ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تسلیت دبیرکل فدراسیون فوتبال به بکن‌باوئر


دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به اسطوره فوتبال آلمان تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی با ارسال نامه‌ای به فرانس بکن باوئر درگذشت فرزند وی را تسلیت گفت.

در متن این نامه آمده است:

گرم‌ترین و خالصانه‌ترین سلام و احترامات من را به نمایندگی از فدراسیون فوتبال ایران پذیرا باشید. خبر از دست دادن استفان بکن باوئر فرزند محترمان بسیار ناراحت کننده بود و بابت این فقدان به شما، جامعه فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ تسلیت عرض می‌کنم. هرچند می‌دانم در این شرایط غم انگیز کلمات نمی‌تواند تسلی‌بخش باشد و تحمل این فقدان تاثرانگیز برای خانواده شما بسیار سخت است اما در این لحظه می‌خواهم مراتب تسلیت خود را به خانواده محترم‌تان اعلام کنم.

روح ایشان در آرامش باشد.


ویدیو مرتبط :
فرانتس بکن باوئر، قیصر فوتبال آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ دبیرکل فدراسیون‌فوتبال به اظهارات قلعه‌نویی



اخبار اتهام امیر قلعه نویی به نبی


اخبار ورزشی - پاسخ دبیرکل فدراسیون‌فوتبال به اظهارات قلعه‌نویی

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به اتهام امیر قلعه نویى عنوان كرد سرمربى استقلال چون اطلاعاتش كامل نیست بی‌جهت تهمت زده است.

مهدى محمد نبی در گفت‌وگو با مهر پیرامون مصاحبه اخیر امیر قلعه نویی مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازى استقلال و تراكتورسازی پروژه نبى بود چرا كه كمیته استیناف راى محرومیت هواداران تراكتورسازی را تائید كرده بود و متعاقبا این بازی حساس باید بدون تماشاگر برگزار مى شد، گفت: این صحبت بی اساس درحالى مطرح شده است كه كمیته استیناف غروب چهارشنبه راى را صادر كرد و روزهای پنجشنبه و جمعه دبیرخانه فدراسیون فوتبال تعطیل بود از این جهت اصلا حكمى به دست من نرسید كه بخواهم به زعم آقایان آن را در كشوى میز كارم پنهان كنم.

وى در ادامه خاطرنشان كرد: روز شنبه دبیرخانه فدراسیون، حكم محرومیت تراكتورسازى از به همراه داشتن تماشاگرانش را به دست بنده رساند كه بلافاصله آن را امضا و ابلاغ كردم.

دبیركل فدراسیون فوتبال سپس به دیگر ادعاى قلعه نویى مبنى بر محرومیت تیموریان پرداخت كه در آن سرمربى استقلال گفته بود چگونه حكم آندو یكساعته اعلام شد. نبى در این مورد به خبرنگار مهر گفت: من از شنیدن این صحبت تعجب كردم چرا كه اصلا در آن برهه در ایران نبودم و این هادى آیت الهى بود كه حكم تیموریان را امضا كرد.

وى در پایان با ابراز ناراحتی از رواج قضاوت های یكطرفه خاطر نشان كرد: متاسفانه دوستان بدون دانستن جزئیات و داشتن اطلاعات كافی شروع به اظهار نظر می كنند و قاعدتا خروجى این نوع قضاوت تنها، تهمت بی اساس درباره دیگران است.  

اخبار ورزشی - مهر