ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تراکتورسازی هم خواهان منصوریان است


در صورت عدم توافق باشگاه تراکتورسازی تبریز با تونی اولیویرا، سه مربی لیگ برتری گزینه‌ سرمربیگری تراکتورسازی خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه تراکتورسازی با تونی اولیویرای پرتغالی قرارداد یک سال و نیم بسته که یک سال آن مشروط است. با توجه به درخواست هواداران تراکتورسازی برای ماندن اولیویرا، مدیران این باشگاه صحبت‌های خود را با این مربی پرتغالی آغاز کرده‌اند و حتی اولیویرا لیست خود را به باشگاه تراکتورسازی ارائه کرده است. باشگاه نیز خواسته‌هایش را به اولیویرا داده و قرار است تا پایان هفته مربی پرتغالی به درخواست باشگاه پاسخ دهد.

سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی با اعلام این موضوع به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: اولویت اول و آخر ما اولیویرا است اما در صورتی که با این مربی توافق نکنیم به سمت مربیانی می‌رویم که با تیم‌‌های خود نتایج خوبی در لیگ گرفته و قراردادشان نیز با باشگاه‌شان به پایان رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که منظورش از مربیانی که نتایج خوبی گرفته‌اند، علیرضا منصوریان، یحیی گل‌‌محمدی و دراگان اسکوچیچ است، اظهار داشت: بله، در صورت عدم توافق با اولیویرا، با مربیانی که نام بردید، مذاکره خواهیم کرد. ضمن اینکه علاوه بر این مربیان، گزینه‌های خارجی نیز مدنظر ما قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
غنیمت خواهان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رحمتی در استقلال یا تراکتورسازی؟! بستگی به منصوریان دارد



اخبار,اخبار ورزشی ,علیرضا منصوریان

دروازه بان سابق استقلال تنها در صورتی به این تیم برمی گردد که سرمربی فصل آینده آبی ها منصوریان باشد.

شایعات حکایت از آن داشت که علیرضا منصوریان یا سرمربی استقلال می‌شود یا سرمربی تراکتوسازی. ‌این در حالی است که مدیرعامل نفت هم مدعی شده منصوریان با ما قرارداد دارد و لیست فصل آینده‌اش را هم داده است!

این‌که این وسط چه کسی راست می‌گوید بماند. اما خبر تازه‌تر این‌که رحمتی در فصل جدید در تیمی بازی می‌کند که منصوریان سرمربی‌اش باشد. در واقع اگر علی منصور به تراکتور برود رحمتی هم سنگربان این تیم می‌شود (که اتفاقا مشکل دروازه‌بانی دارد) و اگر منصوریان سرمربی استقلال شود هم رحمتی به تیم سابقش برمی‌گردد.

همانطور که می‌دانید رحمتی در فینال جام حذفی هم به ورزشگاه تختی رفت و به خاطر منصوریان بازی نفت- ذوب‌آهن را تماشا کرد. او سال گذشته گران‌ترین بازیکن لیگ برتر بود که گفته می‌شود 3 میلیارد از پیکان گرفت اما در نهایت به لیگ یک رفت!

* رحمتی – ذوب آهن منتفی است
در چند روز گذشته نام رحمتی حول و حوش ذوب‌آهن هم شنیده شده است. از آنجایی که ذوب‌آهن با حضور رشید مظاهری و محمدباقر صادقی نیازی نمی‌بیند که دروازه‌بان جدیدی به ترکیب تیمش اضافه کند، بحث حضور رحمتی در ذوب‌آهن، هرگز عملی نخواهد شد. چون نه ذوبی‌ها چنین مذاکره‌ای را تایید کرده‌اند و نه رحمتی حرفی درباره‌اش به زبان آورده است.

اخبار ورزشی - جام نیوز