ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی بی فایده چلسی و منچسترسیتی


تیم های چلسی و منچسترسیتی از ساعت 21:00 به وقت ایران یکی از مهم ترین بازی های فصل را در ورزشگاه استمفورد بریجِ لندن و با قضاوت آقای مارک کلاتنبرگ برگزار کردند.

طرفداری: تیم های چلسی و منچسترسیتی از ساعت 21:00 به وقت ایران یکی از مهم ترین بازی های فصل را در ورزشگاه استمفورد بریجِ لندن و با قضاوت آقای مارک کلاتنبرگ برگزار کردند.

نیمه اول

نیمه اول بازی هرچند در ابتدا با برتریِ نسبی سیتیزن ها آغاز شد، اما در ادامه رفته رفته این شاگردان ژوزه مورینیو بودند که بازی را در اختیار گرفتند و برای گشودن دروازه منچسترسیتی تلاش های زیادی را انجام دادند. در یکی از این فرصت ها ضربه اسکار، به خوبی توسط هارت مهار شد('30). در این بین البته شاگردان پیگرینی نیز بودند که حملاتی را روی دروازه چلسی پایه ریزی کنند. در هر صورت بالاخره این رمی، مهاجم فرانسوی چلسی بود که موفق شد با گشودنِ دروازه سیتی، چلسی را پیش بیاندازد('43). شادی آبی های لندنی اما چندان پا بر جا نبود و چهار دقیقه پس از گل چلسی، سیتی موفق شد روی حرکت داوید سیوا به گل برسد('45). با این گل نیز نیمه اول به پایان رسید و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

نیمه دوم

دومین نیمه بازی اما درحالی آرام و بی هیاهو آغاز شد و ادامه یافت که در این بین بازیکنان منچسترسیتی به شکل نصفه و نیمه خطراتی را روی دروازه چلسی خلق کردند. هرچه بازی به پایان نزدیک تر می شد اما فشار حملات منچسترسیتی بیشتر می شد و همین عامل باعث شد تا مانوئل پیگرینی دست به تعویض هایی هجومی بزند و در طرف مقابل، ژوزه مورینیو دست به تعویض های تدافعی بزند. در هر صورت اما تمامی این تدابیر در پایان بازی بی حاصل بود و دیدار دو تیم با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید تا اختلاف 5 امتیازیِ چلسی با منچسترسیتی در صدر جدول حفظ شود.

شرح گل ها

 لوایک رمی (چلسی 1-0سیتی)('41): لوایک رمی که با تویقی اجباری به جای کوستا در برابر سیتی به میدان رفت، در اواخر نیمه اول به زیبایی با استفاده از پاس ادن آزارد، چلسی را پیش انداخت.

داوید سیلوا (چلسی 1-1 سیتی)('45): داوید سیلوا با همکاری سرخیو آگوئرو خیلی سریع گل خورده را جبران کرد تا کار به تساوی کشیده شود.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه استیون جرارد پس از تساوی مقابل چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی چلسی - منچسترسیتی


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.