ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تخطی باشگاه استقلال از سقف بودجه


انتشار مبلغ قرارداد اعضای کادرفنی استقلال نشان می‌دهد که این تیم سقف بودجه سازمان لیگ را رعایت نکرده است.

تسنیم: انتشار مبلغ قرارداد اعضای کادرفنی استقلال نشان می‌دهد که این تیم سقف بودجه سازمان لیگ را رعایت نکرده است.

باشگاه استقلال مبلغ قرارداد اعضای کادر فنی خود را در حالی اعلام کرد که این باشگاه از سقف بودجه تعیین شده سازرمان لیگ تخطی کرده است.

جمع مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال 14 میلیارد و 20 میلیون تومان و کادر فنی این تیم یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان شده است. مجموع رقم قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی 15 میلیارد و 740 میلیون تومان می‌شود. این هزینه نشان می‌دهد که باشگاه استقلال سقف بودجه تعیین شده توسط سازمان لیگ که 15 میلیارد تومان بود را رعایت نکرده است. این در حالی است که رقم قرارداد میرشاد ماجدی سرپرست، دکتر امین نوروزی رئیس کمیته پزشکی و آنالیزورهای تیم استقلال اعلام نشده است.

هیچ‌کدام از مسئولان استقلال به خصوص بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در این زمینه اظهار نظری انجام نداده‌اند و سکوت کرده‌اند. این در حالی است که ابهاماتی هم نسبت به رقم قرارداد برخی بازیکنان این تیم وجود دارد. اینکه چگونه یک بازیکن که در فصل گذشته بالای 2 میلیارد گرفته حاضر شده امسال با یک میلیارد در استقلال بماند جزو سوالات بی‌پاسخ از سوی مسئولان این باشگاه است.


ویدیو مرتبط :
سقف قرارداد یا سقف بودجه؟ مسئله این است! (بخش دوم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تخلف سه باشگاه در رعایت نکردن سقف بودجه


مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید تخلف سه باشگاه و رعایت نکردن سقف بودجه تایید شده ولی هنوز دستوری مبنی بر ممنوعیت این باشگاه ها برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید صادر نشده است.

خبرگزاری مهر: مصطفی شهبازی درباره باشگاه هایی که سقف بودجه خود را در ابتدای فصل رعایت نکردند و ممنوعیت آنها در نقل و انتقالات نیم فصل اظهار کرد: سه باشگاه سقف بودجه را رعایت نکرده بودند که ما این سه باشگاه را به کمیته نظارت و بازرسی ارجاع دادیم. در این کمیته ثابت شد که این باشگاه ها سقف بودجه را رعایت نکردند ولی هنوز رایی به ما اعلام نشده که این تیم ها از نقل و انتقالات ممنوع هستند.

وی افزود: به محض اینکه به ما ابلاغ شود که این باشگاه ها نمی توانند در نیم فصل بازیکن بگیرند ما آن را اعمال می کنیم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در پاسخ به سوالی مبنی بر محرومیت مایکل اومانا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس برای بازی با فولاد خوزستان تاکید کرد: اومانا در مسابقات جام حذفی مقابل ذوب آهن از زمین اخراج شد. طبق قانون هر اخراج باید در همان رده مسابقات اعمال شود ولی از آنجا که برای تیم پرسپولیس مسابقات جام حذفی به پایان رسیده این محرومیت در اولین مسابقه رسمی اعمال می شود که اینجا لیگ برتر می باشد.

"چرا خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان بازیکنان استقلال که در آخرین بازی جام حذفی دو اخطاره شدند می توانند برای استقلال در لیگ بازی کنند؟" شهبازی در پاسخ به این سوال گفت: اگر استقلال در جام حذفی حضور داشت قطعا آنها از بازی محروم بودند. بحث دو کارته بودن با دریافت کارت قرمز فرق دارد. محرومیت خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان در جام حذفی در سال آینده عنوان نخواهد شد ولی اگر آندرانیک تیموریان در تعطیلات نیم فصل به یکی از تیم های ذوب آهن یا نفت تهران برود قطعا در فینال جام حذفی نمی تواند بازی کند.