ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترکیب سپاهان مقابل لوکوموتیو اعلام شد


ترکیب تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برای مصاف با لوکوموتیو اعلام شد.

کاپ: ترکیب تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برای مصاف با لوکوموتیو اعلام شد. بر این اساس سپاهانی ها با ترکیب رحمان احمدی، علی کریمی،رسول نویدکیا،عبدالله کرمی،سینیاد ایبریچیچ،فوزیل موسایف،لئوناردو پادوانی، وریا غفوری،لوسیانو پریرا،سعید قائدی فر و حسین فاضلی گام به این دیدار می گذارند.

لوکوموتیوی ها هم با ترکیب نستروف،ماخارادز،جباروف،بیکمو، عبدوخولیکوف،مصطفی اف،کاپادزه، توختاخوجاوه،شاخمودوف،زوتو و فایزیف گام به این دیدار می گذارند.

دیدار لوکوموتیو و سپاهان از ساعت 15:30 در ازبکستان آغاز می شود.


ویدیو مرتبط :
اعلام انتشار اولین شماره ماهنامه سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام ترکیب سپاهان مقابل لوکوموتیو


ترکیب سپاهان مقابل لوکوموتیو ازبکستان مشخص شد.

کاپ: ترکیب سپاهان مقابل لوکوموتیو ازبکستان مشخص شد. بر این اساس سپاهان در این بازی با رحمان احمدی،عبدالله کرمی،لئوناردو پادوانی،سعید قاعدی فر،محمد روشندل،علی کریمی،حسین فاضلی،فوزیل موسی یف،ایبریچیچ،محمد رضا خلعتبری و لوسیانو پریرا به میدان می رود.

دیدار سپاهان و لوکوموتیو تاشکند از ساعت 16 در فولاشهر آغاز می شود.