ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ترابپور مربی گلرهای استقلال شد


تعدادی از بانوان فوتسالیست مقابل باشگاه استقلال حضور پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: نشست مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال در محل این باشگاه آغاز شده و تاکنون وحید طالب‌لو، میلاد فخرالدینی، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، سجاد شهباززاده،محسن فروزان و امین حاج‌محمدی در محل این باشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

* حسین ترابپور مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال پس از تماس مسئولان این باشگاه وارد ساختمان خیابان سعادت‌آباد شد. وی با تماس پرویز مظلومی به احتمال فراوان مربی دروازه‌بانان استقلال خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که کار او با استقلال تمام شده است اظهار داشت: آقای مظلومی با من تماس گرفت که به باشگاه بیایم و من هم آمدم.

* تعدادی از بانوان فوتسالیست امروز در مقابل ساختمان این باشگاه حضور پیدا کرده و به خاطر مطالباتشان قصد دارند بهرام افشارزاده را ببینند اما نتوانستند به باشگاه ورود پیدا کنند و بیرون از در منتظر روشن شدن تکلیف خود هستند. نمایندگان رسانه‌های گروهی هم قصد دارند با انها مصاحبه کنند که این بانوان فعلا از انجام گفت‌وگو با رسانه‌ها امتناع کردند.

* محمد نوازی بازیکن سابق تیم استقلال امروز به محل باشگاه رفت. وی در پاسخ به این سوال که دلیل حضورش در مقابل ساختمان باشگاه چیست؟ گفت: من برای دریافت نامه از آقای افشارزاده به باشگاه استقلال آمدم.


ویدیو مرتبط :
تمسخر کردن تیم استقلال توسط مربی دورتموند!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک مربی به کادر فنی استقلال اضافه می‌شود



 

 


مسئولان باشگاه استقلال در حال رایزنی با مسعود اقبالی هستند تا وی را به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه  اضافه کنند.

* از سوی سرپرست باشگاه استقلال منصور پورحیدری مامور شده است تا مذاکرات لازم را با مسعود اقبالی مربی و کارشناس فوتبال انجام دهد و وی را به جمع اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال اضافه کند.

* از سوی دیگر به دنبال مصاحبه هایی که علی نظری جویباری علیه حسن روشن بازیکن پیشین استقلال انجام داده است، برخی پیشکسوتان این باشگاه قصد دارند با ارسال طوماری به علی فتح الله زاده، از روشن حمایت کنند.

تیم فوتبال استقلال در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم سایپا البرز برود. این بازی روز جمعه برگزار خواهد شد..../تحلیل:عصرایران