ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تراپاتونی سرمربی ساحل عاج شد


جیوانی تراپاتونی جایگزین صبری لاموشی روی نیمکت ساحل عاج می‌شود.

ایسنا: سرمربی سابق تیم‌های ملی ایرلند، ایتالیا امروز (سه‌شنبه) در اظهارنظری اعلام کرد که قرار است به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ساحل عاج انتخاب شود.

تراپاتونی گفت: من سرمربی جدید ساحل عاج خواهم بودم. همه چیز در چند هفته‌ آینده به طور رسمی اعلام می‌شود. مراکش به من پیشنهاد داده بود، اما من 48 ساعت وقت خواستم، اما در نهایت ساحل عاج را انتخاب کردم.

این مربی 75 ساله ایتالیایی که از سال 2008 هدایت ایرلند را در دست داشت، از سال گذشته بدون تیم بوده است. او همچنین سابقه هدایت باشگاه‌های همچون اینتر، میلان، بایرن‌ مونیخ، بنفیکا و سالزبورگ را در کارنامه دارد.


ویدیو مرتبط :
بلژیک 2 - 2 ساحل عاج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی ساحل عاج از سمتش کنار رفت


صبری لاموشی از پایان همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال ساحل عاج خبر داد.

ایسنا: ساحل عاج که تا ثانیه‌های پایانی تیم صعود کرده به مرحله یک هشتم نهایی بود، روی ناخوشایند فوتبال را به چشم دید و برابر یونان شکست خورد تا به خانه برگردد.

صبری لاموشی سرمربی ساحل عاج پس از این نتیجه در نشست خبری خود از پایان همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال ساحل عاج سخن گفت و اعلام کرد: دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود.

سرمربی ساحل عاج با اعلام کناره‌گیری از هدایت این تیم عنوان کرد این لحظات سخت را نمی‌تواند باور کند.

صبری لاموشی سرمربی ساحل عاج پس از شکست تیمش برابر یونان در نشست خبری خود گفت: از این شکست خیلی ناراحتم. ما تا ثانیه‌های پایانی تیم صعود کرده بودیم اما به یکباره همه چیز برای ما تغییر کرد. نمی‌توانم این لحظات را باور کنم. با این حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها تلاش‌شان را برای موفقیت کردند.

لاموشی در ادامه گفت: قراردادم با فدراسیون فوتبال ساحل عاج تا پایان جام جهانی اعتبار داشت و این همکاری قرار نیست ادامه پیدا کند. من تمام تلاشم را در دو سالی که هدایت ساحل عاج را بر عهده داشتم برای موفقیت این تیم کردم اما متاسفانه امشب پایان داستان من با فوتبال ساحل عاج است.