ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تروریست‌ ها از میرکاپ 2016 را کنسل کردند!


ازمیرکاپ ترکیه که یکی از معتبرترین تورنمنت‌های فوتبال پایه اروپاست، به دلیل بمب‌گذاری تروریست‌ها در بروکسل کنسل شد.

خبرگزاری تسنیم: حملات تروریستی روز گذشته در بروکسل بلژیک باعث شد اکثر تیم‌های اروپایی شرکت‌کننده در تورنمنت ازمیرکاپ ترکیه، از ترس بمب‌گذاری و حملات تروریست‌ها پروازهای خود را کنسل کرده و در این مسابقات حضور نیابند.

تیم فوتبال زیر 12 سال آکادمی کیا، چند تیم دیگر از کشورهای ترکیه، کوزوو و یک تیم آلمانی که قبل از زمان بمب‌گذاری در بروکسل، به ازمیر ترکیه رسیده بودند در جلسه‌ای که شب گذشته با مسئولان برگزارکننده این تورنمنت داشتند، توافق کردند طی سه روز آینده به صورت دوره‌ای با هم رقابت کنند، اما تورنمنت اصلی در یک زمان دیگر و با حضور تمامی تیم‌ها برگزار شود.

منچسترسیتی، آ اس رم، فاینورد، بیلبائو، آژاکس، پورتو و هانوفر 96 از جمله تیم‌های مطرحی بودند که قرار بود در این مسابقات حضور یابند.

آکادمی مهدوی‌کیا قبل از این هم در دو تورنمنت معتبر بین‌المللی در کشورهای نروژ و اتریش شرکت کرده بود که در هر دوی آنها به مقام نایب قهرمانی رسیده بود.


ویدیو مرتبط :
دانلود فیلم شلیک به سر 2016 2016 - Headshot 2016

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی بر تروریست ها




 

اخبارسیاسی

 

وقتی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه حدود ۳۰ نفر دیگر در یک عملیات انتحاری گروهک ریگی به شهادت رسیدند، دیگر مسجل شد که این گروه به یک تهدید محدود ولی جدی در مرزهای جنوب شرقی کشور مبدل شده است و باید تمرکز ویژه یی روی نابودی آن صورت گیرد.

شهید شوشتری به عنوان سرمایه یی که از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده بود، هدف عملیات تروریستی قرار گرفت .وقتی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه حدود ۳۰ نفر دیگر در یک عملیات انتحاری گروهک ریگی به شهادت رسیدند، دیگر مسجل شد که این گروه به یک تهدید محدود ولی جدی در مرزهای جنوب شرقی کشور مبدل شده است و باید تمرکز ویژه یی روی نابودی آن صورت گیرد. شهید شوشتری به عنوان سرمایه یی که از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده بود، هدف عملیات تروریستی قرار گرفت و ثابت شد که یک گروه مشکوک و محدود (البته با حمایت خارجی) درصدد است از ظرفیت های سیاسی خصمانه موجود علیه جمهوری اسلامی بهره ببرد و گروه جنایتکار و باج خواه خویش را از سطح گذشته ارتقا دهد و در این میان حمایت آشکار و نهان و خصوصاً مالی دشمنان نظام ایران به خصوص امریکا را به خود جلب کند.

چه بسا بعد از این ترور ناجوانمردانه بیگانگان هم طمع کرده بودند که در این ناحیه بساط تهدید و ترور و فشار و ناامنی را پهن کنند و از آن به عنوان عاملی جدید و برهم زننده تعادل منطقه استفاده برند انصافاً دستگیری ریگی سرکرده این گروه جنایتکار بهترین، قاطع ترین و شاید تنها جوابی بود که جمهوری اسلامی می توانست بدهد و دامنه اقدامات خود را به تعرض و تعقیب های هزینه ساز محدود نکند.

مسلماً عملیات موفق دستگیری ریگی یکی از بهترین، پیچیده ترین و سریع ترین عملیات امنیتی و اطلاعاتی است که خوشبختانه از سوی دستگاه های مربوطه به ظهور رسید و قطعاً در تاریخ چنین اقداماتی در سطح دنیا ثبت و ضبط خواهد شد. آن گونه که مسوولان اطلاعاتی عنوان داشته اند، این عملیات بدون کمک دیگر کشورها به انجام رسیده است و همین معنای اقتدار کشور را در برخورد با عوامل ناامنی بیش از پیش به اثبات می رساند. در عملیات مشابهی که چند سال پیش کشور ترکیه علیه رهبر یک گروه مخالف انجام داد، شرکت و همکاری دو یا سه کشور را با خود به همراه داشت و روشن هم بود که چنین اقدام های پیچیده یی بدون کمک کشورهای ثالث تقریباً غیرممکن است، اما در شرایطی که بعضی از بیگانگان نه تنها کمکی به ما نمی کنند بلکه اگر بتوانند، در فراری دادن تروریست ها وارد عمل هم می شوند، موفقیت عملیات دستگیری سرکرده گروهک ریگی را باید به الطاف الهی و دقت، هوش، تلاش و پیشرفتگی دستگاه های امنیتی کشور خصوصاً وزارت اطلاعات نسبت داد و به آن افتخار کرد. حقیقتاً باید از گام بلندی که در ریشه کنی یک غده سرطانی در شرق کشور برداشته شده است مسرور و شاکر بود. این گروه جنایتکار تاکنون بدترین جنایت ها را علیه مردم محروم منطقه به انجام رسانیده است و هیچ جزایی جز رفع کامل این خطر و خشکاندن همه شریان های مربوطه نمی توانست با رذالت های انجام گرفته مقابل شود.

در حال حاضر باید موقعیت به وجودآمده را غنیمت دانست و با پیگیری موضوع و دقت و هوشیاری و زدن آخرین ضربه به این گروه پرونده آن را برای همیشه بست و امنیت استان عزیز سیستان و بلوچستان را دائمی کرد. این فتح که بسان تصرف سنگرهای محوری دشمن است، باید با تسلط همه جانبه بر آخرین پایگاه هایشان تکمیل شود و به یک پیروزی همه جانبه و کامل مبدل شود. قدردانی و سپاس از نیروهای خدوم اطلاعاتی خصوصاً در جهت رفع تهدید ها و چالش های تروریستی یک وظیفه انسانی و اسلامی است. ما می خواهیم کشور خود را در یک امنیت فراگیر قرار دهیم که در آن هیچ تروریستی قادر به مخدوش کردن پایه های ثبات کشور نباشد. اتفاقاً در چنین موقعیت ها و فرصت هایی به اثبات می رسد که نیروهای توانمند در جایگاه اصلی خود قادرند خیره کننده ترین دستاوردها را نصیب مردم خویش سازند. اگر هر کس در چارچوب قانون و معروف و اصل خود به انجام وظیفه بپردازد کارها آسان و روان و صحیح به سرانجام خواهند رسید. نباید برای خادمان اصلی کشور در عرصه های گوناگون دغدغه های فرعی و خارج از چارچوب آفرید که این معنا آنها را ضعیف و کم انگیزه خواهد کرد. وقتی همه نیروها در جایگاه تعریف شده خویش به انجام وظیفه بپردازند، علاوه بر اینکه همه قدرت، توانایی، انگیزه و درایت شان به کار می آید، از حمایت همه جانبه ملت هم برخوردار می شوند و این معنا قدرت آنها را مضاعف و انگیزه شان را افزون تر خواهد کرد. عملیات دستگیری رهبر یک گروه تروریستی گامی مهم و پیشرفتی شایان توجه در تامین امنیت کشور است که خود می تواند الگویی در رفع ناامنی ها و چالش های مشابه باشد. موفقیت فرزندان ملت در وزارت اطلاعات و دیگر دستگاه های امنیتی را به مردم ایران تبریک می گوییم و امید آن داریم که همه ظرفیت های ایرانیان در عرصه های گوناگون به کار ملک و ملت آید و مردم خوب این سرزمین دلگرم وجود فرزندان برومند خود در همه زمینه ها باشند.