ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تراکتور از روی پرسپولیس رد شد


تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خانگی مقابل تراکتورسازی مغلوب شد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:50 در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت و بازی را 3 بر یک به میهمانش واگذار کرد.

دو تیم در نیمه اول بازی نمایشی محتاطانه داشتند و توپ بیشتر در میانه میدان قرار داشت. در حالی که این نیمه بدون موقعیت جدی رو به پایان بود و اخطار محسن شفیعی تنها اتفاق مهم بازی تا دقیقه 38 بود، ارسال اوت دستی حسین ماهینی بر روی سر محسن بنگر نشست تا این بازیکن گل نخست پرسپولیس را وارد دروازه تراکتورسازی و حامد لک کند و این نیمه با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان برسد.

نیمه دوم با حضور میرهانی هاشمی بجای احمد آل نعمه در ترکیب تراکتورسازی آغاز شد و در حالی که محسن دلیر دقیقه 48 در مصاف تک به تک با سوشا مکانی توپ را از دست داد در ادامه توپ و میدان در اختیار پرسپولیس قرار گرفت. دقیقه 50 ضربه سر عباس زاده را لک به زحمت دفع کرد و توپ برگشتی را رضا حقیقی از مقابل دروازه بیرون زد. دقیقه 64 امید عالیشاه در یک قدمی دروازه توپ را با ضربه سر به آغوش حامد لک فرستاد. دقیقه 66 مهدی کیانی دومین بازیکن تراکتورسازی بود که کارت زرد گرفت.

دقیقه 67 و لحظاتی بعد از آنکه افشین اسماعیل‌زاده جایگزین محمد نوری شد، طارمی در مقابل دروازه توپ را در شرایطی نامتعادل به لک سپرد. دقیقه 69 ارسال فرشاد احمدزاده با ضربه سر بنگر به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه با برخورد به سوشا مکانی وارد دروازه شد تا بازی به تساوی کشیده شود. دقیقه 71 حسین ماهینی در شرایطی مشکوک محسن دلیر را در محوطه جریمه سرنگون کرد اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و با اعتراض این دو بازیکن به ماهینی و دلیر کارت زرد داد.

دقیقه 81 در ادامه موج حملات پرسپولیس پاس احمد نوراللهی در محوطه جریمه به افشین اسماعیل‌زاده رسید که شوت او به تیر دروازه برخورد کرد. دقیقه 85 در حالی که حملات پرسپولیس ادامه داشت، فرشاد احمدزاده با پاسی دقیق توپ را به ادینیو فرستاد تا او با ضربه‌ای دقیق گل دوم تراکتورسازی را به ثمر برساند. دقیقه 2+90 سامان نریمان جهان گل سوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا شاگردان علی دایی در خانه 3 بر یک مغلوب تراکتورسازی شوند و سومین شکست‌شان را در هفتمین بازی تجریه کنند.

با این نتیجه پرسپولیس 8 امتیازی ماند و در رده نهم جدول ایستاد و تراکتورسازی با 16 امتیاز در تعقیب استقلال و رده دوم جدول باقی ماند.


ویدیو مرتبط :
رد شدن تراکتور از روی مرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تراکتور در آزادی از روی پرسپولیس رد شد


هواداران تازه داشتند با پرسپولیس آشتی می کردند،اما باخت به تراکتور سازی همه چیز را به روز اول برگرداند.

این یک حقیقت است.پرسپولیسی ها لیاقت این تماشاگران را ندارند.سرمای هوای پایتخت و درخواستی که آنها از هوادارانشان کرده بودند تا به ورزشگاه بیایند 10_15 هزار نفری را به ورزشگاه کشانده بود اما پرسپولیس چیزی در چنته نداشت تا رو کند و کاری کرد تا در آستانه داربی بزرگ پایتخت دوباره هواداران علیه تیم،استیلی و بازیکنان شعار بدهند و دوباره روز از نو و روزی از نو.

آنچه اما شرایط را سخت کرد شکست مقابل تیم امیر،تراکتور سازی بود.البته شکی وجود ندارد که بهانه برای این شکست فراهم است و قطعا استیلی نبود چند بازیکن خود را برای توجیه این باخت رو می کند.همه چیز روی اعصاب هواداران است و تازه داشت شرایطی فراهم می شد که آنها به ورزشگاه بیایند اما...

پرسپولیس با یک گل(سیاوش اکبرپور در دقیقه 49) باخت تا از روی سکوها باز هم صدای شعار حیا کن رها کن شنیده شود.اما بعید است اتفاقی بیفتد و تغییری به خصوص در آستانه داربی ایجاد شود.

تراکتورسازی با این پیروزی ۲۷ امتیازی و هم امتیاز صبای قم و نفت تهران شد و به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم قرار گرفت. پرسپولیس نیز با این شکست با20 امتیاز در رده ششم باقی ماند.


منبع: خبرآنلاین