ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تراشتگن جانشین احتمالی دخیا در یونایتد


روزنامه دیلی میرر عنوان کرد که منچستریونایتد به دنبال جذب مارک آندره تراشتگن گلر بارسلونا برای جانشینی دخیا خواهد بود.

ورزش سه: شایعات حاکی از آن است که رئال مادرید به دنبال جذب داوید دخیا خواهد بود و آنها پس از شکست در جذب او در تابستان گذشته، امسال با جدیت بیشتری این موضوع را پیگری می‌کنند.

با وجود اطمینان یونایتد از ماندن دخیا با تمدید قرارداد او، شیاطین سرخ مذاکرات با بارسا برای جذب تراشتگن را شروع کرده اند و می‌خواهند در صورت جدایی دخیا، جانشین مناسبی برای گلر اسپانیایی داشته باشند.

دخیا در 3 فصل اخیر بهترین بازیکن منچستریونایتد بوده و بارها دروازه این تیم را در دیدارهای حساس نجات داده است.تراشتگن نیز که تنها در چمپیونزلیگ برای بارسا بازی می‌کند، عملکرد خوبی داشته و فصل گذشته از عوامل اصلی قهرمانی آبی اناری ها در اروپا بود.


ویدیو مرتبط :
جانشین دخیا برای منچستر یونایتد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشمایکل، جانشین دخیا در یونایتد


روزنامه سان مدعی شد که منچستریونایتد قصد دارد در صورت جدایی داوید دخیا، کسپر اشمایکل، دروازه بان لسترسیتی را به خدمت بگیرد.

ورزش سه: رئال از سوی فیفا با محرومیت در خرید بازیکن روبرو شده و حالا سپیدپوشان با ارائه درخواست فرجام خواهی،‌فرصت دارند در تابستان خرید‌هایشان را پیش از اعمال محرومیت انجام دهند. با بند فسخ 35 میلیونی در قرارداد دخیا،‌رئال در تابستان به دنبال جذب او خواهد بود و گلر 25 ساله نیز خواهان پیوستن به رئال برای تحقق رویایش است.

در صورت رخ دادن این انتقال،‌یونایتد باید به دنبال جانشینی برایش باشد و از همین رو،‌کسپر اشمایکل مدنظر شیاطین سرخ است. پسر گل افسانه ای یونایتد، در لسترسیتی خوش درخشیده و با این تیم در حال حاضر در رده های بالای جدول حضور دارد.