ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تراکتورسازی با غلبه بر پیکان در صدر ماند/ تیم مرفاوی همچنان در خطر سقوط



اخبار,اخبار ورزشی , مسابقات لیگ برتر

تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی مقابل پیکان صدرنشین لیگ برتر باقی ماند.

به گزارش فارس،در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی در ورزشگاه شهر قدس تهران به مصاف پیکان رفت که  مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

فرشاد احمد‌زاده در دقیقه 7 و لوسیانو ادینهو در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی برای تراکتورسازی گلزنی کردند.

اتفاق جالب برای پیکان از دست رفتن یک پنالتی بود. سعید دقیقی در دقیقه 56 این ضربه پنالتی را زد که حامد لک دروازه‌بان تیم تراکتورسازی این ضربه را مهار کرد. پیکان در بازی با پدیده نیز یک پنالتی از دست داده بود. آن ضربه را امیرحسین فشنگچی از دست داد.

بابک وسیله‌بر داور مسابقه به سیاوش یزدانی از پیکان به کارت زرد نشان داد.

با این برد تراکتورسازی 53 امتیازی شد و در صدر جدول موقعیتش را تثبیت کرد و پیکان 25 امتیازی همچنان در رده چهاردهم و خطر سقوط است.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
‫کنفرانس خبری مرفاوی پیش از بازی با تراکتورسازی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال به صدر نرسید/ تراکتورسازی با کمک همشهری‌‌اش صدرنشین ماند



اخبار,اخبار ورزشی,استقلال تهران

 

اخبار ورزشی - هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال
استقلال به صدر نرسید/ تراکتورسازی با کمک همشهری‌‌اش صدرنشین ماند

تیم فوتبال استقلال مقال گسترش فولاد تبریز متوقف شد تا در ورزشگاه خانگی خود به صدر جدول نرسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر بین دو تیم استقلال و گسترش فولاد تبریز برگزار شد که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این تساوی استقلال همچنان با 28 امتیاز در رده چهارم باقی‌ماند. در حالیکه اگر در این بازی پیروز می‌شد آبی‌پوشان تهرانی صدرنشین می‌شدند.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به احمد کامدار، ایمان موسوی، خالد شفیعی و رسول علیزاده از گسترش فولاد تبریز و محمد مهدی نظری و تیموریان از استقلال کارت زرد نشان داد.

گسترش فولاد تبریز هم با این مساوی 18 امتیازی شد و در رده یازدهم باقی‌ماند. فولادی‌ها با این امتیازی که از استقلال گرفتند توانستند صدرنشینی تراکتورسازی تیم همشهری خود را تثبیت کنند.

ترکیب استقلال:
سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیک زاده،آندرانیک تیموریان، ساموئل،پژمان نوری، احمد جمشیدیان( از دقیقه 59 مهرداد اولادی)، مهدی نظری( از دقیقه 46 آرش برهانی) و محمد قاضی

ترکیب گسترش فولاد تبریز:
محسن فروزان، سعید مهدی‌پور( از دقیقه 68 محمود خمیس)، سید محسن حسینی، خالد شفیعی، مصطفی اکرامی، رسول علیزاده، احمد کامدار( از دقیقه 62 میثم نقی زاده)، جابر انصاری، فردین عابدینی، مهرداد بایرامی و سید ایمان موسوی

اخبار ورزشی - فارس