ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترس کی‌روش از توپ در تمرین تیم ملی


تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان پس از یک روز تعطیلی از عصر امروز (جمعه) از سر گرفته شد.

خبرگزاری تسنیم: تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان جهت آماده سازی برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) پس از یک روز تعطیلی از سر گرفته شد.

* بازیکنان تیم ملی پیش از حضور کارلوس کی‌روش در زمین به کار با توپ، تنیس فوتبال و ... پرداختند.

* علیرضا بیرانوند که به همراه وحید امیری از امروز در تمرین تیم ملی حاضر شد پیش از آغاز تمرین خوش و بش گرمی با سرمربی تیم ملی داشت.

* قاسم حدادی فر، هافبک تیم ذوب آهن که بعد از فینال جام حذفی به تیم ملی دعوت شد به کادرفنی تیم ملی اعلام کرد به دلیل شرایط نامساعدش نمی تواند در تمرینات حاضر شود و به همین دلیل از حضور در تمرینات تیم ملی آزاد شد.

* مرتضی پورعلی گنجی که پس از دیدار تیانجین و گوانگژو اورگراند امروز به تهران رسید و خودش را به کادرفنی تیم ملی معرفی کرد، به دلیل خستگی در تمرین شرکت نکرد. وی به همراه سردار آزمون که تیم باشگاهی‌اش در روسیه (روستوف) همچنان درگیر مسابقات است، غایبان تمرین امروز بودند.

* کی‌روش راس ساعت 18 سوت آعاز تمرین را زد و بازیکنان دو به دو با پاسکاری بین موانع، حرکت آهسته با توپ، دریبل زدن های نرم و دویدن های آرام خود را گرم کردند.

* پیش از آغاز تمرین اصلی دکتر دیه‌گو، مربی بدنساز تیم ملی با برنامه 11+ بازیکنان تیم ملی را 20 دقیقه تمرین داد تا از آسیب دیدگی احتمالی آنها جلوگیری شود.

* بازیکنان پس از گرم کردن پشت دروازه مشغول کارهای بدنی و آمادگی جسمانی شدند و با استارت های کوتاه خود را آماده تمرین اصلی کردند.

* چهار دروازه بان تیم ملی در غیاب دن گاسپار با مهدی حیدری، مربی دروازه بان های تیم جوانان تمرینات خود را دنبال کردند. تمرینات آنها به طرز جالبی انجام می شد و همزمان هر چهار دروازه‌بان در چارچوب حضور داشتند اما فقط یک نفر حق دفع توپ را داشت.

* کی‌روش برای بخش اصلی تمرین شش دروازه کوچک در زمین قرار داد و بازیکنان در دو تیم سفید و قرمز به بازی گل کوچک پرداختند.

* در فوتبال گل کوچک و زمانی که یکی از بازیکنان قصد داشت به توپ ضربه بزند کارلوس کی‌روش مقابل او حضور داشت و از ترس خوردن توپ به صورتش روی خود را برگرداند.

* محمد خاکپور، سرمربی تیم امید که در تمرین امروز حاضر شده بود دعوت مدیر رسانه‌ای تیم ملی برای حضور در جایگاه وی آی پی را نپذیرفت و روی سکوها نظاره گر تمرین بود.

* رحمان رضایی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان یکی دیگر از نفرات حاضر در تمرین بود که از جایگاه وی آی پی تمرین را تماشا کرد.

* در صحنه‌ای از بازی مهدی طارمی در فوتبال گل کوچک موفق به گلزنی شد. پس از این صحنه هاشم بیک‌زاده که مامور مهار طارمی بود، مهاجم پرسپولیس را هُل داد که این اتفاق باعث افتادن دروازه شد.


ویدیو مرتبط :
‫تمرین امروز تیم ملی زیر نظر کارلوس کی روش 951227‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاضرم توپ‌جمع‌کن تیم ملی باشم/نظرم در مورد کی‌روش تغییر نمی‌کند



حاضرم توپ‌جمع‌کن تیم ملی باشم/نظرم در مورد کی‌روش تغییر نمی‌کند

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

کاپیتان دوم تیم پرسپولیس گفت: برای خدمت به مردم کشورم حاضرم توپ جمع کن تیم ملی هم باشم.  علی کریمی پس از اظهارات کارلوس کی‌روش در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس، اظهار داشت:‌من وظیفه خود می‌دانم از آقای کی‌روش بابت اظهاراتش تشکری ویژه‌ای داشته باشم؛

چه الان و چه زمانی که ژوزه مرا کنار گذاشته بود، کی‌روش با من بارها حرف زد و مرا به آرامش و تمرکز دعوت کرد که این برایم بسیار جالب بود. وی افزود: من شاید خیلی نتوانسته‌ام در خدمت تیم ملی باشم، اما اگر خدا خواست و بعد از مصدومیتم دوباره در خدمت تیم ملی کشورم بودم، با تمام وجود تلاش می‌کنم تا به فوتبال ایران کمک کنم، البته اکنون متاسفانه مصدومیتی به وجود آمده که امیدوارم زودتر برطرف شود. کریمی تاکید کرد: کی‌روش یکی از مربیانی است که به غیر از مسائل فنی برخورد بسیار خوب و حرفه‌ای با بازیکنانش دارد.

شاید الان برخی‌ها بگویند چون از من تعریف کرده این حرف‌ها را می‌زنم اما اینطور نیست. من حرف و نظر خودم را شفاف می‌گویم. کریمی ادامه داد: من در دوران فوتبالی‌ام با مربیان زیادی کار کرده‌ام و از همه آن زحمت‌کشان که به نوبه خود به من کمک کردند، تشکر می‌کنم، اما مطمئن باشید تا روزی که در فوتبال باشم نظرم در مورد کی‌روش عوض نمی‌شود.

وی افزود: به همه فوتبالیست‌ها مخصوصا جوان‌ها هم پیشنهاد می‌کنم قدر این فرصت‌ها را بدانند شاید اگر خیلی سال‌ها قبل این شانس را داشتم تا با این مربی کار کنم، چقدر در زندگی ورزشی‌ام تأثیر داشت و بهتر کار می‌کردم.

من این حرف‌ها را می‌زنم تا جوانان آینده‌ساز کشورمان در عرصه فوتبال بیشتر بدانند. کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: به سهم خودم از سرمربی تیم ملی باز هم تشکر می‌کنم، الان که مصدوم هستم اما باز هم اگر خدا خواست و کی‌روش من را به تیم ملی دعوت کرد، حاضرم حتی در نقش توپ‌جمع‌کن هم در خدمت تیم ملی باشم.

ما همه باید در این شرایط حساس فوتبال کشورمان به یکدیگر کمک کنیم تا انشاءالله برای شادی دل مردم به جام جهانی برویم. چون مردم ما لیاقت این اتفاق را دارند. پس باید همه با هم تا می‌توانیم کمک کنیم./فارس