ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تحلیل میرر انگلیس درباره اتفاقات تبریز


اتفاقاتی که در دقایق پایانی دیدار تیمهای تراکتورسازی و نفت تهران افتاد کماکان سوژه جالبی برای رسانه های خارجی محسوب می شود.

آی اسپورت: اتفاقاتی که در دقایق پایانی دیدار تیمهای تراکتورسازی و نفت تهران افتاد کماکان سوژه جالبی برای رسانه های خارجی محسوب می شود. سایت میرر انگلیس در گزارشی به قلم  جیم لیدی از اتفاقات ورزشگاه تبریز به عنوان عجیب ترین( البته نویسنده انگلیسی چنین واژه ای را به کار نبرده و ما ادبیات او را اصلاح کرده ایم!) مدل قهرمانی در فوتبال دنیا نام برده است.

او نوشته: چند روز قبل در فوتبال ایران یک اتفاق فوق العاده عجیب رخ داد و دو تیم فکر کردند که قهرمان شده اند و جشن گرفته اند. البته قهرمانی یکی از تیمها درست بوده اما بنده خدا بازیکنان و هواداران تراکتورسازی فکر می کردند تساوی 3-3 آنها مقابل نفت تهران برا قهرمانی کافی است و از آنجایی که شایعه شده بود بازی سپاهان و ساپیا هم با تساوی به پایان رسیده، ثانبه هایی قبل از پایان بازی هواداران تبریزی به داخل زمین ریختند و جالب اینکه بازیکنان و سرمربی تراکتورسازی هم در جشن قهرمانی آنها شرکت کردند اما چند دقیقه بعد آنها متوجه اصل ماجرا شدند و شادی شان تبدیل به یک ناراحتی بزرگ شد.

نویسنده میرر در انتهای گزارشش احتمال داده که اتفاقات تبریز حاصل یک دستور عجیب برای پیشگیری از به وجود آمدن هر گونه حادثه بد در ورزشگاه بوده که البته این دستور خروجی مثبتی نداشته است.


ویدیو مرتبط :
اتفاقات جالب لیگ برتر انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واكنش کمیته داوران به اتفاقات تبریز و اشتباهات داوری



اخبار,اخبار ورزشی , فریدون اصفهانیان

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: «پس از رسیدن گزارش ناظر داوری بازی تراکتورسازی و نفت قصد داریم یکشنبه فیلم بازی را دوباره تماشا کنیم.»

  فریدون اصفهانیان درباره اعتراضات صورت گرفته از سوی باشگاه تراکتورسازی نسبت به داوری بازی این تیم مقابل نفت اظهار داشت: «درباره این مسابقه تا زمانی که گزارش ناظر داوری نرسد صحبتی نمی کنیم و موضعی نمی گیریم.»

 وی ادامه داد: «روز یکشنبه گزارش ناظر داوری بازی تراکتورسازی و نفت به دست ما می رسد. پس از آن می توانیم با دقت درباره جزییات صحبت کنیم.»

 اصفهانیان افزود: «علاوه بر این قصد داریم یکشنبه فیلم بازی تراکتورسازی و نفت را دوباره تماشا کنیم. پس از آن، اطلاع رسانی لازم را انجام می دهیم.»

 اخبار  ورزشی  - كاپ