ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تخفیف 480 میلیونی ماهینی به پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی, تیم ملی فوتبال


 اخبار ورزشی - تخفیف 480 میلیونی ماهینی به پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به این باشگاه تخفیف داد و قراردادش را با سرخ پوشان ثبت کرد.

حسین ماهینی که پس از اردوی اتریش تیم ملی با مسئولان باشگاه پرسپولیس توافق مالی کرده بود یک سال دیگر در این تیم بماند چند روز پیش قراردادش را به صورت رسمی با سرخپوشان امضا کرد. ماهینی به باشگاه پرسپولیس تخفیف 480 میلیونی داد تا به صورت رسمی بازیکن این تیم شود.

به گزارش تسنیم، قرارداد مالی فصل پیش ماهینی یک میلیارد و 150 میلیون تومان بود که طبق قانون برای فصل جدید 20 درصد به این مبلغ اضافه می‌شود که در مجموع برای فصل جدید باید یک میلیارد و 380 میلیون پول می‌گرفت اما ماهینی از این مبلغ 480 میلیون به باشگاه پرسپولیس تخفیف داد تا با قراردادی 900 میلیونی سرخپوش بماند.

قرار شده از طرف باشگاه پرسپولیس مطالبات فصل پیش این بازیکن به زودی پرداخت شود. نکته دیگر اینکه در شرایطی که باشگاه پرسپولیس فصل گذشته 100 میلیون تومان به زلزله زدگان بوشهر کمک کرده بود این مبلغ در حساب دریافتی ماهینی محاسبه شده بود. با توجه به اینکه صد میلیون تومان به کمیته امداد از سازمان بهزیستی پرداخت شده بود به صورت قانونی نمی‌شد که از یک نهاد دولتی مثل باشگاه پرسپولیس به نهاد دیگر دولتی پول واریز شود و به خاطر همین این مبلغ در دریافتی‌های ماهینی ثبت شده بود که البته این مشکل حل شد.
  اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
‫گل اول پرسپولیس به نفت ماهینی پنالتی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غیبت مهاجم پرسپولیس مقابل سپاهان/ قاضی و ماهینی مشکلی ندارند





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

غیبت مهاجم پرسپولیس مقابل سپاهان/ قاضی و ماهینی مشکلی ندارند

خبرگزاری فارس: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از غیبت مهاجم این تیم در دیدار برابر سپاهان خبر داد.

دکتر وجیه‌الله چشمه سری پس از تمرین امروز در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: علی رغم تلاش‌های فراوان متاسفانه غلامرضا رضایی به دلیل دردی که هنوز احساس می‌کند در بازی با سپاهان نمی‌تواند به میدان برود اما سعی می‌کنیم او را به بازی مقابل آلومینیوم برسانیم.

وی افزود: قاضی و ماهینی پس از تمرین امروز خوشبختانه هیچ مشکلی نداشتند و در بازی مقابل سپاهان به میدان می‌روند.

وی درباره مصدومیت امیر عابدزاده نیز گفت: عابدزاده کمی از ناحیه شانه دست احساس درد می‌کرد که در تمرین امروز به او استراحت دادیم اما مشکل خاصی ندارد.

این در شرایطی است که فشنگچی و پولادی همچنان برای رفع مصدومیت به فیزیوتراپی می‌پردازند و 2 یا 3 بازی آینده این تیم را از دست داده‌اند./فارس