ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تشویق بیرانوند از سوی تماشاگران


بازیکنان تیم الاهلی عربستان پس از سوت پایان بازی تیم‌شان برابر نفت ایران، در زمین ماندند و ریکاوری کردند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال نفت تهران در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد تیم الاهلی عربستان را در ورزشگاه آزادی یک بر صفر شکست دهد.

* پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، بازیکنان الاهلی در زمین ماندند و به ریکاوری پرداختند.

* برخی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی که پرچم آبی در دست داشتند، در پایان بازی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت را تشویق کردند.

* یکی از مسئولان تیم الاهلی که قصد رفتن به تونل ورزشگاه را داشت، با یک فرد ناشناس ایرانی درگیری پیدا کرد و با او دست به یقه شد. البته در ادامه ابراهیمی از مسئولان تیم نفت این دو نفر را از هم جدا کرد.


ویدیو مرتبط :
تشویق تماشاگران !!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برای تشویق تیم نفت برابر استیل‌آذین، تماشاگران اراكی به تهران می‌آیند



 

 

برای تشویق تیم نفت برابر استیل‌آذین، تماشاگران اراكی به تهران می‌آیند

 

تماشاگران اراکی برای تشویق تیم فوتبال نفت برابر استیل‌آذین به تهران سفر می‌کنند.

محمد رجائیان نایب رییس هیات فوتبال استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: در جلسه سه شنبه شب کانون هواداران ورزش استان مرکزی و با مساعدت سیداحمد لطفی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولان استان مقرر شد تا جمعی از اعضای کانون هواداران ورزش استان مرکزی جهت تشویق تیم نفت به تهران اعزام شوند و این تیم را در مسابقه با استیل آذین یاری کنند.

وی از تمامی هواداران ورزش استان مرکزی که در تهران سکونت دارند خواست تا در صورت امکان در روز پنج‌شنبه خود را به محل بازی تیم‌های نفت تهران واستیل آذین برسانند و به تشویق این تیم بپردازند.

رجائیان گفت: برای اعزام علاقه‌مندان به تهران، 5 دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده است.