ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی بدون گل ملوان و سپاهان در انزلی


دیدار تیم‌های سپاهان و ملوان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی این شهر میزبان سپاهان اصفهان بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه سپاهان 16 امتیازی و ملوان 13 امتیازی شدند.


ویدیو مرتبط :
ملوان بندرانزلی - سپاهان اصفهان / انزلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برتری ملوان با دو گل/ تساوی ذوب آهن با صبا /استقلال خوزستان3-1راه آهن



رقابت های لیگ برتر فوتبال,فوتبال ایران

برتری ملوان با دو گل/ تساوی ذوب آهن با صبا /استقلال خوزستان3-1راه آهن

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با برگزاری سه دیدار آغاز شد. در 2 دیدار نخست صبای قم و گسترش فولاد از میزبان خود پیش افتادند.اما در نیمه دوم ملوان با دو گل ، شکست نیمه اول را جبران کرد.

در ابتدای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های فوتبال ذوب آهن با صبای قم و ملوان بندرانزلی با گسترش فولاد تبریز به طور همزمان در ساعت 15:45 دقیقه به رقابت خواهند پرداخت که سومین و آخرین بازی روز پنجشنبه 25 مهر را نیز استقلال خوزستان و راه آهن سورینت به پایان می رسانند که این بازی در ساعت 17 آغاز می شود.

بازی در ساعت 15:45 در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

***صبای قم1 - 1 ذوب آهن/ هر 2 تیم به دنبال سه امتیاز
تیم فوتبال صبای قم به سرمربیگری محمد مایلی کهن در هفته جاری میهمان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با هدایت لوکا بوناچیچ خواهد بود و نکته جالب توجه در میان این دو تیم تساوی آنها در برابر حریفان خود یعنی پرسپولیس و فجر سپاسی شیراز در هفته دوازدهم است و یاران مایلی کهن که در بازی گذشته خود مقابل سرخپوشان پایتخت به تساوی یک بر یک رضایت داده اند، اینبار به مصاف یاران بوناچیچ خواهند رفت تا گوی سبقت را همچنان در جدول رده بندی از حریف خود یعنی ذوب آهن بربایند، زیرا هم اکنون صبای قم در رتبه 10 جدول رده بندی با 12 امتیاز قرار دارد و ذوبی ها نیز با کسب 13 امتیاز از 12 بازی گذشته خود در جایگاه 12 جدول قرار گرفته اند، اما اینبار اصفهانی ها به دلیل آنکه از امتیاز میزبانی برخوردار هستند، بعید نیست که بتوانند با کسب سه امتیاز این دیدار، خود را به رده های بالایی جدول برسانند.
 
گل ها :کیوان امرایی (33) از صبای قم
بازی ساعت 15:45 آغاز شد.

***ملوان2-1 گسترش فولاد/ قوی سپید انزلی بال و پر می گیرد
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی این هفته میزبان گسترش فولاد تبریز خواهد بود و این در حالیست که قوی سپید انزلی از 11 بازی گذشته خود تنها توانسته 9 امتیاز کسب کند و در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار گیرد، اما پولادمردان تبریز با کسب 16 امتیاز از بازیهای خود توانسته اند رتبه ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص بدهند و در این دیدار تقابل اندیشه های اسکوکیچ و رسول خطیبی برای کسب سه امتیاز این دیدار جالب توجه خواهد بود و باید دید که آیا قوی سپید انزلی می تواند دوباره پر و بال بگیرد و خود را از قعر جدول رده بندی بالا بکشد یا خیر؟
 
گل ها: سامان نریمان جهان (28) از گسترش فولاد
سیدجلال رافخایی(55) و سهیل رحمانی (60) از تیم ملوان انزلی

***استقلال خوزستان3_ 1راه آهن/ دوئل ویسی و ابراهیم زاده
تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت عبداله ویسی در هفته جاری از یاران منصور ابراهیم زاده پذیرایی خواهد کرد و این در حالیست که آبی پوشان اهوازی در دیدار هفته گذشته خود مقابل داماش تن به تساوی صفر بر صفر داده اند و راه آهنی ها نیز با نتیجه 2 بر یک متحمل شکست از تراکتورسازی تبریز شده اند.

 

به انضمام اینکه استقلال خوزستان اکنون با 13 امتیاز در رده 11 جدول قرار دارد و راه آهن با کسب 10 امتیاز از بازیهای خود، رتبه 13جدول را به دست آورده است و در این دیدار نیز تقابل ویسی و ابراهیم زاده برای کسب پیروزی تماشایی است، زیرا با توجه به نزدیک شدن مسابقات لیگ برتر سیزدهم به نیم فصل اول، استقلالی های اهواز درصدد قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول رده بندی هستند و راه آهن سورینت نیز همچنان دوست دارد که هدایت ابراهیم زاده را نیز در نیم فصل دوم احساس کند.
 
گل ها : احسان الوان زاده  (16) و مهدی خیری (56) و ابراهیم صالحی (65) از استقلال خوزستان
 بهنام برازی (18) از راه آهن سورینت/باشگاه خبرنگاران