ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تذکر قلعه‌ نویی هم کارساز نشد!


تذکر روز گذشته سرمربی استقلال بابت جریمه بازیکنان غایب کارساز نشد و امروز تنها حنیف عمران زاده به تمرین اضافه شد.

خبرگزاری فارس: تمرین امروز عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.

با وجود صحبت‌هایی که مسئولان باشگاه راه آهن در مورد وحید طالب لو انجام داده‌اند این بازیکن امروز هم در تمرین تیم استقلال شرکت کرد.این بازیکن قبل از شروع تمرین برای دقایقی با کادر فنی استقلال در مورد شرایط خود به صحبت پرداخت.همچنین میلاد نوری دومین تمرین خود را با استقلالی‌ها پشت سر گذاشت.

*تذکر سرمربی تیم استقلال و جریمه آنها بابت غیبت در تمرین روز گذشته چندان کارساز نشد و امروز نسبت به روز گذشته تنها حنیف عمران زاده به تمرینات برگشت.از سوی دیگر آرش برهانی،جاسم کرار ،محمد قاضی، مگویان و ملی پوشان هم غایبان تمرین امروز بودند. برهانی و قاضی احتمالا از فردا در تمرینات استقلال شرکت می‌کنند و کرار و مگویان نیز چند روز دیگر به تهران باز می‌گردند.

*عمران زاده بعد از دیدن طالب لو و رویارویی با این بازیکن برخورد گرمی با دروزاه‌بان نیم فصل اول راه آهن داشت.البته بازیکنان استقلال بعد از دیدن گلر جدید آبی‌پوشان از وی در مورد وضعیت پیوستنش به استقلال سوال می‌کردند که وی مدعی بود کارش با توجه به بندی که در قراردادش وجود داشت کاملا قانونی بوده است.

*در ابتدای تمرین امروز تیم استقلال قلعه‌نویی چند دقیقه دیرتر از سایر بازیکنان و کادر فنی به زمین چمن آمد و از گوشه ای زمین نظاره گر کار شاگردان خود شد.

مسئولان کمپ حجازی برای محافظت از چمن تازه ترمیم شده بر نیمی از زمین کاور پوشانده‌اند.

*میرشاد ماجدی در تمرین امروز حضور نداشت و ظاهرا وی از روز شنبه در تمرینات آبی‌پوشان کار خود را آغاز خواهد کرد.

*حدود 40 نفر از طرفداران استقلال از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی این تیم را زیر نظر گرفتند.

*در ابتدای تمرین بازیکنان تیم استقلال زیر نظر مهریزی بدنهای خود را گرم کردند و سپس آقا وسط بازی کردند. در بخش بعدی هم بازیکنان زیر نظر کادر فنی فوتبال در نیمی از زمین را پشت سر گذاشتند.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا در کمپ مرحوم جچازی پیگیری خواهد شد و اعضای این تیم به زودی برای برپایی اردو راهی ترکیه می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تذکر رسمی به قلعه‌نویی و باشگاه استقلال: با این دلال ممنوع‌الفعالیت کار نکنید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

احتمال عدم ثبت قرارداد بازیکنان آبی‌پوش

تذکر رسمی به قلعه‌نویی و باشگاه استقلال: با این دلال ممنوع‌الفعالیت کار نکنید

خبرگزاری فارس: هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال به باشگاه استقلال تذکر داد در صورت همکاری با یک دلال ممنوع الفعالیت قرارداد بازیکنان این تیم ثبت نخواهد شد.

حجت الاسلام علیرضا علیپور دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عنوان کرد: نامه‌ای برای باشگاه استقلال تهیه کرده‌ایم و در آن تذکر رسمی به این باشگاه داده‌ایم که با یک دلال ممنوع الفعالیت همکاری نداشته باشند.

وی ادامه داد: در صورتی که همکاری این دلال ممنوع الفعالیت با قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال و این باشگاه ادامه داشته باشد از ثبت قرارداد بازیکنان این باشگاه برای فصل آینده جلوگیری به عمل خواهد آمد. از باشگاه استقلال می‌خواهیم این دلال ممنوع الفعالیت در پیرامون این باشگاه دیده نشود و هیچ همکاری با این شخص انجام ندهند./فارس