ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی ناامیدکننده لیورپول برابر کریستال‌پالاس



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال انگلیس

 

 اخبار ورزشی - تساوی ناامیدکننده لیورپول برابر کریستال‌پالاس

تیم فوتبال لیورپول برتری 3 بر صفر مقابل کریستال پالاس را در 10 دقیقه از دست داد تا امیدهای قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس را به حداقل کاهش دهد.

تیم فوتبال لیورپول از هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس مهیمان کریستال پالاس بود و در پایان به تساوی 3 بر 3 قناعت کرد.

این درحالی است که لیورپول تا دقیقه 80 با گلزنی «جو آلن» هافبک ولزی، «دانیل استوریج» و «لوییس سوارز» از حریف پیش بود اما گل های «دیمین دلانی» و «دیت گایل»(دو گل) در دقایق پایانی روند بازی را تغییر داد.

سرخپوشان بندر لیورپول با این تساوی 81 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی موقتا صدرنشین شدند اما با توجه به دیدارهای خانگی آسانی که منچسترسیتی پیش روی دارد، شانس قهرمانی لیورپول تقریبا از دست رفت.

منچسترسیتی 80 امتیازی در دیداری معوقه از هفته سی و چهارم، سه شنبه شب از هال سیتی پذیرایی خواهد کرد و با یک تساوی نیز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول دوباره صدرنشین می شود.

هفته پایانی فصل جاری لیگ برتر انگلیس یکشنبه هفته آینده برگزار می شود که لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان نیوکاسل است و منچسترسیتی از وستهام میزبانی می کند.
اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
لیورپول 1-2 کریستال پالاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی کریستال پالاس - لیورپول


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.