ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی پرسپولیس و النصر در نیمه نخست


دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر در نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: دیدار پرسپولیس مقابل النصر از دور برگشت دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا در گروه A از ساعت 18:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و نیمه نخست آن با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

دقیقه 5: مهدی طارمی، فرار بسیار تند و تیزی را انجام داد و از مدافعان النصر نیز عبور کرد اما آخرین مدافع این تیم با خطایی که پشت محوطه جریمه انجام داد مانع از ایجاد خطر روی دروازه تیمش شد. این ضربه ایستگاهی که در موقعیتی مناسب ایجاد شد توسط گابریل به دیوار دفاعی النصری‌ها برخورد کرد.

دقیقه 13: شوت محکم بازیکن النصر از پشت محوطه جریمه پرسپولیس بسیار خطرناک بود که با فاصله کمی از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 18: شوت احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه با اشتباه دروازه‌بان النصر در جمع کردن توپ همراه بود اما او خیلی زود توپ را در آغوش گرفت تا موقعیت بعدی را به بازیکنان پرسپولیس ندهد.

دقیقه 24: بازیکنان پرسپولیس در ضد حمله می‌توانستند خطرناک عمل کنند اما توپ به گابریل رسید تا این بازیکن با شوتی این موقعیت را به هدر بدهد.

دقیقه 25:پرسپولیسی‌ها روی ضربه کرنر روی دروازه النصر خطری جدی ایجاد کردند اما توپ از روی سر بازیکنان رد شد تا استفاده‌ای این این موقعیت نشود.

دقیقه 29: نوراللهی یک بار دیگر اقدام به شوتزنی کرد که این بار هم دروازه‌بان النصر توپ را به آغوش کشید.

دقیقه 30: فشار پرسپولیسی‌ها روی دروازه النصر همچنان ادامه داشت اما این بار هم کرنری که روی دروازه ارسال شد تبدیل به گل نشد و ضربه سر نوروزی به بیرون رفت. یک دقیقه بعد علیرضا نورمحمدی روی ارسال کرنر ضربه سری زد که این بار دروازه‌بان النصر توپ را گرفت.

دقیقه 33:حمیدرضا علی‌عسگر در محوطه جریمه با یک ضربه سر تا آستانه گلزنی پیش رفت اما این دروازه‌بان النصر بود که مانع از گلزنی شد و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 34:ضربه کرنر ارسالی از سوی گابریل مستقیم در حال رفتن به درون دروازه بود اما دروازه‌بان النصر بازهم عکس‌العمل بسیار خوبی داشت.

دقیقه 38: النصری‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ارسال حسین عبدالغنی روی دروازه با خروج سوشا مکانی همراه بود.

دقیقه 41: بعد از فشار پرسپولیسی‌ها بازیکنان تیم النصر جلو کشیدند که یک شوت خطرناک هم به سمت دروازه پرسپولیس زدند اما مدافعان پرسپولیس توپ را در آستانه دروازه دفع کردند.

دیدار رفت دو تیم با برتری 3 بر صفر النصر خاتمه یافته بود.


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس و النصر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی پرسپولیس و استقلال در نیمه اول



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفته ششم لیگ برتر فوتبال

تساوی پرسپولیس و استقلال در نیمه اول

خبرگزاری فارس: نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار پرسپولیس و استقلال از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و تلاش دو تیم در 45 دقیقه اول گلی در برنداشت.

از مهمترین دقایق حساس در این نیمه می توان به ضربه محمد قاضی در دقیقه 32 بازی اشاره کرد. در این نیمه برتری نسبی با سرخپوشان بود.

قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی است. وی در نیمه اول به مهرداد پولادی از پرسپولیس و سیاوش اکبرپور و حنیف عمران زاده از استقلال کارت زرد نشان داد./فارس