ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تساوی آرسنال و تاتنهام در دربی لندن


دیدار حساس تیم های آرسنال و تاتنهام در دربی لندن با تساوی 1-1 به پایان رسید.

ورزش سه: حساس تیم های آرسنال و تاتنهام در دربی لندن با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 بعد از توقف منچسترسیتی مقابل استون ویلا، آرسنال فرصت داشت تا با پیروزی در این دیدار، به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد اما شاگردان ونگر در نهایت به یک امتیاز از این دیدار خانگی رضایت دادند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و هر حمله از سوی یکی از دو تیم، با حمله تیم مقابل پاسخ داده می شد. البته بازیکنان تاتنها بیشتر به دنبال استفاده از ضد حملات بودند و سرانجام روی یکی از همین ضدحملات، در دقیقه 32 به گل رسیدند.

ارسال خوب دنی رز پشت مدافعان آرسنال به هری کین رسید و او هم در موقعیتی تک به تک، دروازه پتر چک را باز کرد.

بعد از این گل آرسنالی ها پیش کشیدند اما تلاش آنها برای زدن گل تساوی در نیمه اول بی ثمر بود این نیمه با همان تک گل به پایان رسید.

آرسنالی ها نیمه دوم را هجومی تر آغاز کردند و حتی می توانستند در همان دقایق ابتدایی به گل تساوی برسند اما ضربه سر الیویه ژیرو به تیر دروازه هوگو لوریس برخورد کرد.

حملات میزبان ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 77، کیه رون گیبس گل تساوی توپچی ها را به ثمر رساند. ارسال خوب مسوت اوزیل با ضربه گیبس و اشتباه لوریس وارد دروازه تاتنهام شد.

در دقایق پایانی هر دو تیم برای رسیدن به گل پیروزی تلاش زیادی کردند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
طنز تساوی دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسلونا 6 - گرانادا صفر/ دبل مسی در گل و پاس گل و هت‌تریک نیمار / تساوی آرسنال و تاتنهام در دربی شهر لندن



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - هفته ششم لالیگا اسپانیا
بارسلونا 6 - گرانادا صفر/ دبل مسی در گل و پاس گل و هت‌تریک نیمار

آبی‌اناری پوشان بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ در مقابل گرانادا به پیروزی پرگل رسیدند.

آبی‌اناری پوشان بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ در مقابل گرانادا به پیروزی پرگل رسیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته ششم رقابت‌های لالیگای اسپانیا شاگردان لوئیس انریکه در ورزشگاه نوکمپ و در حضور 75 هزار تماشاگر خودی در مقابل گرانادا صف‌آرایی کردند و در حالی که نیمه اول با نتیجه 3 بر صفر به سود بارسا به پایان رسید بود در نیمه دوم نیز روند گلزنی‌های بارسا و نیمار ادامه یافت و در نهایت بارسلونا در شب درخشش نیمار و مسی با نتیجه 6 بر صفر از سد گرانادا گذشت.

گل‌های بارسلونا را نیمار دقایق 26 ،45 و 66، راکتیچ 43 و مسی در دقایق 62 و 82 به ثمر رساندند. لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در این دیدار دو پاس گل داد و دو بار نیز موفق به گلزنی شد تا با همراه نیمار که در این دیدار هت‌تریک کرد، عملکرد درخشانی داشته باشند.

در این دیدار بارسا با ترکیب:

دروازه‌بان: براوو

مدافعان: متئو،ماسچرانو، دنی آلوز و آدریانو

بازیکنان میانی:ژاوی،راکتیچ و بوسکتس

مهاجمان: مسی،نیمار و مونیر به میدان رفت.

بارسلونا بازی را با چیدمان 3-3-4 آغاز کرد که در جریان بازی با اضافه شدن دنی آلوز به خط میانی این چیدمان را به 3-4-3 تغییر شکل می‌داد.

بارسلونا با پرس در زمین حریف نبض بازی را در اختیار داشت و روی همین برنامه و اشتباهات بازیکنان گرانادا به گل رسید.

در نیمه دوم هم بازی با حملات بارسا روی دروازه گرانادا آغاز شد. معدود حملات گرانادا روی ضد حملاتی که از کناره‌های بارسا طراحی می‌شد شکل گرفت. در نهایت این دیدار یک‌طرفه با نتیجه 6 بر صفر به پایان رسید تا بارسلونا با 16 امتیاز بالاتر از والنسیا و رئال مادرید در مکان نخست جدول قرار بگیرد.

 

اتلتیکو مادرید 4 - سویا صفر/ شاگردان سیمئونه به یک قدمی بارسا رسیدند

 اتلتیکو مادرید و سویا در هفته ششم لالیگا در حضور 53 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید به مصاف هم رفتند که این دیدار پر افت وخیز با نتیجه 4 بر صفر به نفع شاگردان دیگو سیمئونه به پایان رسید.

گل‌های بازی را کوکه در دقیقه 19 و سائول در دقیقه 42، رائول گارسیا 82 از روی نقطه پنالتی و رائول خیمنس 89 برای اتلتیکو مادرید به ثمر رساندند.

دیگو سیمئونه که در فصل گذشته با چیدمان 2-2-4 معروف خود موفق به کسب عنوان قهرمان لالیگا شد در مقابل سویا با چیدمان 1-4-1-4 شاگردان خود را روانه میدان کرد.

در ترکیب اتلتیکو نبود آردا توران و در تیم سویا غیبت امبیا مدافع میانی در خط دفاعی مشهود بود.

با این برد اتلتیکو مادرید 14 امتیازی شد و با 2 امتیاز کمتر از بارسا در مکان دوم قرار گرفت.

-------------------------

هفته ششم لیگ برتر انگلیس
تساوی آرسنال و تاتنهام در دربی شهر لندن

در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر انگلیس، دو تیم لندنی آرسنال و تاتنهام در ورزشگاه امارات به میدان رفتند. در این بازی که 59900 تماشاگر داشت، هاتسپرزی‌ها دقیقه 56 توسط چادلی از میزبان خود جلو زدند و به کسب برد امیدوار شدند.

اما آرسنال در دقیقه 74 با گلی که اوکسالاد چمبرلن زد از شکست گریختند و به تساوی رسیدند.

آرسن ونگر، مربی فرانسوی آرسنال از اسژنی، مرته‌ساکر،‌گیبس، کوچلینی، چامبرز، اوزیل، ارته‌تا، ویلیشیر، رمزی، ولبک، چمبرلن درترکیب تیمش استفاده کرد.

در نقطه مقابل پوچتنیو، سرمربی هاتسپرزی‌ها با لیوریس، کابول، ورتونگن، روزه، ناگتون، کاپوئه، چادلی، ماسون، اریکسن، آدبایور و لاملا وارد این مصاف شد.

آرسنال با این تساوی 10 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید و تاتنهام نیز 8 امتیازی شد و به رده هشتم رسید.


نتایج  بوندس لیگا
كلن    0 - 2    بایرن‎مونیخ   
فرایبورگ    0 - 0    بایرلوركوزن   
پادربورن    1 - 2    مونشن گلادباخ   
شالكه04    2 - 1    دورتموند   
اشتوتگارت    1 - 0    هانوفر   
وولفسبورگ    2 - 1    وردربرمن

نتایج سری آ ایتالیا
آاس رم    2 - 0    هلاس ورونا   
آتالانتا    0 - 3    یوونتوس

اخبار ورزشی - فارس