ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترکیب تیم فوتبال نفت تهران مشخص شد


علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران ۱۱ بازیکن اصلی‌اش برای بازی مقابل الشباب عربستان را مشخص کرد.

خبرگزاری فارس: ترکیب تیم فوتبال نفت تهران برای بازی مقابل الشباب عربستان مشخص شد.

بر این اساس و طبق تصمیم علیرضا منصوریان، علیرضا بیرانوند، شیری، پادوانی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ابراهیمی، وحید امیری و غلامرضا رضایی ۱۱ بازیکن تیم نفت در بازی امشب مقابل الشباب عربستان هستند.

گفتنی است الشباب و نفت در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به مصاف هم خواهند رفت.


ویدیو مرتبط :
بی تدبیری در مدیریت تیم فوتبال نفت طلاییه تهران !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تسلیت کی روش به خاطر درگذشت مربی تیم فوتبال نفت تهران



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

کارلوس کی روش و کادر فنی تیم ملی درگذشت مربی تیم فوتبال نفت تهران را تسلیت گفتند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ در این پیام تسلیت آمده است: "مرگ ناگهانی علی اکبر دارستانی داغ تازه ای را بر دل فوتبال ایران گذشت.

 

درگذشت این مربی زحمتکش حین انجام وظیفه در تمرین، نشان دهنده تعهد بالای این مربی ایرانی است که جان خود را در راه پیشرفت و اعتلای فوتبال ایران از دست داد.

 

این فقدان را ابتدا به خانواده این عزیز و در درجه دوم به جامعه ورزش ایران تسلیت می گوییم و از خداوند منان برای او آرامش و آمرزش و برای خانواده این مرحوم صبر مسئلت داریم."

 

اخبار ورزشی - فدراسیون فوتبال