ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تدابیر امنیتی شدید آلمان برای دیدار با هلند


دولت آلمان برای تامین امنیت تماشاگران بازی فردا شب این کشور مقابل هلند بر تعداد نیروهای ویژه پلیس افزوده است.

ورزش سه: دولت آلمان برای تامین امنیت تماشاگران بازی فردا شب این کشور مقابل هلند بر تعداد نیروهای ویژه پلیس افزوده است.

فردا شب آلمان در آخرین بازی ملی خود در سال 2015 در دیداری دوستانه در شهر هانوفر میزبان هلند خواهد بود. رئیس پلیس این شهر امروز در نشست خبری مشترک با وزیر ایالت نیدرزاکسن اعلام کرد:" نیروهای امنیتی حضور قدرتمندی خواهند داشت و تعدادی از ماموران به اس ام جی مسلح خواهند بود.

البته تعداد آنها را فاش نمی‌کنیم، اما بسیار بیشتر از بازی‌های معمولی بوندسلیگا که با دویست مامور کنترل می‌شوند هستند." وزیر ایالت هم اظهار داشت:" از لحاظ تدابیر امنیتی همه کار خواهیم کرد تا بازی امن و آرامی را شاهد باشیم. درخواست ما از همه کسانی که به استادیوم می‌روند این است که آنها هم هشیار و مراقب باشند و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند. اینرا هم باید گفت که در فضاهای عمومی نمی‌تواند امنیت قطعی و صددرصدی وجود داشته باشد. چنین چیزی از عهده دولت برنمی‌آید"

 گفتنی است علی‌رغم حوادث تروریستی رخ داده در فرانسه که اروپا را در بهت و اضطراب فرو برده است، مردم آلمان تا این لحظه 31000بلیت برای این مسابقه خریداری کرده‌اند و قرار است صدراعطم این کشور با تمامی اعضای کابینه‌اش میهمان ویژه این مسابقه باشند.

پیشتر اخباری مبنی بر احتمال لغو این مسابقه به گوش می‌رسید، اما روز گذشته فدراسیون فوتبال آلمان با قطعیت اعلام کرد به هر قیمتی این دیدار برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
لغو دیدار تیم های فوتبال آلمان و هلند به دلیل امنیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار آلمان- هلند به دلیل مسائل امنیتی لغو شد/ بازگشت آنگلا مرکل و تخلیه ورزشگاه هانوفر



دیدار تیم‌های فوتبال آلمان مقابل هلند در شهر هانوفر به دلیل شرایط امنیتی لغو شد.

استادیوم محل بازی در شهر هانوفر هم به دستور پلیس تخلیه شد.

این دیدار قرار بود از ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه HDI آره‌نا شهر هانوفر برگزار شود.

قرار بود از مقامات سیاسی دو کشور آلمان و هلند در ورزشگاه حضور یابند و حتی آنگلا مرکل صدراعظم آلمان هم در راه ورزشگاه بود که در نهایت او را میانه راه باز گرداندند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مجاور ورزشگاه هم یک سالن کنسرت قرار داشت که این سالن هم پس از تخلیه ورزشگاه، توسط نیروهای امنیتی تخلیه شد.

پیش از این دیدار بلژیک مقابل اسپانیا به دلیل شرایط امنتی لغو شده بود.

 

اخبار ورزشی - فارس