ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی چلسی 10 نفره در مقابل برنلی/سوانسی نفس من یونایتد را گرفت



اخبار,اخبار ورزشی , مسابقات لیگ برتر

هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با برگزاری 6 دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش فارس، هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18 و 30 دقیقه با برگزاری 6 دیدار همزمان پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های امروز چلسی صدرنشین لیگ برتر در ورزشگاه استموفوردبریج به مصاف برنلی رفت و در حالی که خستگی لیگ قهرمانان اروپا‌ در ساق‌های شاگردان مورینیو مشهود بود و در شبی که نمانیا ماتیچ در دقیقه 70 از بازی اخراج شد بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در دیگر دیدار های امشب آرسنال که روند روی رشدی را در حال سپری کردن است در یک بازی کاملا حساب شده و زیبا بر کریستال پلاس چیره گشت و من یونایتد که فصل پر فراز و نشیبی را  سپری می کند در خانه‌ی سوانسی تن به شکست داد.

استون ویلا  یک -  استوک‌سیتی 2
چلسی یک -برنلی یک

برای چلسی ایوانوویچ در دقیقه 14 و بن می در دقیقه 81 برای برنلی گلزنی کردند.
کریستال پالاس یک - آرسنال 2

گل‌های آرسنال را سانتی کازولا در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی و ژیرو در دقیقه 45 به ثمر رساندند و گلن موری در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کرد

هال سیتی 2 -  کوئینز پارک رنجرز یک
ساندرلند صفر  -وست برومویچ صفر
سوانسی 2 - منچستریونایتد یک

منچستر یونایتد در دقیقه 28 توسط آندر هررا به گل رسید و در ادامه دو گل سوانسی را سی و کی هیونگ در دقیقه 30 و گومیس در دقیقه 73 به ثمر رساندند.

در آخرین دیدار امشب و از ساعت 21 منچسترسیتی به مصاف نیوکاسل می رود.

در جدول لیگ برتر انگلیس چلسی با 60 امتیاز در صدر و آرسنال با و منچستر یونایتد در مکان سوم و چهارم جدول قرار دارند.
اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی منچستر یونایتد 3-1 برنلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی چلسی در زمین پاریسن ژرمن/ توقف بایرن 10 نفره مقابل شاختار



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شب نخست از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی چلسی در زمین پاریسن ژرمن و توقف بایرن در خانه شاختار همراه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا سه شنبه شب آغاز شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم چلسی در زمین پاریسن ژرمن به تساوی یک بر یک دست یافت تا با امیدواری بیشتری در انتظار دیدار برگشت بماند.

نیمه نخست این بازی با برتری یک صفر چلسی خاتمه یافت. در حالی که پاریسن ژرمن بازی را تهاجمی شروع کرده بود و چندین بار روی ضربات زلاتان ابراهیموویچ و ادینسون کاوانی تا آستانه گلزنی پیش رفته بود کورتوا با درخشش فوق‌العاده خود مانع از گلزنی میزبان شد تا اینکه در دقیقه 36 برانیسلاو ایوانوویچ مدافع پیش تاخته چلسی روی یک ضربه سر دروازه پاریسن ژرمن را باز کرد.

با شروع نیمه دوم تیم پاریسن ژرمن حملات بیشماری را روی دروازه حریف تدارک دید و در دقیقه 55 روی ضربه سر دیدنی کاوانی کار را به تساوی کشاند. چند دقیقه بعد زلاتان در موج تازه حملات میزبان تا آستانه گلزنی پیش رفت که کورتوا بار دیگر مقابل وی ایستادگی کرد.

پاریسن ژرمن که روی توپ‌های هوایی در این دیدار برنامه داشت در ادامه کار فشار را از جناح چپ با نفوذهای لاوتزی آرژانتینی بیشتر کرد ولی دفاع منسجم چلسی اجازه گلزنی دوباره را به میزبان این دیدار نداد. بهترین موقعیت این تیم در دقیقه 79 روی ضربه کاوانی که میلیمتری از کنار تیر عمودی دروازه عبور کرد از دست رفت. در دقیقه 90 نیز بار دیگر کورتوا ضربه سر زلاتان را دفع کرد تا در نهایت بازی جذاب دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

با این تساوی کار تیم چلسی برای بازی برگشت آسانتر شد و این تیم با یک تساوی بدون گل می‌تواند به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در دیگر دیدار سه شنبه شب تیم بایرن مونیخ در زمین شاختار دونتسک نتوانست کاری از پیش ببرد و تحت تاثیر بازی منسجم میزبان بدون گل متوقف شد. در این بازی پنج بازیکن بایرن در ضد حملات حریف اخطار گرفتند و ژابی آلونسو هم در دقیقه 65 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا بایرن 25 دقیقه پایانی را 10 نفره بازی کند.

بایرن که در بازی رفت نتوانست گلزنی کند باید در دیدار برگشت مراقب باشد چرا که در صورت تساوی با گل این تیم شاختار است که صعود خواهد کرد.
اخبار ورزشی - مهر