ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی یک نیمه‌ای پدیده و پرسپولیس


تیم‌های پدیده خراسان و پرسپولیس در نیمه نخست با نتیجه تساوی به کار خود پایان دادند.

خبرگزاری تسنیم: دو تیم پدیده خراسان و پرسپولیس از سری رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید.

دقیقه 2: پرسپولیسی‌ها از روی یک ضربه کرنر که در سمت راست به دست آمده بود صاحبت موقعیت مناسبی شدند اما بازیکنان این تیم نتوانستند از ارسال گابریل استفاده کنند.

دقیقه 8: بازیکنان پرسپولیس پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که این موقعیت مناسب هم پس از برخورد به مدافعان پدیده از مقابل دروازه دور شد.

دقیقه 10: ارسال خطرناک بازیکنان پدیده از میانه‌های میدان به سمت چپ محوطه شش قدم پرسپولیس رفت اما ضربه بازیکنان این تیم از کنار دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.

دقیقه 18: میلاد غریبی از سمت راست ارسالی مواج را روی دروازه پرسپولیس داشت که سوشا مکانی با یک واکنش خوب توپ را از زیر طاق دروازه به بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

دقیقه 19: بعد از ضربه کرنر بازیکنان پدیده، پرسپولیسی‌ها ضد حمله تند و تیزی را انجام دادند که در نهایت بابک حاتمی توپ را با شوتی محکم به بالای دروازه زد.

دقیقه 37: هادی نوروزی از سمت راست ارسال خوب و خطرناکی روی دروازه داشت اما طارمی و عالیشاه نتوانستند از این سانتر استفاده ببرند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: بعد از یک رفت و برگشت فرناندو گابریل از گوشه محوطه جریمه با پای چپ ضربه‌ای را به سمت دروازه پدیده زد که روشنگر به خوبی توپ را مهار کرد.

دقیقه 1+45: ضربه ایستگاهی گابریل از روی دروازه پدیده به بیرون رفت.


ویدیو مرتبط :
گل اول پدیده توسط یونس شاکری پرسپولیس 1 - 1 پدیده هفته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی پرسپولیس و پدیده در نیمه اول


تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول مقابل پدیده به نتیجه مساوی رسید.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی‌اش در لیگ برتر پانزدهم از ساعت 19 و 35 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پدیده رفت که نیمه اول بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در 5 دقیقه اول مسابقه توپ بیشتر در میانه میدان در جریان داشت.

گل پرسپولیس: در دقیقه 8 ارسال زمینی هادی نوروزی در محوطه جریمه به علی علیپور رسید و او با یک ضربه سر شیرجه‌ای گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 10 ارسال رامین رضائیان از سمت راست روی سر میلاد کمندانی فرود آمد و ضربه سر او به تیرک عمودی تیم پدیده زد.

گل مساوی: در دقیقه 13 ارسال زمینی توپ از جناح چپ پرسپولیس با اشتباه فاحش محسن بنگر مدافع پرسپولیس همراه شد تا توپ در محوطه جریمه به یونس شاکری برسد و او گل مساوی پدیده را به ثمر برساند.

گل دوم پدیده: ارسال محسن یوسفی از جناح چپ پشت مدافعان پرسپولیس روی سر حسین بادامکی فرود آمد تا او گل دوم تیمش را در دقیقه 16 به ثمر برساند.

در دقیقه 27 پرسپولیس روی پرتاب اوت دستی صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه سر هادی نوروزی را روشنگر دروازه‌بان پدیده مهار کرد.

در دقیقه 33 پرسپولیس پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که رامین رضائیان این ضربه را از دست داد.

در دقیقه 35 شوت حسین بادامکی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

گل تساوی پرسپولیس: هادی نوروزی از فاصله 30 متری با یک شوت زیبا گل مساوی سرخپوشان پایتتخت را به ثمر رساند.

پرسپولیس در این بازی چند بازیکن اصلی خود از جمله سوشا مکانی، امید عالیشاه، نورمحمدی و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

یدالله جهانبازی داور مسابقه به کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.