ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترکیب پرسپولیس اعلام شد


تیم فوتبال پرسپولیس با سه تغییر در ترکیب اصلی به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان می رود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شده و علی دایی دو تغییر را در ترکیب اصلی تیمش نسبت به بازی با راه آهن داده و محسن مسلمان، مهرداد کفشگری ، سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی قرار گرفته و قاسم دهنوی و محمدرضا خلعتبری از روی نیمکت بازی را تماشا می کنند.

براساس ترکیب اعلام شده نیلسون درون دروازه است، سیدجلال حسینی و محسن بنگر در دفاع میانی و مهرداد پولادی و حسین ماهینی در دفاع کناری به میدان می روند. سیدجلال حسینی جایگزین رضا نورمحمدی شده است. در خط میانی و حمله مهرداد کفشگری ، رضا حقیقی ، محسن مسلمان ، پیام صادقیان ، امید عالیشاه و محمد عباس زاده به میدان می روند. مهرداد کفشگری به جای قاسم دهنوی و محسلن مسلمان به جای محمدرضا خلعتبری در ترکیب اصلی بازی می کنند.


ویدیو مرتبط :
شرایط استادیوم آزادی پیش از دربی و اعلام ترکیب بازیکنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب استقلال و پرسپولیس اعلام شد/ فرهاد مجیدی روی نیمکت!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

برای برگزای دربی هفتاد و شش؛

ترکیب استقلال و پرسپولیس اعلام شد/ فرهاد مجیدی روی نیمکت!

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که از سوی کادر فنی سرخابی ها ترکیب این دو تیم برای برگزاری دربی هفتاد و ششم اعلام شد. نکته قابل پیش بینی این ترکیب نیمکت نشینی فرهاد مجیدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال درحالی میزبان این بازی است که امیر قلعه‌نویی برای این دیدار از تمام نفرات خود در این مسابقه مهم سود می‌‍برد. استقلالی‌ها با ترکیب سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، علی حمودی، حسن اشجاری، جی لوید ساموئل، جواد نکونام، مجتبی جباری، آرش برهانی و فرزاد حاتمی در این بازی به میدان می‌روند.

همچنین فرهاد مجیدی بازیکنان شماره هفت استقلال با تشخیص قلعه‌نویی از ابتدای بازی به میدان نمی‌‍رود و اگر مشکل خاصی پیش نیاید در جریان بازی آبی‌پوشان را همراهی خواهد کرد.

از سوی دیگر تیم فوتبال پرسپولیس نیز با نیلسون، رضا نورمحمدی، سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، مارکو پروویچ، محمد نوری، رضا حقیقی، مهدی مهدوی کیا، غلامرضا رضایی و کریم انصاریفرد برابر استقلال به میدان خواهد رفت./مهر