ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تجمع اعتراض‌آمیز طرفداران استقلال


برخی از طرفداران استقلال با ایجاد کمپینی در فضای مجازی در اعتراض به رفتاری که لیدرها با آنها در استادیوم‌ها دارند مقابل درب باشگاه تجمع کردند.

ورزش سه: تجمع اعتراض آمیز عده ای از طرفداران استقلال که با ایجاد کمپینی در اعتراض به رفتار لیدرها مقابل درب باشگاه تجمع کرده بودند با میانجی‌گری مدیرعامل استقلال از مواضع خود کوتاه آمدند.

اعتراض این عده به رفتار برخی لیدرها در استادیوم و حتی ضرب و شتم شدن بود. گویا آنها اجازه تشویق فرهاد مجیدی بازیکن محبوب آبی پوشان را نداشتند و حتی تشویق مهدی رحمتی در سکوها هم ممنوع اعلام شده است. هر طرفداری که قصد تشویق بازیکنان سابق این تیم را داشته باشد مورد لطف لیدرها قرار می گیرد.

بهرام افشارزاده و مسوولان باشگاه در گفت و گوی دوستانه با این طرفداران قول دادند هر چه زودتر به اعتراض آنها رسیدگی شود و شرایط سکوها را تحت کنترل بگیرند.


ویدیو مرتبط :
تجمع اعتراض آمیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الوعده وفا؛ تجمع اعتراض آمیز هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

تعدادی از هواداران استقلال صبح امروز مقابل وزارت ورزش تجمع اعتراض آمیزی را برگزار کردند.

به گزارش کاپ، تعدادی از هواداران استقلال امروز با وعده قبلی که داده بودند، مقابل وزارت ورزش حاضر شده و با بنری که از علی فتح الله زاده و علیرضا منصوریان در دست داشتند، اعتراض خود را به کادرفنی و مدیریت فعلی نشان دادند.

این در حالی است که تا ساعتی دیگر قرار است اعضای هیات مدیره استقلال به وزارت ورزش بروند و درباره سرمربی این تیم تصمیم گیری کنند.

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید