ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترابیان: تیم ملی شروع طوفانی داشت



 

 

ترابیان: تیم ملی شروع طوفانی داشت

 

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد، تماشاگران با حضور خود در ورزشگاه آزادی نشان دادند به سرمربی این تیم اعتماد دارند و امیدوار به موفقیت ملی پوشان فوتبال ایران هستند.

عباس ترابیان ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار ایران مقابل اندونزی گفت: تیم ملی ایران شروعی طوفانی داشت. با توجه به استرسی که خیلی طبیعی پیش از آغاز چنین مسابقاتی به وجود می آید، لازم به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنیم تا اعتمادبنفس بازیکنان افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی با روحیه و اعتمادبنفسی مضاعف به دیدار قطر خواهد رفت، گفت: تماشاگران با حضور خود در ورزشگاه غوغا به پا کردند و کی‌روش از حضور آنها خیلی خوشحال بود و ابراز رضایت می کرد. به عقیده من حضور تماشاگران نشان می دهد آنها به خوبی به کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی اعتماد دارند و امیدوارم که آنها بتوانند پاسخ این اعتماد را بدهند.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: می توانم به جرات بگویم برای نخستین بار است که بزرگان تیم ملی با همدلی و هماهنگی کامل در میدان حاضر می شوند. برخوردهای خردمندانه بازیکنان، خصوصا بازیکنان باتجربه این اعتماد را به کادر فنی داده است که با خاطری آسوده اداره جریان بازی را به آنها بسپارد.

ترابیان با ابراز خرسندی از اینکه هیچ حاشیه و موردی در اردوی تیم ملی دیده نمی شود، خاطرنشان کرد: تیم ملی طی امروز و فردا دو جلسه تمرینی خواهد داشت و پس از آن بازیکنان برای رویارویی با قطر یکشنبه شب تهران را به مقصد دوحه ترک می کنند.

وی از اظهارنظر در خصوص وضعیت قاسم حدادی‌فر، هافبک آسیب دیده تیم ملی خودداری کرد و گفت: تا زمانیکه که عکس ام آر ای حدادی فر توسط کادر پزشکی تیم ملی بررسی نشود، نمی توان در خصوص میزان آسیب دیدگی این بازیکن اظهارنظری کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با 3 امتیاز صدرنشین گروه E مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیاست.


ویدیو مرتبط :
مخالفت ترابیان با سرمربیگری شمسایی در تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شروع طوفانی تیم ملی در جام ملت های آسیا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار جام ملت های آسیا مقابل کویت در سه ست متوالی به پیروزی دست یافت.

هجدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا امروز با حضور 16تیم در تهران آغاز شد و شاگردان پیمان اکبری در نخستین دیدار مقابل تیم ملی کویت به برتری سه بر صفر دست یافتند. تیم ملی «ب» والیبال که نماینده ایران در این مسابقات است، در ست اول این دیدار به راحتی و با برتری 25 بر 13 زمین بازی را ترک کردند و در ست دوم با وجودی که کویتی‌ها به نسبت ست اول بهتر کار می کردند، اما باز هم  با نتیجه 25 بر 22 پیروز میدان شد. آسمانخراش های تیم ملی ست سوم را هم با پیروزی 25 بر 13 سپری کردند تا در پایان تیم ملی ایران برنده این دیدار باشد.

شاگردان اکبری در ادامه این مسابقات از ساعت 19 روز شنبه به مصاف تیم ملی قزاقستان خواهند رفت.

اخبار ورزشی - خبرآتلاین