ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترکیب اصلی پرسپولیس در جایگاه ویژه


با توجه به محرومیت و عدم حضور تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در دیدار هفته اول مقابل پدیده به نظر می‌رسد که بازیکنان اصلی این تیم در جایگاه ویژه حضور دارند.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و پدیده مشهد از ساعت 19 و 35 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده است که چیزی بیش از 2 هزار تماشاگر برای تماشای این دیدار به ورزشگاه رفته‌اند.

* ترافیک شدید اطراف ورزشگاه همچنان برای افرادی که قصد حضور و تماشای مسابقات را دارند مشکل‌ساز است.

* البته با توجه به برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در مجموعه ورزشی آزادی می‌توان حدس زد که عده زیادی هم تماشای این مسابقات به ورزشگاه آزادی آمده‌اند تا شاید پیش از شروع دیدار پرسپولیس این مسابقه را هم تماشا کنند.

* با وجود اینکه بنرهای بزرگی برای مسابقات والیبال قهرمانی اسیا نصب شده است، اما هواداران بدون توجه به سرعت در حال رفتن به سمت ورزشگاه هستند تا زودتر برای تماشای مسابقه پرسپولیس مستقر شوند که بی توجه‌ای بخش عمده هواداران پرسپولیس به برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در ورزشگاه 12 هزار نفری در نوع خودش جالب توجه است.

* سوشا مکانی همراه با دوستاش وارد ورزشگاه شد. وی در 3 هفته ابتدایی لیگ محروم است و نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند. دروازه‌بان سرخ‌پوشان به محض ورودش مورد استقبال هواداران قرار گرفت. وی برای گرفتن عکس سلفی از سوی هواداران بشدت مورد استقبال قرار گرفت که در نهایت با کمک ماموران حراست به جایگاه ویژه رفت.

* احمد نورالهی در کنار بن سون، بازیکن جدید پرسپولیس نشسته است.

* امید عالیشاه هم در این مسابقه محروم است در جایگاه ویژه نشسته است.

* طارمی هم که نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند در ورزشگاه حضور دارد.

* یکی از ماموران حراست ورزشگاه آزادی به شوخی گفت که ترکیب اصلی پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور دارند.


ویدیو مرتبط :
مهدی طارمی در جایگاه ویژه ( بازی پرسپولیس - ملوان )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم برانکو متحول می شود؛ 6 تغییر در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ذوب آهن



اخبار,اخبارورزشی,ترکیب پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس باز هم مجبور است با تغییرات فراوان نسب به بازی های قبل، تیمش را در مقابل ذوب آهن به میدان بفرستد.

به گزارش جام نیوز، ترکیب پرسپولیس مثل دو بازی قبلی باز هم حداقل 4 تغییر خواهد داشت. به نظر می‌رسد بازی کردن سوشا مکانی، بابک حاتمی، احمد نوراللهی و هادی نوروزی در ترکیب اصلی سرخ‌ها مقابل ذوب‌آهن قطعی باشد و ایمان صادقی، وحید حیدریه، کمال کامیابی‌نیا و احتمالا فرشاد احمدزاده از ترکیب بیرون می‌روند.

با توجه به حضور نوراللهی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار است این بازیکن جایگزین کامیابی‌نیا در ارنج اصلی شود. کامیابی‌نیا که در بازی با سپاهان اشتباه عجیبی مرتکب شد و در دقیقه 83 به خلعتبری پاس گل داد بعد از سه بازی از ارنج اصلی خارج خواهد شد.

 بدین ترتیب در دیدار با ذوب‌آهن زوج کفشگری – نوراللهی در میانه میدان قرار خواهند گرفت تا شاید هماهنگی این زوج که فصل قبل بازی‌های خوبی کنار یکدیگر نمایش دادند به کمک برانکو و تیمش بیاید.

 ضمنا لوکا ماریچ پراشتباه که مصدوم هم شده بالاخره از ترکیب خارج می‌شود اما مشخص نیست برانکو ایوانکوویچ از کدامیک از مدافعان باتجربه‌اش جای هموطن خود استفاده می‌کند.

 با توجه به اظهارات برانکو در حال حاضر احتمال بازی کردن محسن بنگر جای ماریچ بیشتر از علیرضا نورمحمدی است اما بعید نیست زوج نورمحمدی – بنگر که این فصل هنوز کنار هم به میدان نرفته‌اند جای زوج خارجی خط دفاع سرخ‌ها را بگیرد چرا که مایکل اومانیا هم اشتباهات زیادی داشت.

 اگر این اتفاق رخ دهد تعداد تغییرات ترکیب اصلی پرسپولیس به 6 نفر خواهد رسید یعنی برانکو بیش از 50 درصد ارنج تیمش را برای مقابله با دیگر تیم اصفهانی تغییر خواهد داد.


  اخبار  ورزشی  -  جام نیوز