ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تراکتوری‌ها بالاخره ژنرال را تشویق کردند


پس از پیروزی تراکتورسازی مقابل سایپا سرمربی این تیم به شدت از سوی طرفداران حمایت شد.

ورزش سه: پس از پیروزی تراکتورسازی مقابل سایپا سرمربی این تیم به شدت از سوی طرفداران حمایت شد.

تماشاگران تراکتورسازی در پایان بازی به شدت امیر قلعه نویی را تشویق کردند تا مشخص شود قلعه نویی با نتیجه های به دست آورده اخیرش محبوبیت به وجود آورده است. زمانی که قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی شد تماشاگران این تیم مخالفت هایی با حضور او در این تیم کرده بودند.


ویدیو مرتبط :
تشویق تراکتوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشویق کریمی و دایی توسط تراکتوری ها


هواداران تراکتورسازی علی دایی و علی کریمی را مورد تشویق قرار دادند.

خبرگزاری تسنیم: هواداران تراکتورسازی از صبح امروز از شهرهای مختلف آذربایجان شرقی خود را به تهران رساندند تا در دیدار مقابل پرسپولیس تیم خود را همراهی کنند. این عده ساعاتی پیش از بازی در سکوهای اختصاص یافته، مستقر شدند.

* با ورود برخی از بازیکنان تراکتورسازی به زمین هواداران این تیم این بازیکنان را تشویق کردند و با شعار «سامان ما گل می‌خوایم»  از نریمان جهان بازیکن این تیم گل خواستند.

* پیش از آغاز بازی هواداران تراکتورسازی علی دایی و علی کریمی را مورد تشویق قرار دادند.

* مراسمی به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) در ورزشگاه برگزار شد که این مراسم تا حضور بازیکنان تراکتورسازی در زمین ادامه یافت.

* هواداران تراکتورسازی از سامان نریمان جهان و فرشاد احمدزاده درخواست داشتند تا به پرسپولیس گل بزنند.

* هواداران پرسپولیس با شعارهای آذری علیه تراکتوری‌ها شعار سرمی‌دادند؛ در طرف مقابل هم تماشاگران تراکتورسازی علیه پرسپولیس شعار می‌دادند.

* پیام صادقیان یک ساعت و 30 دقیقه پیش از آغاز بازی در ورزشگاه حضور پیدا کرد تا به رختکن پرسپولیس برود.

* با توجه به اینکه هواداران تراکتورسازی هم در طبقه اول و هم در طبقه دوم ورزشگاه مستقر شدند مسئولان باشگاه پرسپولیس از بهروان درخواست داشتند در بازی برگشت هواداران این تیم در طبقه پایین ورزشگاه یادگار امام تبریز بنشینند.

* هواداران پرسپولیس فرشاد احمدزاده و حامد لک را مورد تشویق خود قرار دادند. هواداران با شعار «حامد پرسپولیسی» وی را تشویق کردند.

* حامد لک هنگام گرم کردن با شماره 8 علی کریمی به زمین آمد.

* پیام صادقیان که با لباس شخصی هنگام گرم کردن دو تیم به زمین آمده بود به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* برای تراکتورسازی در این دیدار حامد لک، مهدی کیانی، ادینیو، حبیب گردانی، محسن دلیر، احمد کامدار، سامان نریمان جهان، فرشاد احمدزاده، محمد ایرانپوریان، احمد آل نعمه و خالد شفیعی به میدان می‌روند.

*حمید رضا علی‌عسگر که مدت زیادی مصدومیت دست و پنجه نرم کرده بود در فهرست 18 نفره پرسپولیس حضور دارد اما مهدی دغاغله و هادی نوروزی به این دیدار نرسیدند.

* ترافیک تقریبا سنگینی بیرون ورزشگاه آزادی وجود داشت.

* هواداران تراکتورسازی با بیش از 10 دستگاه اتوبوس خود را به تهران رسانده بودند.

* نیلسون که در این دیدار هم نیمکت‌نشین است با تشویق شدید هواداران پرسپولیس روبرو شد.

* با توجه به اینکه تراکتورسازی در این بازی سفید می‌پوشد برخی از هواداران این تیم با پیراهن‌های سفید در ورزشگاه حضور یافتند و برخی نیز طبق روال قبلی خود پیراهن قرمز پوشیده‌اند.

* جلسه هماهنگی لیدرهای دو تیم ساعت 16:30 در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد.

* جعفر نیکنام مدیر کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: پرسپولیسی‌ها میهمان‌نوازی خوبی از تیم ما داشتند و در این جلسه به ما گفته شد که هواداران تراکتورسازی محدودیتی برای ورود به ورزشگاه نخواهند داشت و بیش از 10 درصد به آنها اختصاص خواهد یافت.

* با وجود اینکه گفته شده بود هوادارانی که بلیت الکترونیکی را از قبل خریداری نکرده باشند اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند اما در ورزشگاه شاهد فروش بلیت الکترونیکی برای این دیدار هستیم.

* یگان ویژه مستقر در ورزشگاه یکی از طبل‌های هواداران تراکتورسازی را ضبط کرد و اجازه ورود به ورزشگاه را نداد.