ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترکیب احتمالی فولاد برابر پرسپولیس


دراگان اسکوچیچ که خاطرات شیرینی از حضور در استادیوم آزادی دارد در این بازی ماتیاس چاگو را به عنوان یکی از مهره های تاثیرگذارش در اختیار نخواهد داشت.

ورزش سه: دراگان اسکوچیچ که خاطرات شیرینی از حضور در استادیوم آزادی دارد در این بازی ماتیاس چاگو را به عنوان یکی از مهره های تاثیرگذارش در اختیار نخواهد داشت.

فولاد در حالی که شرایط متفاوتی را نسبت به نیم فصل اول این روزها تجربه می کند فردا در یکی از سخت ترین دیدارهایش به مصاف پرسپولیسی خواهد رفت که تنها به انگیزه کسب سه امتیاز در آزادی حضور یافته است.

دراگان اسکوچیچ که در این بازی ماتیاس چاگو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد 11 بازیکن احتمالی اش برابر پرسپولیس را به این صورت برابر شاگردان برانکو قرار خواهد داد:

علیرضا سلیمی که به روزهای خوبش در لیگ گذشته نزدیک شده احتمالا در این بازی هم درون دروازه فولاد قرار خواهد گرفت و طهماسبی را به عنوان نیمکت نشین خود خواهد دید.

محمد اهل شاخه و بهمن کامل در کنار امید خالدی و عبدالله ناصری چهار بازیکن خط دفاعی فولاد را تشکیل خواهند داد و اکبر ایمانی، محمود مطلق زاده، ساسان انصاری و امیرحسین فشنگچی بعنوان 4 بازیکن لوزی این تیم در خط هافبک در ترکیب حضور خواهند یافت.

مهرداد بایرامی در کنار کوئه ماها وظیفه هجوم به سمت دروازه پرسپولیس و الکسی لوبانف را برعهده دارند و باید دید موفق به باز کردن خط دفاعی این تیم که این روزها به هیچ تیمی نه نمی گوید را خواهند داشت یا خیر.


ویدیو مرتبط :
ترکیب احتمالی ایران در جام ملت ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد


برانکو ایوانکوویچ بعد از دو تساوی برابر نمایندگان اصفهانی لیگ اکنون می تواند با ترکیبی کامل تیمش را به مصاف فولاد در هفته بیستم لیگ برتر روانه کند.

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ بعد از دو تساوی برابر نمایندگان اصفهانی لیگ اکنون می تواند با ترکیبی کامل تیمش را به مصاف فولاد در هفته بیستم لیگ برتر روانه کند.

برانکو ایوانکوویچ در شرایط فعلی تنها رضا خالقی فر را در اردوی تیمش می بیند و دیگر نفرات او می توانند در برابر فولاد به میدان بروند.

در این شرایط اما الکساندر لوبانف همچون دو دیدار قبلی دروازه بان پرسپولیس خواهد بود و امیدوار است روند دریافت گل را در متوقف کند و با بسته نگه داشتن دروازه اش تیمش را برای رسیدن به پیروزی کمک کند.
محسن بنگر و لوکا ماریچ دو مدافع میانی پرسپولیس در این بازی خواهند بود و برانکو امیدوار است مدافع کروات تیمش ضمن موفقیت در پوشش خط دفاعی اش در تقابل با بازیکنان سرعتی فولاد نیز روز پرفروغی را پشت سر بگذارد.

رامین رضاییان بعد از ناکامی در دیدار رفت و از دست دادن پنالتی اکنون با انگیزه بیشتری در این بازی به میدان خواهد رفت و امیدوار است فرصت جبران اتفاق بازی استادیوم غدیر را به دست آورد و محمد انصاری در جناح چپ به حفظ رکورد شکست ناپذیری در ترکیب پرسپولیس خواهد اندیشید.

کمال کامیابی نیا همچنان یکی از بازیکنان مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ است که با فراموش کردن اتفاقات بازی با ذوب آهن با دوندگی و جنگندگی و البته پوشش فضای جلوی مدافعان تیمش نقش پررنگی در این دیدار خواهد داشت. محسن مسلمان که در فصل گذشته شرایط نامناسبی را در فولاد پشت سر گذاشته اکنون در تقابل با دراگان اسکوچیچ می تواند ضمن حفظ روند رو به رشدش نقش کلیدی و تاثیرگذارش را به اثبات برساند و امید عالیشاه نیز با تغییر پست در در سمت مقابل احمد نوراللهی قرار خواهد گرفت و 4 بازیکن خط میانی پرسپولیس را تشکیل می دهند.

علی علیپور به عنوان گلزن جدید پرسپولیسی ها امیدوار به باز کردن دروازه علی سلیمی است و مهدی طارمی هم در بازی های قبلی نشان داده راه دروازه تیم های جنوبی را به خوبی است.