ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی پرسپولیس و استقلال در نیمه اول



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفته ششم لیگ برتر فوتبال

تساوی پرسپولیس و استقلال در نیمه اول

خبرگزاری فارس: نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار پرسپولیس و استقلال از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و تلاش دو تیم در 45 دقیقه اول گلی در برنداشت.

از مهمترین دقایق حساس در این نیمه می توان به ضربه محمد قاضی در دقیقه 32 بازی اشاره کرد. در این نیمه برتری نسبی با سرخپوشان بود.

قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی است. وی در نیمه اول به مهرداد پولادی از پرسپولیس و سیاوش اکبرپور و حنیف عمران زاده از استقلال کارت زرد نشان داد./فارس


ویدیو مرتبط :
تساوی دراماتیک استقلال - پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تساوی استقلال و پرسپولیس در پایان نیمه نخست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم بازی تماشاگر پسند و جذابی را ارائه دادند و هرچند که فرصت های گلزنی دو تیم زیاد نبود اما سرعت بازی بالا بود و دو تیم تا محوطه جریمه یکدیگر به خوبی پیش می‌آمدند. در آغاز این دیدار استقلال بازی بهتری را ارائه داد و شاگردان مظلومی بازی را هجومی آغاز کردند آنها در دقیقه پنجم یک فرصت شوت زنی مناسب داشتند که یعقوب کریمی این توپ را به بالای دروازه پرسپولیس زد.

در ادامه این دیدار پرسپولیس نبض بازی را در دست گرفت و در دقیقه 15 بود که عالیشاه در موقعیتی تک به تک قرار گرفت ولی نتوانست دروازه استقلال را باز کند. توپ او را رحمتی با واکنشی دیدنی به کرنر فرستاد.

در ادامه نیمه نخست پرسپولیس با فشار بر روی جناح چپ استقلال تلاش کرد فرصت‌هایی را به دست آورد ولی چون در دادن پاس نهایی دقت لازم را نداشتند نتوانستند موقعیت خطرناکی را ایجاد کنند و در آن سو هم شاگردان مظلومی با فرار به عمق دفاع پرسپولیس سعی کردند به گل برسند اما در این راه ناموفق بودند تا دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

دقیقه 45 روی یک ضدحمله بازیکنان پرسپولیس صاحب موقعیت خوبی شدند. در حالی که مدافعان استقلال جامانده بودند، پاس عرضی عالیشاه در محوطه جریمه به نوراللهی رسید و او که تقریبادر موقعیت تک به تک قرار گرفته بود شوتی با بغل پا زد که رحمتی توپ را از کنج دروازه دفع کرد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده و جابر انصاری.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، رامین رضاییان، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدی طارمی و محسن مسلمان.

 

اخبار ورزشی- ایسنا