ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تذکرمسوولان به فردوسی‌پوربه خاطرتیکه پرانی



 

تذکرمسوولان به فردوسی‌پور به خاطر

 

تذکر مسوولان به فردوسی‌پور به خاطر "تیکه پرانی"

عادل فردوسی پور گزارشگر مسابقه فینال جام جهانی فوتبال هنگام مسجل شدن قهرمانی تیم اسپانیا، میان تعطیلی یک روزه این کشور و تعطیلی دو روزه کشورمان مطالبی گفت که موجب دادن تذکر جدی به او شده است.

عادل فردوسی پور به خاطر عبارتی که در گزارش فینال نوزدهمین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی به کار برد، تذکر گرفت!

فینال رقابتهای فوتبال جام جهانی 2010 روز 20 تیرماه بین تیم های ملی اسپانیا و هلند در ورزشگاه ساکرسیتی برگزار شد و با برتری تیم ملی فوتبال اسپانیا به پایان رسید تا این تیم برای نخستین بار قهرمان جهان شود.

گزارشگر این دیدار مثل فینال دو دوره قبلی عادل فردوسی پور بود که طی سالهای اخیر " تیکه پرانی" را چاشنی گزارش‌هایش کرده است. اما ظاهرا یکی از عباراتی که او در این گزارش بکار برد با تذکر مسئولان مواجه شده است.

عادل فردوسی پور گزارشگر مسابقه فینال جام جهانی فوتبال هنگام مسجل شدن قهرمانی تیم اسپانیا، میان تعطیلی یک روزه این کشور و تعطیلی دو روزه کشورمان مطالبی گفت که موجب دادن تذکر جدی به او شده است. این در حالی است که چندی پیش کمیسیون فرهنگی مجلس نیز به نحوه دادن برخی اطلاعات و شائبه خرافاتی بودن آن اطلاعات اعتراض کرده بود.

در مورد خبرهای مرتبط با جام جهانی و صداوسیما کشورمان خبر دیگر اینکه حسین ذکایی دبیر شورای هماهنگی ورزش سازمان صدا و سیما و تهیه‌کننده برنامه "یک جهان یک جام" از عملکرد صداوسیما در جام‌جهانی 2010 و ویژگی گزارش‌های ارائه شده دفاع کرد...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
**سندخیانت فردوسی پوربه آراءمردم در ۹۰ (حتما ببینید)**

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سومین بزرگداشت حكیم ابوالقاسم فردوسی



 

 

سومین بزرگداشت حكیم ابوالقاسم فردوسی برگزار می شود

 

سومین بزرگداشت حكیم ابولقاسم فردوسی به مناسبت هزاره شاهنامه در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.


بزرگداشت حكیم ابولقاسم فردوسی در قالب جشنواره شاهنامه خوانی عشایر و آیین های پهلوانی به همراه نقالی، ‌موسیقی حماسی و نمایشگاه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در تالار ایران فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.



قرار است در بخش"شاهنامه خوانی در فرهنگ و هنر عشایر ایران" این جشنواره هنرمندانی از اصفهان،‌كهكیلویه و بویر احمد،‌ خراسان،‌لرستان، خوزستان ،‌بوشهر و عشایر قشقایی، بختیاری، لكی و كردی به اجرای برنامه بپردازند.

 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می توانند به خیابان ولی‌عصر، تقاطع طالقانی،‌شماره ۱۵۵۲ فرهنگستان هنر، سالن ایران مراجعه كنند.... / خبرگزارى ايلنا