ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تراکتور از 6 فروردین استارت می زند


تراکتورسازی تبریز از ششم فروردین تمرینات خود را پیگیری می کند.

خبرگزاری ایسنا: تیم فوتبال تراکتورسازی که پس از بازگشت از عربستان به استراحت رفته بود، از ششم فروردین ماه تمرینات خود را در تبریز پیگیری می کنند.

گفتنی است بازیکنان و اعضای کادر فنی خارجی تراکتورسازان در مدت تعطیلات به کشورهای خود سفر کرده اند و پنجم فروردین ماه (فردا) به تبریز باز می گردند. حبیب گردانی و آندرانیک تیموریان هم در اردوی تیم ملی فوتبال حضور دارند.

تمرینات گسترش فولاد تبریز نیز که با نظر فراز کمالوند، به مدت سه روز تعطیل شده بود، از سوم آغاز شده است و آبی پوشان دور جدید آماده سازی خود را برای ادامه مسابقات حساس لیگ برتر آغاز می کنند.

تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر، روز جمعه (14 فروردین) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف استقلال خوزستان می رود و گسترش فولاد نیز روز 15 فروردین، میهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
استارت زدن تراکتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریمی مسموم شده است/ مهدوی‌کیا از فردا استارت می‌زند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

کریمی مسموم شده است/ مهدوی‌کیا از فردا استارت می‌زند

خبرگزاری فارس: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از مسمومیت علی کریمی خبر داد.

دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری در گفت‌وگو با  فارس در خصوص غیبت علی کریمی در تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: این بازیکن دچار مسمومیت شده و به همین دلیل اجازه ندادیم امروز تمرین کند. وی از فردا در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد.

پزشک پرسپولیس درباره وضعیت مهدوی کیا عنوان کرد: مهدی مهدوی کیا با توجه به مراحل درمانش از فردا تمرینات خود را با تیم شروع می‌کند.

چشمه‌سری در مورد آقازمانی گفت: این بازیکن از نظر پرشکی احساس درد نداشت  و اگر همین طور باشد فردا با تیم تمرین خواهد کرد.

پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در اهواز میهمان فولاد است./فارس