ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تسلیت بارسا برای درگذشت حجت الاسلامی


باشگاه بارسلونا درگذشت خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه بارسلونای اسپانیا با ارسال ایمیلی درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی را در سانحه سقوط هواپیمای A۳۲۰ تسلیت گفت و ابراز همدردی کرد.

پرواز شماره ۹۵۲۵ خطوط هوایی ژرمن وینگز روز سه‌شنبه هفته گذشته در حالی که از بارسلونا به‌‌مقصد دوسلدورف آلمان پرواز می‌کرد در کوه‌های آلپ سقوط کرد و ۱۵۰ نفر شامل ۱۴۴ مسافر و ۶ خدمه‌ جان خود را از دست دادند. نام میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی از خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز میان قربانیان و جان‌باختگان این حادثه دلخراش بود.

در ایمیل ارسالی باشگاه بارسلونا آمده است:

" اجازه بدهید از جانب دپارتمان ارتباطات باشگاه بارسلونا صمیمانه‌ترین تسلیت خود را بابت از دست دادن میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار شما اعلام کنم. همچنین قدردان شما می‌شوم اگر این ابراز همدردی من را هم به خانواده و دوستان او برسانید."

" ما می‌دانیم که چند روز پیش از این حادثه تلخ سقوط هواپیمای ژرمن‌وینگز در کوه‌های آلپ، میلاد حجت‌الاسلامی در نیوکمپ بوده و بازی بارسلونا برابر رئال‌مادرید در چارچوب مسابقات لالیگا را تماشا کرده است. در این لحظات دشوار ما در خدمت شما هستیم تا هر کاری که از دست‌مان بر می‌آید برای‌تان انجام دهیم. "

با دورود فراوان

آلبرت مونتاگیوت، مدیر ارتباطات باشگاه بارسلونا


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت دفتر ایت الله شیرازی-درگذشت حجت الاسلام مهری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تسلیت خاله شادونه به مناسبت درگذشت سه کودک / تصویر معصومانه‌تان برای همیشه در قلبم حک شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پیام تسلیت خاله شادونه به مناسبت درگذشت سه کودک / تصویر معصومانه‌تان برای همیشه در قلبم حک شد

 ملیکا زارعی مجری برنامه «باغ شادونه» در پیامی درگذشت سه کودک را در خرمدره‌ تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت ملیکا زارعی که به طور اختصاصی در اختیار خبرآنلاین قرار گرفته به شرح زیر است:

«برای کسی که بیش از نیمی از زندگی خویش را در راه خوشنودی و شادی کودکان سرزمینش سپری نموده و روز‌ها و شب‌های خود را جز با عشق کودکان با واژه دیگری نیامیخته، چه فاجعه‌ای سهمگین‌تر از درگذشت ناگهانی سه کودک معصوم و چه خبری دردناک‌تر از این فاجعه تلخ و غمبار بعد از شور و شادی برنامه‌ای است که با حضور من به پایان رسیده.

 

من به دلیل عدم تخصص در امور مربوط به چگونگی برقراری نظم در ورود و خروج افراد از سالن‌های برگزاری نمایش و جشن، نمی‌دانم چرا و چگونه این اتفاق دردناک هنگام خروج از سالن شهدای خرمدره رخ داد، اما همواره با خود زمزمه می‌کنم‌ ای‌کاش آن هنگام من نیز در سالن حضورداشتم تا با فدا کردن جان خود مانع وقوع این حادثه دلخراش می‌شدم.

 

و حالا بعد از یک دنیا آه و افسوس، پس از گذشت دو روز از شنیدن خبر درگذشت عزیزان دلم، نگار صالحی، بهاره شادمهر و مهدی مولایی در حالی که نفس در سینه‌ام حبس شده و تلخی این فاجعه دم و بازدم را برایم رنج آور ساخته، بر آن شدم، اشک را جوهر قلم خویش نمایم و با قلبی اندوهناک وقوع این حادثه دلخراش را به خانواده‌های صالحی، شادمهر و مولایی و مردم خوب و محترم شهرستان‌های خرمدره و ابهر و به مردم کشورم که همیشه در این سال‌ها کنار من بوده و عشق به کودکانشان خون را در رگ‌هایم جاری ساخته، تسلیت گفته و در انتها از کودکان و عزیزانم می‌خواهم تا بهبودی احوال روح و جانم اجازه دهند، از همراهی با گروه برنامه‌سازم، معذور باشم.

 

تصویر معصومانه‌تان برای همیشه در قلبم حک شد.»

به گزارش خبرآنلاین، عصر پنجشنبه 21 اردیبهشت‌ماه در جشنی که در خرمدره با حضور عوامل برنامه «باغ شادونه» برگزار شد، هنگام خروج بچه‌ها از سالنی که مراسم جشن در آن برگزار می‌شد، به دلیل ازدحام جمعیت سه کودک کشته و هفت نفر مجروح شدند./خبرآنلاین