ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترکیب استقلال برای بازی با سایپا


پرویز مظلومی یازده بازیکن خود را برای مصاف با سایپا اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه استقلال، با نظر پرویز مظلومی ترکیب استقلال برای مصاف با سایپا مشخص شد.

به این ترتیب برای استقلال، مهدی رحمتی، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، بهنام برزای، میثم مجیدی، محسن کریمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، روزبه چشمی و سجاد شهباززاده به میدان می روند.

این دیدار ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.


ویدیو مرتبط :
فحاشی اکبر پور در بازی استقلال سایپا به بازیکن 18 سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب استقلال در بازی امروز مقابل سایپا



اخبار,اخبار ورزشی ,قلعه نویی

سرمربی استقلال از تغییراتی که در بازی با سپاهان ایجاد کرد بهره کافی برد و حالا انتظار می‌رود که در بازی با سایپا هم بهترین تصمیم‌ها را بگیرد.

به گزارش جام نیوز، ترکیب استقلال به احتمال فراوان همان ترکیب بازی مقابل سپاهان خواهد بود اما احتمال دارد امیر قلعه‌نویی برای اینکه اندکی به خط میانی‌اش قوام ببخشد تا در بازی بیرون خانه که نخستین تجربه استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج هم هست، از نقطه نظر فیزیکی دچارمشکل نشود.

 ممکن است قلعه‌نویی برخلاف بازی با سپاهان که از 3 مهاجم متمرکز بهره گرفت این بار از دو مهاجم استفاده کند.

 

یک احتمال وجود دارد که قلعه‌نویی در این بازی فوق حساس که اهمیت والایی برایش دارد ابتدا در فکر گل نخوردن باشد و به جای برهانی از هافبک‌های بیشتری در خط میانی بهره بگیرد. شاید آن هافبک هاشم بیگ‌زاده باشد و قلعه‌نویی او را در پست هافبک چپ قرار دهد.

 محمدرضا خرسندنیا هم می‌تواند گزینه مناسبی برای ایستادن در خط میانی باشد به شکلی که در کنار امید ابراهیمی به‌عنوان دو هافبک دفاعی متمرکز ایفای نقش کنند و کرار جاسم و خسرو حیدری یک خط جلوتر قرار بگیرد.

 این وضعیت استقلال را در خط میانی تقویت خواهد کرد و از تعداد مهاجمان می‌کاهد و ایضا فرصت یک تعویض هجومی خوب را در اختیار امیر قلعه‌نویی قرار می‌دهد.

 باید دید که سرمربی استقلال چه ترفند‌هایی در ذهن دارد و آیا با همان قدرت ریسک بالا که مقابل سپاهان قرار گرفت مقابل سایپا هم می‌ایستد یا اینکه همین تدابیر را می‌اندیشد.

آنچه مهم است همین انتخاب بازیکنان و روش بازی است. قلعه‌نویی از تغییراتی که در بازی با سپاهان ایجاد کرد بهره کافی برد و حالا انتظار می‌رود که در بازی با سایپا هم بهترین تصمیم‌ها را بگیرد.

 ترکیب احتمالی آبی پوشان:
* دروازه بان:
- محسن فروزان

* مدافعان مرکزی:
- امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده

 * مدافعان کناری:
- هاشم بیگ زاده، یعقوب کریمی

 * هافبک ها:
- امید ابراهیمی، کرار جاسم، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده

* مهاجمان:
- آرش برهانی و رضا عنایتی
 
 اخبار ورزشی  - جام  نیوز