استقلال که با اصرار خبرنگاری برای مشخص شدن وضعیت مجیدی مواجه شده بود، گفت: من هیچ وقت نگفتم فرهاد مجیدی به خاطر دخترش از استقلال رفته است. خواهش می‌کنم این بحث را از علی فتح الله زاده بپرسید.

 

وی که از پافشاری این خبرنگار درباره فرهاد مجیدی عصبانی شده بود، درباره احتمال تحمیل مجیدی از سوی فتح الله زاده خاطر نشان کرد: هر بازیکنی بخواهد به استقلال بیاید با نظر کادر فنی جذب می‌شود، حتی اگر این بازیکن مجیدی باشد. من تحمیل را نمی‌پذیرم و تا زمانی که امیر قلعه نویی کار می‌کند هیچ بازیکنی به استقلال تحمیل نمی‌شود.

 

قلعه نویی درباره اینکه گفته می‌شود به خاطر تمدید قرارداد جباری، فرهاد مجیدی هم باید در استقلال باشد، گفت: یک بحث‌هایی با علی فتح الله زاده انجام شده است. من صحبت‌های فتح الله زاده را شنیدم و در یک مسائلی تجدیدنظر صورت گرفت. باید بگویم فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه است و کادر فنی باید زیر نظر او باشد.

 

سرمربی استقلال به بحث کاپیتانی این تیم اشاره کرد و گفت: هر کاری از جمله کاپیتانی تیم با هماهنگی مدیرعامل باشگاه صورت می‌گیرد. نظر نهایی در این خصوص با فتح الله زاده است اما متاسفانه یکسری از دوستان وقتی تیم در ترکیه بود در این خصوص شیطنت کردند.

وی در خصوص کاپیتان استقلال گفت: من بارها به بچه‌ها گفته‌ام که ما یک کاپیتان بیشتر نداریم و آن هم استقلال  و هوادارانش هستند. هر کسی بحثی غیر از این دارد، از تیم کنار گذاشته می‌شود. پیش از این اعلام کردیم که رحمتی کاپیتان استقلال در سال بعد است و دیگر بحثی در این خصوص نداریم.

 

قلعه نویی در پاسخ به این سئوال که با حضور نکونام در استقلال چه کسی کاپیتان می‌شود، گفت: در حال حاضر کاپیتان ما رحمتی است اما اگر نکونام به استقلال بیاید این بازیکن کاپیتان می‌شود؛ چراکه خود بچه ها بازوبند را به نکونام می‌دهند.

سئوالات مکرر یک خبرنگار درباره بازوبند کاپیتانی باعث ناراحتی و عصبانیت قلعه نویی شد و سرمربی استقلال را واداشت تا نسبت به عملکرد صداوسیما واکنش نشان دهد. وی گفت: وقتی پژمان منتظری داوطلبانه بازوبند را به رحمتی داد هیچ رسانه‌ای به آن توجه نکرد اما کوچکترین اتفاق و حاشیه‌ها را در استقلال در بوق و کرنا می‌کنند. به نظرم کار پژمان یک کار پهلوانانه بود.

 

سرمربی استقلال در بخش دیگر صحبت‌هایش در خصوص مشکلات مالی تیم استقلال گفت: مشکلات مالی باید ریشه یابی شود تا درمان اصولی صورت بگیرد. در استقلال فتح الله زاده به دنبال این است تا راهکاری را ایجاد کند و قبل از شروع بازی‌ها پول را به باشگاه تزریق کند. من قبول دارم که بازیکنان پنج هفته است هیچ پولی نگرفته‌اند و نیاز به دریافت مطالبات‌شان دارند.

 

وی در پایان درباره ابراز تمایل "میشائیل هنکه"، مربی آلمانی فصل گذشته استقلال برای ادامه همکاری با این باشگاه و امیر قلعه‌نویی گفت: هنکه یکی از مربیان بزرگ و بادانش فوتبال دنیا است و وقتی هم به استقلال آمدم، سراغش را از علی فتح الله زاده گرفتم اما فتح الله زاده گفت او به باشگاه مراجعه نکرده است./مهر