ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل سایپا


ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی مقابل سایپا در جام شهدا مشخص شد.

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل سایپا از سوی برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم مشخص شد.

بر این اساس الکساندر لوبانف، رضا نورمحمدی،محسن بنگر، بابک حاتمی، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و مهدی طارمی 11 بازیکن تیم پرسپولیس هستند.

نکته جالب در این بازی اولین بازی رسمی لوبانف دروازه‌بان ازبکستانی پرسپولیس برای این تیم است.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا به عنوان اولین دیدار در جام شهدا از ساعت 14:15 دقیقه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
پیش بازی پرسپولیس - سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی ترکیب پرسپولیس در بازی امروز با سایپا



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

‌ به نظر می‌رسد سرمربی کروات پرسپولیس برای بازی امروز تغییرات زیادی در ترکیب تیمش اعمال نکند و با همان نفرات بازی مقابل پیکان به مصاف سایپا برود.

پرسپولیس امروز مقابل سایپایی قرار می‌گیرد که آخرین بازی‌اش را در تهران به سپاهان باخت و بعید نیست مجید جلالی ترکیب تیمش را تا حدودی تغییر دهد.

 

جالب اینجاست که گمانه‌زنی و ابهام در خصوص تغییرات ترکیب سایپا نسبت به پرسپولیس بیشتر است و حداقل در سه پست مشخص نیست جلالی کدام نفرات را به زمین می‌فرستد.

 

اما پرسپولیس و ترکیب اصلی‌اش هم نکته‌های جالبی در خود دارد. برانکو ایوانکوویچ که در چهار هفته ابتدایی لیگ تغییرات زیادی در ارنج اصلی تیمش اعمال می‌کرد در بازی مقابل پیکان تقریبا همان تیمی را به زمین فرستاد که در اهواز فولاد را شکست داده بود. تنها تغییر این ترکیب با ارنج دیدار با فولاد بیرون رفتن رضا نورمحمدی و حضور محسن بنگر در میدان بود.

 

نورمحمدی البته در حالی مقابل پیکان بیرون نشست که در اهواز با حضور او در کنار مایکل اومانیا بالاخره پرسپولیس اولین کلین‌شیت فصلش را انجام داده بود و این تغییر عجیب به نظر می‌رسید. با این حال این ابهام برای بازی امروز وجود دارد که برانکو از نورمحمدی کنار اومانیا استفاده خواهد کرد یا مثل بازی پیکان زوج بنگر- اومانیا را به میدان خواهد فرستاد.

 

در خط میانی و در مرکز زمین هم برانکو مقابل پیکان دوباره از زوج کمال کامیابی‌نیا – احمد نوراللهی استفاده کرد تا مثلا به ترکیب برنده‌اش دست نزند اما کامیابی‌نیا با وجود دعوت به تیم ملی روز خوبی نداشت.

 

به نظر می‌رسد پروفسور قصد دارد باز هم این دو نفر را در میانه زمین به کار گیرد که اگر اینطور باشد مهرداد کفشگری باز هم بیرون خواهد ماند. کفشگری که دیدار با ذوب‌آهن و فولاد را به خاطر مصدومیت از دست داد برای بازی حذفی با پیکان آماده بود.

 

در حالی که نوراللهی بیش از دو هفته با تیم المپیک در هلند به سر می‌برد، کفشگری حضوری مستمر و کامل در تمرینات تهران داشت و قاعدتا باید کفشگری در جام حذفی فیکس می‌شد اما برانکو او را به میدان نفرستاد.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که برانکو همیشه از کفشگری به صورت ویژه تعریف و تمجید می‌کرد و به او اعتقاد ویژه‌ای دارد اما حالا حرف و عملش در خصوص این هافبک زحمتکش یکی نیست و اگر باز هم به شماره 18 تیمش بازی ندهد شرایط برای این بازیکن دشوار خواهد شد.

 

به هر حال به نظر می‌رسد برانکو برای بازی امروز تغییرات زیادی در ترکیب تیمش اعمال نکند چرا که سوشا مکانی رقیب گردن‌کلفتی ندارد، حیدریه مصدوم و انصاری کم‌تجربه جایگاه بابک حاتمی را تهدید نمی‌کنند، رضاییان اصلا رقیب ندارد، ماریچ تازه از مصدومیت رها شده و فعلا رقابتی جدی با سه مدافع میانی دیگر ندارد و بنگستون پشت سر علیپور آلترناتیو کم‌شانسی برای بازی به جای طارمی به حساب می‌آید.

 

جایگاه نفراتی مثل احمدزاده، نوروزی و عالیشاه هم مثل طارمی تثبیت شده چرا که برانکو سخت به کمندانی آماده اعتماد می‌کند و مسلمان اصلا آماده نیست. به غیر از کمندانی، کفشگری دیگر بازیکن آماده‌ای است که در خصوص بازی نکردنش صحبت شد.

 

به هر حال باید دید آیا برانکو با ثبات در ترکیبش به اهداف ایده‌آل خود و سه امتیاز این مسابقه دست پیدا خواهد کرد یا نفرات اصلی او قادر به ارائه بازی زیبا و کسب پیروزی نیستند.

 

* ترکیب احتمالی پرسپولیس:
- دروازه بان: سوشا مکانی

 

- مدافعان میانی: محسن بنگر و مایکل اومانیا

 

- مدافعان کناری: بابک حاتمی و رامین رضاییان

 

- هافبک های میانی: کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی

 

- هافبک های کناری: هادی نوروزی و فرشاد احمدزاده

 

- مهاجمان: امید عالیشاه و مهدی طارمی

 

اخبار ورزشی - جام نیوز