ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی استقلال در دیداری دوستانه


دیدار دوستانه استقلال وسایپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

خبرگزاری فارس،: تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار روز 14 فروردین ماه مقابل فولادخوزستان آماده می‌کند از ساعت 17 امروز در دیداری دوستانه به مصاف سایپای البرز رفت که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. هر دو گل این مسابقه در نیمه اول توسط میلاد نوری و مسیح زاهدی زده شد و دو تیم در نیمه دوم بدون گل زده بازی را ترک کردند.

تیم فوتبال استقلال امروز در ترکیب تیمی از جاسم کرار، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، محسن فروزان، آرش برهانی استفاده نکرد و این نفرات از روی نیمکت بازی را دنبال کردند.

حدود 200 نفر از طرفداران استقلال از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند و نکته قابل توجه اینجا بود که در چندین صحنه بازیکنان سایپا به قضاوت داور مسابقه اعتراض داشتند.

مجید جلالی نیز در هر دو نیمه از نفرات اصلی خود به صورت متناوب استفاده کرد و تیم خود را محک زد. رضا عنایتی در آخرین دقایق این مسابقه دچار آسیب‌دیدگی شد که وی البته زمین را ترک کرد. وی به محض اتمام بازی به سمت ابراهیم صادقی کاپیتان تیم سایپا رفت و با او که روی نیمکت نشسته بود خوش و بش کرد البته آسیب‌دیدگی عنایتی جزئی بود.

دو تیم استقلال و سایپا امروز به مناسبت یادبود دو خبرنگار ایرانی که در سانحه هوایی از کشور اسپانیا به آلمان جان خود را از دست دادند یک دقیقه سکوت کرده و عکس مرحوم میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی روی نیمکت استقلال قرار گرفت و یاد و خاطره آنها گرامی داشته شد.


ویدیو مرتبط :
دو گل مارادونا در دیداری دوستانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف استقلال مقابل شاگردان پاشازاده در دیداری دوستانه/ حضور بازیگر قرمزپوش سینما!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

توقف استقلال مقابل شاگردان پاشازاده در دیداری دوستانه/ حضور بازیگر قرمزپوش سینما!

تیم فوتبال استقلال در یك بازی تداركاتی برابر پارسه تهران با نتیجه دو بر دو متوقف شد.

استقلال روز سه شنبه، یك بازی تداركاتی را با پارسه تهران برگزار كرد كه با نتیجه دو بر دو به سود مساوی به پایان رسید.

گلهای استقلال را رودریگو توزی(13) و آرش برهانی (65) به ثمر رساندند و برای پارسه تهران كه هدایت آن را مهدی پاشازاده بازیكن اسبق استقلال بر عهده دارد امیرحسین هیپكی(7) و میثم خرسندی (79) گلزنی كردند.

در حالی كه این بازی برگزار می شد فابیو جانواریو، پژمان منتظری و میثم بائو زیر نظر حاج قاسم بدنساز استقلال تمرین‌های اختصاصی انجام دادند و مهدی رحمتی كه در این بازی به میدان نرفت هم تمرین‌های اختصاصی خود را پیگیری كرد.

خسرو حیدری در تمرین امروز استقلال حاضر شد و پس از حدود 30 دقیقه دویدن به كار خود پایان داد.

سیروس دین محمدی پیشكسوت استقلال و همچنین امیر نوری بازیگر سینما و تلویزیون در این بازی تداركاتی حاضر شدند و نكته ای كه مورد توجه اطرافیان قرار گرفت پیراهن قرمز امیر نوری بود. ضمن اینكه نمازی، آقاجانیان و دن‌گاسپار دستیاران كی‌روش این دیدار را از نزدیك دیدند.

در تمرین امروز استقلال جواد نكونام، سیاوش اكبرپور و هاشم بیك زاده به همراه میلاد میداوودی و مجتبی جباری كه مصدوم هستند حضور نداشتند. حدود 120 تماشاگر در كمپ مرحوم ناصر حجازی حاضر شدند و این بازی تداركاتی را از نزدیك دیدند.

قبل از شروع بازی بازیكنان و كادر فنی دو تیم با هم خوش و بش كردند. همچنین در نیمه نخست پرویز برومند در دروازه تیم فوتبال پارسه حضور داشت./ایسنا