ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تراکتور دست خالی از مشهد برگشت


مصاف پدیده و تراکتورسازی با برتری بک بر صفر تیم مشهدی به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا: دیدار تیم‌های پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر پدیده به پایان رسید. در این دیدار پدیده‌ میزبان بازی به مراتب بهتری را نسبت به تراکتورسازی ارائه داد. شاگردان مهاجری در این دیدار فرصت‌های نسبتا خوبی برای گلزنی بدست آوردند و در سوی دیگر شاگردان تونی اولیویرا بیشتر چشم به ضد حملات داشتند.

در اواخر این دیدار و در دقیقه 85 بازی روی پاس خوب یونس شاکری به محسن یوسفی، این بازیکن که تازه به میدان آمده بود توانست با یک شوت آرام توپ را از زیر دستان محمدرضا اخباری به تک گل این دیدار تبدیل کند تا در نهایت پدیده سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

این اولین باخت تراکتورسازی بود تا با 5 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گیرد. پدیده هم با این برد 5 امتیازی شد و یک پله پائین تر از تراکتورسازی قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
شهر خالی ، جاده خالی ، کوچه خالی ، خانه خالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شبی که رویانیان دست خالی برگشت!


مشاهده عکس العمل رویانیان به همه فهمانده بود که پروژه جدید سردار با شکست مواجه شده تا او با دست خالی و بدون توافق با مربیانی که گاه و بیگاه نامشان در خبرگزاری ها منتشر می شد یا عکس های یادگاری سردار با آنها منتشر می شد، به ایران برگردد.

تماشا: 45 دقیقه از بامداد سه شنبه گذشته بود که پرواز استانبول – تهران در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست، جایی که عکاسان منتظر شکار سوغات رویانیان از سفر ترکیه بودند: «سرمربی جدید پرسپولیس را با خود به ایران می آورم.»

اما مشاهده مدیر پرسپولیس که بدون همراهی کسی از پله برقی پایین می آمد و وارد سالن می شد، عکاس ها را بهت زده کرد. رویانیان که خود را برای مواجهه با سوال های خبرنگاران سمج و فلاش های دوربین عکاسان آماده کرده بود، در حالی که آرام و یکنواخت به کمک پله برقی وارد سالن می شد، رویش را به طرفی برگرداند و با برگه های کاغذی که در دست سعی داشت، سعی کرد تا منتظران را در تشخیص خود گمراه کند.



مشاهده عکس العمل رویانیان به همه فهمانده بود که پروژه جدید سردار با شکست مواجه شده تا او با دست خالی و بدون توافق با مربیانی که گاه و بیگاه نامشان در خبرگزاری ها منتشر می شد یا عکس های یادگاری سردار با آنها منتشر می شد، به ایران برگردد.

سردار که طعم اولین شکست را در فصل نقل و انتقالات چشیده بود، تشری هم به عکاس ها زد: «عکس نگیر آقا». کار حتی به درگیری و تهدید ضبط دوربین ها هم کشید و چه بسا اگر التماس یکی دو نفر از عکاس ها نبود، کار بیخ پیدا می کرد: «آقا، به خدا ما پرسپولیسی هستیم. دمتون گرم که حال حاجی رو گرفتین. کار ما عکاسی است دیگه».

همین تنش ها کم کم داشت از یاد عکاس ها می برد که چرا نیمه شب به فرودگاه امام رفته بودند. اما شانس با رویانیان یار نبود و نتوانست از پاسخ دادن به این سوال، قصر در برود: «پس چی شد سردار؟ چرا دست خالی؟» این سوال را هواداران و لیدرهای باشگاه پرسپولیس که پیش از سوار شدن رویانیان به ماشین، جلویش را گرفته بودند از او پرسیدند.

البته سردار هم برای فرار، پاسخی را که احتمالا پیش از نشستن هواپیما در فرودگاه در ذهنش بارها مرور کرده بود به هواداران گفت: «نکند می خواهید جلوی این خبرنگاران بگویم چه اتفاقی افتاد؟ همین ها کار ما را خراب کردند.»