ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل هتل عباسی


تعدادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته (چهارشنبه) مقابل هتل محل اقامت سرخپوشان در اصفهان تجمع کردند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال پرسپولیس به منظور رویارویی با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر کشور دیروز (چهارشنبه) راهی اصفهان شد و در هتل عباسی مستقر شد.

شب گذشته تعدادی از هواداران پرسپولیس مقابل این هتل تجمع کردند و از بازیکنان درخواستند عکس یادگاری و امضا کردند که این درخواست با پاسخ مثبت سرخپوشان همراه بود.

پرسپولیسی‌ها صبح امروز و بعد از صرف صبحانه برای استراحت به اتاق‌های خود رفتند و قرار است ساعت 11 در محوطه هتل عرق‌گیری کنند، بعد از آن نیز در جلسه فنی حضور داشته باشند و سپس به سمت ورزشگاه فولادشهر حرکت کنند.


ویدیو مرتبط :
تجمع هواداران مقابل هتل المپیک بعد دیدار با آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجمع اعتراض‌آمیز هواداران پرسپولیس/ واکنش مایلی کهن به برکناری دایی/ جدیدترین اظهارات سرمربی جدید پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - تجمع هواداران پرسپولیس مقابل درفشی‌فر
هواداران خطاب به بازیکنان: حق ندارید جمعه بازی کنید!/ شعار حیا کن علیه سیاسی در محل تمرین

برخی از هواداران خطاب به بازیکنان اعلام کردند که حق ندارید روز جمعه بازی کنید!

به گزارش فارس، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از اتفاقاتی که امروز در این تیم افتاده و علی دایی برکنار شده و حمید درخشان سرمربیگری سرخ‌پوشان را برعهده گرفته است، جلوی ورزشگاه درفشی‌فر تجمع کرده‌اند و دایی را مورد تشویق خود قرار داده‌اند.

برخی از هواداران معتقدند که کرانچار باید جای علی دایی را بگیرد و حمید درخشان به درد تیم نمی‌خورد. برخی هواداران نیز عکس علی دایی را در دست دارند.

* ترافیک شدیدی در جلوی در ورزشگاه درفشی‌فر به وجود آمده است. همچنین ماشین نیروی انتظامی در جلوی درب مسقر است که اجازه حضور هواداران را به ورزشگاه نمی‌دهد.

* حمید علی‌عسگری، عباس‌زاده، حسین ماهینی، نیلسون، امید عالیشاه، پیام صادقیان از جمله بازیکنانی بودند که به ورزشگاه درفشی‌فر آمدند و مورد استقبال هواداران هم قرار گرفتند. برخی از هواداران به برخی بازیکنان اعلام می‌کردند که روز جمعه حق ندارند بازی کنند! همچنین آنها گفتند که با درخشان تمرین نکنید!

یکی دو هوادار هم به عباس‌زاده گفتند اگر گل می‌زدی هم‌اکنون شرایط پرسپولیس این گونه نمی‌شد.

* محمد پنجعلی هم به ورزشگاه آمد و خطاب به خبرنگاران گفت: من از هیچ موضوعی خبر ندارم و از شما رسانه‌ها مطالب را شنیده‌ام. بهزاد غلامپور نیز در ورزشگاه حاضر شد.

* هواداران علیه سیاسی موضع گرفته‌اند و معتقدند که نباید یک شخص بساز و بفروش در مورد پرسپولیس تصمیم بگیرد و شعار می‌دهند سیاسی حیا کن پرسپولیس را رها کن. هواداران علیه درخشان نیز شعار می‌دهند.

 

-----------------------------

 

درخشان: والله جلسه‌‌ای در کار نبود؛ امروز انتخاب شدم/ از علی دایی هم اجازه می‌گیرم

سرمربی جدید پرسپولیس گفت: پیش از این جلسه‌ای در کار نبوده است و امروز برای سرمربیگری پرسپولیس انتخاب شدم.

به گزارش فارس،‌ جمید درخشان پس از خروج از باشگاه پرسپولیس و در حالیکه قصد عزیمت به تمرین سرخ‌پوشان را داشت گفت: همه چیز به یکباره اتفاق افتاد.

وی در مورد اینکه علی دایی نیز قرار است به تمرین پرسپولیس برود، گفت: او هم بیاید مشکلی نیست ما هم در حال رفتن به تمرین هستیم.

درخشان با بیان اینکه سرمربیگری‌اش موقتی نیست و به طور قطعی به این سمت انتخاب شده است، گفت: تلاش می‌‌کنیم و برنامه‌های خوبی برای تیم داریم. البته پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و نیاز به زمان دارد و باید از هواداران زمان گرفت تا این تیم را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم.

 

----------------------------------

 

بعید می‌دانم دایی به تمرین پرسپولیس برود، چون برکنارش کرده‌اند /مایلی‌کهن: آقای رحیمی؛ چند بار قهرمان ملی را در حال روزنامه خواندن در تمرین پرسپولیس دیدی؟/ چرا برخورد نکردی؟

پیشکسوت پرسپولیس گفت: از مدیرعامل پرسپولیس سوال می‌کنم که چند بار قهرمان ملی را با کت و شلوار در تمرین پرسپولیس دیدید.

محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با فارس، در خصوص تغییرات رخ داده در پرسپولیس گفت: مگر همین تغییرات همزمان در سپاهان اعمال نشد، آنجا چه اتفاقی افتاد؟ پس این داستان‌ها چیست که برای پرسپولیس درست کردند؟ مگر سال گذشته خود رحیمی را از مدیرعاملی این باشگاه تغییر ندادند؟ آیا آن زمان هم او از رئیس‌جمهور کمک گرفت و خواست که رئیس‌جمهور به این موضوع ورود کند؟ پس این فضاسازی‌ها برای چیست؟

وی ادامه داد: می‌دانید دلایل تفاوت سپاهان و پرسپولیس در چیست؟ همیشه گفته‌ام و باز هم تکرار می‌کنم سپاهان باشگاه است و ساختار دارد و حیطه وظایف افراد باشگاه از هیأت مدیره گرفته تا سرمربی مشخص است اما مشکل تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال این است که دارای ساختار نیستند و در مجموع باشگاه هم نیستند و همین باعث می‌شود به مشکل بخورند.

مایلی‌کهن تأکید کرد: سال گذشته رحیمی را از مدیرعاملی سپاهان برکنار کردند. آیا دلیل آن غیر این بود که رحیمی می‌خواست کرانچار را از سرمربیگری سپاهان برکنار کند و هیأت مدیره به او اجازه نمی‌داد و از رحیمی می‌خواستند تا تابع مصوبات هیأت مدیره باشد پس چرا این مسائل امروز در پرسپولیس اتفاق افتاده. چطور سال گذشته پای رئیس‌جمهور را وسط نکشیدند. مملکت ما به اندازه‌ای مشکل دارد که خیلی سطحی است که بخواهیم شأن آقای رئیس‌جمهور را در این زمینه‌ها خرج کنیم.

وی با بیان اینکه در کل با اینگونه تغییرات موافق نیستم، گفت: امیدوارم پرسپولیس از چاله به چاه نیفتد چرا که معتقد هستم پای برخی دلالان بیشتر از گذشته نسبت به الان به پرسپولیس باز شود.رحیمی یکی از مدیران لایق و کاربلد فوتبال است و تعجب می‌کنم که چرا اینطور صحبت‌ها را عنوان می‌کند و اینکه می‌گوید از قهرمان ملی دفاع می‌کند. حالا سؤال من این است که قهرمان ملی چقدر باید یک مملکت و یک باشگاه هزینه‌اش را پرداخت کند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: شما وقتی مدیرعامل پرسپولیس شدید عنوان کردید که این تیم  50 تا صد میلیارد بدهی دارد، حال این قهرمان ملی که از او نام می‌برید چقدر حاضر است به خاطر شما، هواداران و باشگاه حداقل حقوقش را افزایش ندهند، او که از مشکلات مالی پرسپولیس باخبر بود. از کدام قهرمان ملی نام می‌برید، او قهرمان مالی است نه قهرمان ملی و باید او را قهرمان مالی نام نهاد.

وی یادآور شد: آقای رحیمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرده است که وا مصیبتا از سیاسی که شخصی ورزشی نبود. حالا سؤال من این است که آقای رحیمی تازه متوجه شدی که سیاسی ورزشی نبود؟ چند ماه با او کار کردید و حتی با او عکس هم انداختید چرا آن موقع این صحبت‌ها را مطرح نکردید و تازه یادتان افتاده است که سیاسی شخصی ورزشی محسوب نمی‌شود.

مایلی‌کهن گفت: مدام می‌گویید بخش خصوصی به ورزش بیاید، این هم بخش خصوصی، آنها نزدیک 12.5 میلیارد به پرسپولیس پول دادند که 9.5 میلیارد آن خرج بازیکنان و کادر فنی و 3 میلیارد دیگر صرف امور جاری باشگاه شده است. وقتی می‌گویید بخش خصوصی، این هم از بخش خصوصی. آیا بخش خصوصی باید مثل بانک مرکزی فقط پول تزریق کند، اگر بانک هم باشد بدانید یک روز پول‌هایش تمام می‌شود. جالب اینکه پول خرج کند و در کارها هم دخالت نکند.

وی افزود: آقای رحیمی از شما تعجب می‌کنم، خود شما چند بار قهرمان ملی را دیدید که با کت و شلوار در تمرینات پرسپولیس مشغول روزنامه خواندن بود،‌آیا یک بار با او برخورد کردید؟ 2- 3 بار هم خودتان زودتر از ایشان به سر تمرین رسیدید و این مسائل را با چشمتان دیدید، به هر حال رحیمی که من می‌شناختم این رحیمی نیست.

مایلی‌کهن در خصوص اینکه علی دایی در حال رفتن به تمرین پرسپولیس است، گفت: من بعید می‌دانم این آقابه تمرین برود چرا که ایشان را برکنار کردند و پولش را هم دادند و او هم به دنبال همین بود که پولش را بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا حدود یک دهه است که پرسپولیس به این مشکلات گرفتار شده است، گفت: یک دهه نیست و از بعد از انقلاب پرسپولیس اینطور شده است. قبل از انقلاب همه چیز سر جایش بود و من هم از این حرف‌ها نمی‌ترسم و پس از انقلاب هم تا مدتی نتایج پرسپولیس این ضعف‌ها را می‌پوشاند. اگر می‌خواستند این تیم امروز باید بهترین ورزشگاه را در بهترین نقطه تهران می‌داشت اما نخواستند این اتفاق بیفتد. استقلال هم همین‌طور، البته چون آنها نتیجه می‌گیرند کسی صدایش درنمی‌آید هر چند که استقلال هم تیم است نه باشگاه چرا که باشگاه هیچ‌ موقع روی پاشنه یک نفر نمی‌چرخد و نباید بچرخد.

سرمربی سابق تیم ملی یادآور شد: اولی هوینس مدیرعامل بایرن‌مونیخ را به دلیل مشکلات مالیاتی به زندان انداختند و آب از آب تکان نخورد چون آنها ساختار دارند و ما نداریم.

مایلی‌کهن تأکید کرد: پرسپولیس چه خصوصی شود و چه دولتی بماند این مشکلات باقی خواهد ماند. آقایان می‌خواهند یکی بیاید و مانند بانک مرکزی پول بدهد بدون اینکه یک کلام در امورات باشگاه دخالت کند. آقای مربی ساعتی یک میلیون پول می‌گیرد و هیچ‌کس نباید بگوید که چرا با کت و شلوار در تمرین حاضر شده و روزنامه می‌خواند.

اخبار ورزشی - فارس