ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تست صدای حامد بهداد در کنار مونیکا بلوچی+عکس



 

 

تست صدای حامد بهداد در کنار مونیکا بلوچی+عکس

 

 

حامد بهداد در هفته‌های گذشته و پیش از سفر به کانادا چند روزی را در ترکیه گذرانده و برای بازی در فیلم آخر آنجلوپولوس با این کارگردان صاحب‌نام به شکل رسمی مذاکره کرده است.

 

خبرآنلاین: فیلم جدید آنجلوپولوس در ترکیه ساخته می‌شود و محصول فرانسه است و قرار است بازیگران سرشناسی چون مونیکا بلوچی در آن ایفای نقش کنند. تهیه کننده فیلم ونسان کسل همسر مونیکا بلوچی است و از حامد بهداد دعوت شده بود تا یکی از نقش‌های این فیلم را بر عهده بگیرد. همانطور که دیده‌ می‌شود او در سفر به ترکیه حتی تا پای تست گویش به ایتالیایی در مقابل خانم بلوچی هم پیش رفت اما در نهایت برای همکاری با آنجلوپولوس  به توافق نرسید. دلیل این عدم همکاری نامتناسب بودن نقش پیشنهادی به بهداد با شئونات جامعه ایرانی و پایبندی او به بازی در نقش‌های متعارف و قابل قبول برای ایرانیان بوده است.

 

 

تست صدای حامد بهداد در کنار مونیکا بلوچی+عکس

 

 

از آنجلوپولوس چند فیلم از جمله فیلم گام معلق لک‌لک و چشم‌اندازی در مه در ایران به نمایش درآمده‌اند و او جوایز بسیاری را در جشنواره‌های بین‌المللی برده است و از شاخص‌ترین کارگردانان اروپایی دو دهه اخیر محسوب می‌شود..../خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
فتوکلیپی زیبا با عکس و صدای حامد بهداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورد عجیب حامد بهداد با مونیکا بلوچی+عکس


حامد بهداد در پاسخ در خصوص عدم همکاری با رمان پولانسکی گفت:متاسفانه با تمام علاقه‌ای که به سینمای اروپا دارم نتوانستم به دلیل مغایرت با شئونات اجتماعی ایران در این فیلم حضور داشته باشم .

حامد بهداد که در روز‌های قبل به ترکیه سفر نموده بود،در شهر استامبول دیداری رسمی‌ با تئودوروس آنگلوپولوس و مونیکا بلوچی داشت ،اما پس از تست زبان (ایتالیا‌یی و فرانسه ) و طرح کلی‌ قصه توسط این کارگردان سرشناس حامد بهداد از همکاری با این پروژه پرهیز نمود و به نوشته سینمای ما استامبول را به مقصد تورنتو کانادا ترک کرد.

حامد بهداد در پاسخ در خصوص عدم همکاری با آنگلوپولوس گفت:متاسفانه با تمام علاقه‌ای که به سینمای اروپا دارم نتوانستم به دلیل مغایرت با شئونات اجتماعی ایران در این فیلم حضور داشته باشم .

گفتنی است این فیلم محصول مشترک ایتالیا و فرانسه است و به زودی مقابل دوربین خواهد رفت.