ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترکیب احتمالی برزیل و کرواسی


ترکیب احتمالی تیم‌های برزیل و کرواسی در دیدار افتتاحیه جام جهانی مشخص شد.

 خبرگزاری ایسنا: تا ساعاتی دیگر بیستمین دوره جام جهانی پس از سال‌ها تلاش برای آماده‌سازی و ساخت ورزشگاه‌های متعدد در سائوپائولو آغاز می‌شود. این دومین بار است که برزیل میزبانی این تورنمنت بزرگ را بر عهده دارد و مردم سرزمین قهوه دعا می‌کنند که این بار جام جهانی برایشان پایان شیرین‌تری نسبت به جام 1950 داشته باشد. سالی که سلسائو به فینال جام هم رسید اما مقابل چشمان نزدیک به 200 هزار هوادار خود در "ماراکانا" مغلوب اروگوئه شد و نتوانست در خانه قهرمان شود.

در 19 دوره قبلی جام جهانی میزبان بازی‌ها هیچ‌وقت در بازی افتتاحیه بازنده نبوده است. کشور میزبان در دوره‌های گذشته 14 برد و 5 مساوی در دیدار افتتاحیه رقم زده است.

لوئیس فیلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل که به همراه نیمار در نشست خبری پیش از بازی با کرواسی شرکت کرده بود گفت: می‌خواهم به همه برزیلی‌ها بگویم که زمان شما فرا رسیده است. این جام جهانی برای ماست. برای رسیدن به آرزویمان که قهرمانی در این رقابت‌هاست باید 7 مرحله (7 بازی) انجام دهیم. باید مانند یک نردبان بالا برویم و تنها به پله اول فکر بکنیم که دیدار برابر کرواسی است. پس از بازی با کرواسی 6 بازی دیگر پیش رو خواهیم داشت و باید در همه این بازی‌ها به پیروزی برسیم تا بتوانیم به قهرمانی دست یابیم.

سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه گفت: تیم من برای افتخارآفرینی در جام‌جهانی آماده است. می‌خواهیم قهرمانی در این جام‌جهانی را در خانه به هوادارانمان تقدیم کنیم. البته می‌دانیم که این راه راه سختی است و مشکلات و سختی های زیادی پیش رو خواهیم داشت اما باید با قدرت جلو برویم و به خواسته خود برسیم.

نیمار هم گفت: بازیکنان انتظارات زیادی از هواداران دارند. آنها بازیکن دوازدهم ما هستند یا شاید اصلی‌ترین بازیکن. اگر آنها کنار ما باشند هیچ تیمی جلودار برزیل نخواهد بود.

او با بیان اینکه زمان درخشش برزیل فرا رسیده گفت: با اسکولاری موافقم که زمان درخشیدن فرا رسیده است. مردم برزیل الان می‌توانند خوشحال باشند. امیدوارم بتوانم در بهترین حالت ممکن به تیمم کمک کنم.

مهاجم برزیلی بارسلونا همچنین گفت: من نمی‌خواهم بهترین بازیکن جام یا بهترین گلزن جام باشم. فقط قهرمانی با برزیل را می‌خواهم. تنها هدف من کسب جام قهرمانی با هم‌تیمی‌هایم است. ما یک تیم هستیم. من آماده‌ام که به تیمم کمک کنم. هر بازیکنی وظایف خود را می‌داند و از همین طریق است که می‌توانیم به مراحل بالاتر برویم.

اما اعتراضات مردمی چند ساعت پیش از آغاز افتتاحیه در خیابان‌های سائوپائولو و اطراف ورزشگاه باعث شده است تا پلیس از گاز اشک‌آور برای آرام کردن مخالفان استفاده کند. در این درگیری ها یک تظاهر کننده دستگیر شد و خبرنگار شبکه CNN آمریکا نیز مجروح شد. تظاهرکنندگان تلاش می کردند تا یکی از خیابان‌های منتهی به ورزشگاه را مسدود کنند که با دخالت پلیس تلاش تظاهر کنندگان به جایی نرسید. در سال گذشته میلادی تقریبا یک میلیون نفر در برزیل در اعتراض به برگزاری جام جهانی در این کشور تظاهرات برپا کردند.

از ساعت 14 به وقت محلی درهای ورزشگاه سائوپائولو به روی هواداران باز شد و هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند. مسئولان برگزاری مراسم افتتاحیه آماده برگزاری مراسم افتتاحیه می‌شوند و اکنون بر روی چمن ورزشگاه پارچه بزرگی پلاستیکی پهن شده است. در چهار گوشه زمین چهار طبل بزرگ قرار گرفته تا یک در پشت یکی از دروازه‌ها قرار گرفته است. به نظر می‌رسد بخش اعظم مراسم افتتاحیه امروز بازتابی از فرهنگ و سنت مردم برزیل باشد اتفاقی که البته در تمامی مراسم افتتاحیه می‌افتد. اکثر صندلی‌های ورزشگاه به رنگ زرد درآمده است. از حاشیه‌های این دیدار می‌توان به حضور یک تماشاگر اسرائیلی با پرچم رژیم اشغالگر قدس و البته پیراهن تیم ملی آرژانتین اشاره کرد. به نظر می‌رسد رژیم اشغالگر قدس که تاکنون توفیقی در فوتبال دنیا نداشته از بازی ایران برابر آرژانتین به عنوان یک شیوه برای ابراز وجود استفاده خواهد کرد.

ترکیب احتمالی برزیل: ژولیو سزار، دنی آلوس، داوید لوئیز، تیاگو سیلوا، مارسلو، پائولینیو، لوئیس گوستاوو، اسکار، نیمار، هالک، فرد ترکیب احتمالی کرواسی: پلتیکوسا، سرنا، لوورن، کورلوکا، پرانیچ، ووکوجویچ، مودریچ، پریسیچ، راکیتیچ، کواچیچ، اولیچ ورزشگاه: آرنا کورینتیانس سائوپائولو


ویدیو مرتبط :
کرواسی مقابل برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیب احتمالی برزیل برای دیدار مقابل ایران



 

 

 

ترکیب احتمالی برزیل برای دیدار مقابل ایران

 

ترکیب احتمالی تیم فوتبال برزیل برای دیدار با ایران در ورزشگاه زاید ابوظبی امارات اعلام شد.

تیم‌های ملی فوتبال برزیل و ایران در دیداری دوستانه پنج شنبه شب در ورزشگاه زاید ابوظبی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مانوئل منه‌زس برای این دیدار تیمش را با ترکیب 3-3-4 به میدان خواهد فرستاد.

ترکیب احتمالی طلایی پوشان برزیل برای دیدار با ایران به این شرح است:

دروازه بان: ویکتور

مدافعان: دانیل آلوس، تیاگو سیلوا، دیوید لوییز و آندره سانتوس

بازیکنان میانی: لوکاس، رامیرز، کارلوس ادواردو

مهاجمان: روبینیو، الکساندر پاتو و فیلیپه کوتینیو